MuscleMeat

ConflictDiamond's Log - Skinny Bastard No More!

Heren,

Vandaag begin ik met mijn nieuwe trainingsschema. Ik ben weer beter na een paar dagen griep en een weekendje er tussenuit geweest met mijn vriendin.

Geinspireerd door Franco ga ik proberen wat meer kracht en massa te ontwikkelen gecombineerd met uithoudingsvermogen door cardio.

-Cardio warming up: 5 minuten fietsen
-Trainingsschema:

Herhalingen: 20/8/8/15

-Maandag: Squat, Incline Bench Press, BOR, Neck Press, barbell curl, close grip benchpress
-Dinsdag: Judo
-Donderdag: Deadlift, Calf Raise, dumbbell raise, rear delt row, shrugs, abs
-Vrijdag: Hyperextensions, Bench Press, Military Press, pull up, preacher curls, hammer curls, triceps extensions.

-Cardio cooling down 15 min fietsen
Benen= 4oef.
Rug= 5oef.
Borst= 2oef.
Schouders= 2oef.
Triceps= 2oef.
Biceps= 2oef.

Je doet Bor en Rear Delt Row= zijn hetzelfde bij de klassieke uitvoering.
Bovendien pak je met Neck Press en MP zelfde target aan, wel paar andere synergists.

Bovendien maak je vreemde sprongen qua spiergroepen, als ik kijk naar grote en dan de kleinere spiergroepen.
Dag 1:Benen/Borst/Rug/Schouders
Dag 2:Rug/Kuiten/Schouders/Rug
Dag3:Rug/Borst/Schouder/Rug/

Ik zou van groot naar klein werken.
Benen
Rug
Borst
Schouders
enz.

Als je de oefeningen wilt doen die je nu doet, zou ik vrijdag op donderdag doen, en donderdag op vrijdag.

Groet Franco.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Training Maandag:

Squat 40 80 80 60

Incline Bench Press 30 40 40 30

Barbell BOR 20 40 40 30

Dumbbelle Shoulder Press 14 14 10

Barbell Curl(21s) 20 16 16

Triceps Pull Down 15 15 10

Commentaar: vond er eigenlijk niet zoveel aan, vorige week ook niet met alles zo door mekaar. Misschien is een simpele 3daags split beter. Heb een schema gehad van Franco wat nu zeker het overwegen waard is.

Dan komt het zeker goed kerel.

idd luister mr franco - bb-regel nr 1 - werk van groot naar klein

Training Dinsdag:

1 uur judo, mooie ippon (tiltechniek) en Ippon seo nage (op knieen, voor de kenner) in partijtje tegen zwaardere tegenstander.

Trainingen vanaf vandaag:

Vanwege judo op dinsdag (waar je borst het minst gebruikt) wordt dit het splitschema:

maandag: borst+schouders
dinsdag: judo
woendag: rust
donderdag: benen+abs
vrijdag: rug+biceps+triceps
zaterdag: rust
zondag: rust

Mijn stats/afmetingen zijn als volgt:

-71 kg, 16% bf
-Squat(8x): 80
-Deadlift(8x): 80
-Bench Press(8x): 50
-biceps: 34 cm
-middel: 83 cm
-borst: 100 cm
-bovenbeen: 54 cm
-kuit: 37 cm

En nu: keihard trainen en om de 4 weken kijken wat de gains zijn!

Succes! Ben benieuwd dus morgen de Benen en Abs, welke oefeningen ga je dan doen?

Groet Franco

Geef die beentjes d'r van langs morgen, Conflict :hedbang:

Geef die beentjes d'r van langs morgen, Conflict :hedbang:
groteman9 zei:
succes weer , afz een kenner
Tnx!

Succes! Ben benieuwd dus morgen de Benen en Abs, welke oefeningen ga je dan doen?

Groet Franco

De jounes ;) (behalve lunges :p)

-Squat
-Leg extension
-Leg Curl
-Hyper extension
-Standing Calf Raise

-vertical leg-hip raise
-barbell push crunch
-Weighted Incline Twisting Situp

Ik kan even die hyper extension niet plaatsen

Miss op zn kop.. de hyperext. ;) :p

Ik pak deze morgen voor de rug ipv DL (Heb ik maandag al gehad!)

bruute chick!

Waarom geen lunges? Teveel van het goede?

Doe dan de Goodmorning..

Lunges idd teveel van het goede. Glute ham raises kan niet bij ons.. Good mornings heb ik al non stop gedaan 4 maanden lang en is meer isolatie dan hyperext. heb ik begrepen.

Maar hoe moet ik doe dan goed precies uitvoeren voor nadruk op de hamstrings Franco?

Lunges idd teveel van het goede. Glute ham raises kan niet bij ons.. Good mornings heb ik al non stop gedaan 4 maanden lang en is meer isolatie dan hyperext. heb ik begrepen.

Maar hoe moet ik doe dan goed precies uitvoeren voor nadruk op de hamstrings Franco?
Om eerlijk te zijn trek ik mijn handen voorlopig van jou af, tenzij je bereid bent beter te communiceren.

Ik PM de hele tijd met jou over oefeningen, schema's en de uitleg hierover (inclusief Hypers).
Verschillende keren stop je of met antwoorden en gaat prompt in je log verder, of je vraagt niks aan mij terwijl ik wacht met PM en gaat in je log verder met vragen (terwijl ik al uitgelegd heb).

Luister als je mijn advies wilt, vind ik het niet meer dan normaal (en met respect) dat je dan wilt luisteren en de moeite neemt te lezen.

Zie maar wat je doet, je bent verdomd eigenwijs dus ik hoop dat je dit goed bedoelde advies ter harte wilt nemen.

Groet Franco

Terug
Naar boven