AndroidHealthClinic

Console kopen: XBOX360, PS3, of wachten op nieuwe console?

Laatste generatie xboxen heeft dat een stuk minder maar failure rate ligt nog altijd een stuk hoger dan Ps3/wii.

Wel een nadeel waar je rekening mee moet houden dus. Maar volgens mij is de xbox ook goedkoper dus ja..

Over die spellen:
Heb zelf altijd alles gedl'ed, maar vind het niet erg om spellen te kopen+online is beter dan altijd offline

Moet toegeven dan ik de PC fijner blijf vinden. Praten gaat makkelijker en ik vind de besturing fijner. Net waar je voorkeur naar uit gaat dus.

Ik zou dan even wachten met een Xbox. Ze hebben een nieuwe beveiliging die nog gekraakt moet worden (dashboard update).

Als je online wilt games is een omgebouwde Xbox weer geen optie, dan wordt je gebanned waardoor je niet meer online kan en vervalt je garantie.

Spellen moet je downloaden, niet zelf rippen. Is even lastig in het begin met de beveiligingschecks die je moet toepassen, maar als je eenmaal weet hoe het werkt is dat goed te doen.

Huh, hebben we het over de Xbox360? Die dashboard update is al een hele tijd terug gekraakt. De AP2.5 beveiliging wordt inderdaad binnenkort op zga elk spel toegepast, maar is makkelijk te omzeilen.

Je wordt niet zomaar gebanned. Je kan inderdaad gepakt worden, maar niet direct en een update van je flashdrive kan dit voorkomen.

Bedoel je met die beveiligingschecks ABGX? Want anders is het net zo makkelijk als een mp3 cd'tje downloaden en branden ;)

Ja dit is een goed punt. Online zijn er maar een paar games echt vet, die wil ik best kopen dan. Single player speel je wat meer spellen. Kan je die dan rippen en dan nog steeds legaal je toffe games online spelen?

Nope, zoals hierboven staat beantwoord door peanut.

Neefje heeft gekraakte xbox360 + 30 spellen ongeveer. Hier staat xbox360 met ongeveer 5 spellen. In het begin leuk, die 30 spellen maar na enkele weken gamen ze hier toch omdat online gewoon 100x leuker is.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb trouwens nog geen hd tv, wel een belachelijk grote CRT, 120 cm ofzo, grootste crt die er is, ding weegt 75 kg ofzo, haha, zit er een scart aansluiting op een xbox360? :)

Ik heb trouwens nog geen hd tv, wel een belachelijk grote CRT, 120 cm ofzo, grootste crt die er is, ding weegt 75 kg ofzo, haha, zit er een scart aansluiting op een xbox360? :)

Als goed is wel component (Rood, Wit, Geel) -> naar scart.

Je kan wel een scart plug ding kopen waar je dan die RGB kabeltjes in kan pluggen, ps3 en xbox hebben dat.
Je weet wel dat je je xbox niet om kan bouwen voor offline singleplayer games en online legale multiplayer games?

Online gamen is oneindig. Singleplayer heb je gauw gezien.. Ga ook meestal meteen online en laat de singleplayer achterwege voor later.

Ok, XBOX 360, orgineel, met xbox live. Welke games?

Ligt eraan wat je ding is.
De overhypte call of duty kan leuk zijn, halo 3 of reach, battlefield bad company 2, het is net wat je genre is :)

Halo 3 sowieso

Fifa vind me broertje geinig, al vind ik geen enkel sport spel leuk

Halo op xbox 1 vond ik erg vet, UT99 op PC heb ik jaren gespeeld, fps zal het wel worden. Halo 3 de beste? Battlefield iis ook heel bekend toch? En ik lees wat over portal 2?

Naja ik zal zelf wat gaan zoeken. Wachten op nieuwe console gaat hem iig niet worden, orginele xbox met internet en paar kickass games lijkt me de beste optie.

Halo op xbox 1 vond ik erg vet, UT99 op PC heb ik jaren gespeeld, fps zal het wel worden. Halo 3 de beste? Battlefield iis ook heel bekend toch? En ik lees wat over portal 2?

Naja ik zal zelf wat gaan zoeken. Wachten op nieuwe console gaat hem iig niet worden, orginele xbox met internet en paar kickass games lijkt me de beste optie.

Portal 2 is wel lachen, maar zou hem zeker niet kopen. Beter een keer op de pc van het internet "kopen"

Battlefield is erg bekend ja. Zoek de trailer van 3 maar op ;)

Beeschten, ik zit er aan te denken een console te kopen, alleen weet eigenlijk niet welke.

Xbox is cheap en fijn als multimedia player. Ps is blueray speler, ook cool. Of is het misschien de moeite te wachten op nexgen consoles, al lijkt het er niet echt op dat die er binnen een paar jaar zijn. Wat te doen, wat te doen?

Heb zelf een PS3, is het geld zeker waard, geen kosten voor online (voor xbox live betaal je een x aantal euro's per maand), blueray speler, naar mijn mening betere spellen, heb ook een mediaserver opgezet;kan dus via de ps3 films afspelen die op mijn laptop staan zonder te branden.

Scheelt denk ik ook welke console je vrienden hebben, veel vrienden van mij hebben een ps3 dan neig je ook eerder om die te halen om met/tegen elkaar te kunnen gamen.

Portal 2 is wel lachen, maar zou hem zeker niet kopen. Beter een keer op de pc van het internet "kopen"

Battlefield is erg bekend ja. Zoek de trailer van 3 maar op ;)

Ja ik zag die trailer en die heeft me dus ook beetje op het 'ik wil ook een verdammte console' spoor gezet haha, maar op dat spel moet ik dus nog ff wachten :)

Terug
Naar boven