AndroidHealthClinic

ConflictDiamond's Log - Skinny Bastard No More!

Zo! je dacht :ik doe nog een setje benchpress? :P
Wel andere training dan dat je in je trainingschema hebt staan is daar een reden voor?

Goede training verder!

Groet Franco

• Topic Starter Topic Starter
Zo! je dacht :ik doe nog een setje benchpress? :P
Wel andere training dan dat je in je trainingschema hebt staan is daar een reden voor?

Goede training verder!

Groet Franco

Ja iedere week verandert er weer wat. Nu ineens heb ik weer een judo partner (op niveau, wedstrijdjudoka met zwarte band), dus ik ga weer judoen (zolang hij tijd heeft, want hij studeert ook af).

BJJ wordt nix, trainingen kosten teveel geld en ik ben een werkeloze student momenteel :p

Schema blijft wel UB/LB focus.

netjes maar vervang die cable row nou eens voor een db row of bb row , heb je veel meer aan

het zijn wel de oefeningen waar je van gaat groeien

Training Maandag W3T1

5 minuten fietsen

Incline Dumbbell Press 15 18 18

Machine incline press(x12) 40 30

Chest Dips BW BW BW

Dumbbell Bent over Row 23 23 23

Upright Now 25 25 30 25

21s 20 20 (edit: cheat bij 2e rep :rolleyes:)

10 minuten fietsen

15 minuten sauna

Opmerking: ik voelde na de training pijn op mn spieren en werd rillerig. Ik kreeg ook hoofdpijn enzo. Vannacht echt lopen zweten, niet normaal. Uiteindelijk in een katoenen slaapzak gekropen omdat mijn bed zeiknat was...

Griep?? Voel me nu wel iets beter, heel erg vreemd??

Laatst bewerkt:
Dus vandaag niet trainen? Hou je je desondanks je ziekte nog wel aan je voedingsschema?

Beterschap CD!

Dus vandaag niet trainen? Hou je je desondanks je ziekte nog wel aan je voedingsschema?

Beterschap CD!

Tnx, ik doe mn best om te eten. Heb 1 maaltijd overgeslagen omdat ik pas om 11:00 uit mn bed ben gekropen. Vandaag was judo, maar die les ging niet door vanwege bandexamens dus dat komt goed uit.

Kalm aan met het griepje. Des te sneller is het weer over.
En probeer goed te blijven eten idd. En dikke lading Vit. C!

lekkere rows!
hoe beviel het 21-en?

Lol had over het 21en heen gelezen :P ben ook benieuwd!

ja ik heb wel neergezet dat ik hem twee keer heb gedaan, maar de tweede keer kon ik de laatste 7 (dus helemaal op en neer) niet meer doen zonder te cheaten en stopte na 2 herhalingen... :rolleyes::rolleyes:

Kortom, erg zwaar!! Maar wel een gigantische pomp! Blijf ik zeker doen!

ja ik heb wel neergezet dat ik hem twee keer heb gedaan, maar de tweede keer kon ik de laatste 7 (dus helemaal op en neer) niet meer doen zonder te cheaten en stopte na 2 herhalingen... :rolleyes::rolleyes:

Kortom, erg zwaar!! Maar wel een gigantische pomp! Blijf ik zeker doen!

Had ik ook, eerste keer toen ik m weer deed fail gewoon volgende keer wat minder gewicht pakken. :)

Heren,

Vandaag begin ik met mijn nieuwe trainingsschema. Ik ben weer beter na een paar dagen griep en een weekendje er tussenuit geweest met mijn vriendin.

Geinspireerd door Franco ga ik proberen wat meer kracht en massa te ontwikkelen gecombineerd met uithoudingsvermogen door cardio.

-Cardio warming up: 5 minuten fietsen
-Trainingsschema:

Herhalingen: 20/8/8/15

-Maandag: Squat, Incline Bench Press, BOR, Neck Press, barbell curl, close grip benchpress
-Dinsdag: Judo
-Donderdag: Deadlift, Calf Raise, dumbbell raise, rear delt row, shrugs, abs
-Vrijdag: Hyperextensions, Bench Press, Military Press, pull up, preacher curls, hammer curls, triceps extensions.

-Cardio cooling down 15 min fietsen

Laatst bewerkt:
Yo! ik neem aan dat die eerste 20 herhalingen opwarmen is he

Doe je hyperextensions met het accent op hams of rug?

Heren,

Vandaag begin ik met mijn nieuwe trainingsschema. Ik ben weer beter na een paar dagen griep en een weekendje er tussenuit geweest met mijn vriendin.

Geinspireerd door Franco ga ik proberen wat meer kracht en massa te ontwikkelen gecombineerd met uithoudingsvermogen door cardio.

-Cardio warming up: 5 minuten fietsen
-Trainingsschema:

Herhalingen: 20/8/8/15

-Maandag: Squat, Incline Bench Press, BOR, Neck Press, barbell curl, close grip benchpress
-Dinsdag: Judo
-Donderdag: Deadlift, Calf Raise, dumbbell raise, rear delt row, shrugs, abs
-Vrijdag: Hyperextensions, Bench Press, Military Press, pull up, preacher curls, hammer curls, triceps extensions.

-Cardio cooling down 15 min fietsen

Lekker schema en goed dat er cardio in zit, maar je traint toch wel je buikspieren??? of zit dat in de judotraining?
Knallen maar maat.:D Laat die opmerking maar zitten: opa heeft een bril nodig af en toe>abs

Terug
Naar boven