AndroidHealthClinic

Contest Log contest log grosje

Ht is nog niet helemaal voorbij maar ik heb in ieder geval genoten van de saamhorigheid onder de diverse deelnemers/sters. Geen afgunst, geen jaloerse mensen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet had verwacht, want uiteindelijk zijn wij allemaal een beetje egotrippers die met ons eigen fysiek bezig zijn.
Ik wil iedereen alvast bedanken voor alle leuke reacties die ik heb gehad en ik wens ook iedereen erg veel succes.:thumb:

Ht is nog niet helemaal voorbij maar ik heb in ieder geval genoten van de saamhorigheid onder de diverse deelnemers/sters. Geen afgunst, geen jaloerse mensen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet had verwacht, want uiteindelijk zijn wij allemaal een beetje egotrippers die met ons eigen fysiek bezig zijn.
Ik wil iedereen alvast bedanken voor alle leuke reacties die ik heb gehad en ik wens ook iedereen erg veel succes.:thumb:
:thumb::yes::clap::wave2:

Veel succes zaterdag bij het maken van je foto's Grosje! :)

Doe je best hè!!! :banana:

Succes met de foto's zaterdag!
Jij ook erg bedankt!

Zodra mijn spieren het weer doen (heb continue spierpijn sinds mijn vakantie) kom ik 2x bokstraining in jou gym volgen.:D
Uiteraard hoop ik je ervoor of erna nog te zien.:)

• Topic Starter Topic Starter
Leuk dat jullie er ook zo over denken, ik heb echt genoten

Gisterenavond weer FB gedaan.
Met bankdrukken kom ik gewoon niet meer hoger dan 4x 75 kg :(
Ik hoop dat als ik weer flink ga eten dat het weer beter gaat.
Heb ook allang niet meer de indruk dat ik droger wordt, ik ben de laatste weken gewoon blijven hangen in gewicht terwijl ik toch niet veel eet.
Gisteren na de training voor de spiegel (toen het leeg was in de sportschool) even gekeken hoe ik er bij stond.
Met dat mooie TL licht van boven en opgepompt zag het er niet slecht uit.
Had ik maar gelijk foto's genomen :)
Tevreden? Neeeee nog lang niet. Had graag veel meer droge massa gehad.

Leuk dat jullie er ook zo over denken, ik heb echt genoten

Gisterenavond weer FB gedaan.
Met bankdrukken kom ik gewoon niet meer hoger dan 4x 75 kg :(
Ik hoop dat als ik weer flink ga eten dat het weer beter gaat.
Heb ook allang niet meer de indruk dat ik droger wordt, ik ben de laatste weken gewoon blijven hangen in gewicht terwijl ik toch niet veel eet.
Gisteren na de training voor de spiegel (toen het leeg was in de sportschool) even gekeken hoe ik er bij stond.
Met dat mooie TL licht van boven en opgepompt zag het er niet slecht uit.
Had ik maar gelijk foto's genomen :)
Tevreden? Neeeee nog lang niet. Had graag veel meer droge massa gehad.

Niet zo piepen grosje...je ziet er toch hartstikke goed uit:p S6 met het maken van je foto vandaag;)

piep piep :)
Morgenochtend na het trainen maak ik pas de foto hoor (buikie is dan het platst)
vanavond moet ik met dat pokkeweer eerst nog een BBQ van mijn dochter doen.
Ik ben de kok dus mag de hele tijd met mijn neurs boven de worstjes en hamburger en stokje hangen. Hoop dat het een beetje opklaart tegen de avond. :)

Morgenochtend na het trainen maak ik pas de foto hoor (buikie is dan het platst)
Ik ben de kok dus mag de hele tijd met mijn neurs boven de worstjes en hamburger en stokje hangen. Hoop dat het een beetje opklaart tegen de avond. :)
Oeps..weet je zeker dat je morgen pas een foto maakt??? Lijkt mij erg moeilijk nl boven die worstjes te hangen:rolleyes:

Ik ga er van uit dat ik van dat ene worstje niet meer vet wordt
Ik sta toch al niet superdroog dus dat verschil zie je vast niet.
Op de een of andere manier kan ik er ook heel makkelijk afblijven hoor

Het grote voordeel: niet van bbq-worstjes houden ;)
Neem vanavond lekker een kipsaté en goede salade! Lekker joh!

We hebben ook witte rijst met vruchten op het menu en dat is ook lekker
pak gewoon een stukkie kip er bij en klaar is Ed (ik dus)
Nee ik ben niet bang voor het eten maar meer voor het poseren.
Joh ik doe gewoon wel wat en alles komt goed denk dat ik zoiets doe als dit (met of zonder petje?)
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
We hebben ook witte rijst met vruchten op het menu en dat is ook lekker
pak gewoon een stukkie kip er bij en klaar is Ed (ik dus)
Nee ik ben niet bang voor het eten maar meer voor het poseren.
Joh ik doe gewoon wel wat en alles komt goed denk dat ik zoiets doe als dit (met of zonder petje?)
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Poseren = voorbeeldfoto's zoeken en vooral kijken welke spieren bij jou het mooiste uitkomen (was mijn tactiek - heb niet heel veel meer dan biceps om te laten zien, foto's van kuiten werden echt lelijk).
Zonder petje zo'n side-triceps foto is érg mooi - jammer dat dat voor mij niks uithaalde (spieren nog niet zichtbaar)...

Dat kunnen vaders meestal wel goed :p.

Ik ga er van uit dat ik van dat ene worstje niet meer vet wordt
Ik sta toch al niet superdroog dus dat verschil zie je vast niet.
Op de een of andere manier kan ik er ook heel makkelijk afblijven hoor

De keus is aan jou :p maar de dicipline heb je wel ;)

Paar stokje kip gegeten en rijst met vruchten
Volgens mij is dat niet zo erg.
Ben net wezen trainen en heb zojuist door mijn vrouw foto's laten maken.
Ga straks ze eens even op de computer zetten en eens kijken of het wat is.
Zag al een foto van mijn vriend Yin Yang en kan alleen vol bewondering zeggen dat hij toch een stuk gespierder is. Dennk dat het dit jaar erg goed was dat er ook ouderen zoals ik mee mogen doen. Ik denk dat de oudjes (zowel bij de mannen als de vrouwen) best laten zien dat je een aardig fysiek kan blijven houden ook al ben je geen 20 meer. Ik hoop dat wij met z'n allen de jongeren inspireren om door te blijven gaan ook al ben je de 40 gepaseerd.
Vanavond ga ik maar eens een lekker wijntje en een chippie eten als beloning.
:)

Ik ben heel erg benieuwd naar je foto's!!
Dat wijntje met je chips heb je vast verdiend!!

Ben zo benieuwd naar je foto's maat!! Het kan er alleen maar top uitzien kwaliteit komt met de jaren hehe.;)

Ben bang dat ik jou niet overtref makker.
Maar ben ook benieuwd wat jullie er van vinden.
Zelf heb je altijd een ander beeld van het resultaat.
Vanavond ga ik even goed kijken wat mooi is om in te sturen daarna zal ik er vast een plaatsen als preview

Terug
Naar boven