XXL Nutrition

Contest Log contest log grosje

heb ook eens een muisarm gehad en toen ging het ook eigenlijk pas weg toen de pijnlijke plek kapot gemaseerd was en ik weer gewoon ging trainen.
Doordat het bloed door de spieren gepompt werd kwam het herstel weer op gang.
Ik hoop eigenlijk nu een beetje het zelfde.
Pijn in mijn reet zal ik wel krijgen daar ben ik niet bang voor :)
Zaterdag ga ik ook weer eens met een heerlijke nieuwe jonge dame trainen bij ons op de sportschool die van deze ouwe pik nog wat wou leren. Ik heb even tegen gestribbeld maar toen toch toegegeven :) Benen en billen wil ze dan graag trainen dus dat komt dan mooi even goed uit want dan kan ik ook rustig mee doen.
Meekijken bedoel je?
:j/k:

Succes joh- die stemmen zou ik me inderdaad niet druk over maken (doe ik namelijk ook niet) - zorg eerst maar eens dat die nare blessure over is!

Ja snap wat je bedoeld met de doorbloeding dat het dan misschien over gaat. Misschien na het trainen even je benen ook goed strekken, voornamelijk je hamstrings. Wat misschien ook helpt is na je training even met je benen op de powerplate liggen.

De laatste tijd doe ik dat ook na mijn training...gewoon 3 min. even liggen en hangen op dat ding.. merk dat mijn spieren dan wat meer ontspannenw orden en het is ook goed voor je bloedsomloop!

Hee pssstt...je foto's :thumbs:;)

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik zal ook even goed moeten kijken naar die dame of het wel allemaal goed gaat ;)
Nee ik bedoel dat ik dan met haar gewichten mee kan doen en dus lekker licht mee train
Heb nu al spierpijn van gisteren maar dat zal zaterdag wel weer weg zijn.
Ja het is een vervelende blessure die ik vooral met autorijden en aanzetten (bij hardlopen) en krachtoefeningen voel. Moet nu maar eens na 3 maanden zo langzamer hand eens weggaan.

pff ja ...dan word het gewoon vervelend dat het zo lang duurt. Je wilt graag door maar het lukt niet... althans niet goed. :(

Ja het is een vervelende blessure die ik vooral met autorijden en aanzetten (bij hardlopen) en krachtoefeningen voel. Moet nu maar eens na 3 maanden zo langzamer hand eens weggaan.

Cardio kills blijkt maar weer :rolleyes: Gaat verder netjes grosje, petje af!:cool:

Blessures moeten een permban krijgen :(:(:(

Blessures kunnen mijn rug op!
Nee laat maar daar wil ik het ook niet hebben.
Denk dat iedereen (jong en oud) te maken krijgt met blessures, het gaat er om hoe je er mee om gaat. Jij (Jerney) bleef ook door trainen alleen aangepast en dat deed ik ook.
Ik weet zeker dat het allemaal wel weer over gaat en dan zal er best wel weer eens een andere blessure terug komen. We overleven het allemaal wel en ik laat mij er in ieder geval niet door weerhouden om door te gaan. ;)

Hier ook al weer zo'n ouwe bok met een prima fysiek!

Congrats man! Ziet er heel goed uit.

Blessures kunnen mijn rug op!
Nee laat maar daar wil ik het ook niet hebben.
Denk dat iedereen (jong en oud) te maken krijgt met blessures, het gaat er om hoe je er mee om gaat. Jij (Jerney) bleef ook door trainen alleen aangepast en dat deed ik ook.
Ik weet zeker dat het allemaal wel weer over gaat en dan zal er best wel weer eens een andere blessure terug komen. We overleven het allemaal wel en ik laat mij er in ieder geval niet door weerhouden om door te gaan. ;)

That's the spirit!

Als je stopt gaat het meestal ook meer zeer doen vind ik,
we gaan gewoon lekker door Grossie ;)

Ik blijf gaan totdat ik er zo uit zie

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
Ok ik heb zo vaak alleen de voorkant laten zien
dus nu een voorproefje van de achterkant

Ik was gisteren toch niet tevreden over die ene foto die ik ingezonden had en ik heb vandaag nog 2 foto's na gezonden (ik hoop dat ze er bij gezet worden)
Vandaag de damescontest gevolgt en dat is erg spannend.
Ik vind het dan ook wel weer vervelend dat er dames zijn die geen enkele stem krijgen ondanks dat ze er keihard aan gewerkt hebben.
Dames je moet maar zo denken dat er maar 1 de eerste kan worden maar dat er toch meerdere dames zich kampioen mogen voelen.
Een persoonlijke overwinning is ook er mooi en ik denk dat jullie allemaal een prijsje gewonnen hebben.
Nu ik vandaag mijn eigen foto's bekeken heb besef ik (zoals verwacht) dat ik geen 1e zal worden maar dat ik toch mijn doel bereikt hebt.
Ik wilde iets droger worden en dat is echt gelukt.
Mijn volgende doel zal een poging zijn om meer spiermassa te krijgen en daar begin ik na de vakantie mee.

Ik vind echt dat je super vooruit bent gegaan hoor :)
Het is inderdaad moeilijk om je los te zien van de andere deelnemers. Ik vond het ook doodeng om tussen de meiden te staan die al een prachtlichaam hadden. Maar we doen het wel maar effe, en zeg nou zelf, we hebben allemaal een hoop bereikt en jij dus ook!!! Ben benieuwd naar je eindfoto's!!!

Jerney als je naar het strand gaat met mij dan kunnen we samen een contest foto maken, misschien dat het een nieuwe stap is bij Dutch BB
duo contest

ik dacht zo iets

Laatst bewerkt:
Jerney als je naar het strand gaat met mij dan kunnen we samen een contest foto maken, misschien dat het een nieuwe stap is bij Dutch BB
duo contest

ik dacht zo iets

:roflol:

Als ik er zo uitzie spring ik van een torenflat :roflol:

....ook al ben ik tachtig! :D

Zo, nog een uurtje en dan ben ik op weg naar Schiphol/Mallorca, maar ik leef met je mee hoor :) Heel veel succes met de contest Grosje!

Afgelopen Maandag begonen om de benen weer langzaam te betrekken bij de trainingen.
Erg licht getraind met veel reps.
met een bankje gewerkt en daar elke keer op en af gestapt (met 24 kg extra gewicht)
Daarna Hamstring legcurl / Legpress en Leg extensions
Spierpijn is me tot nu toe erg mee gevallen (kant van de blessure voel ik wel maar valt mee) dus dat is goed nieuws. ik laat het nu voor de rest van de week rusten en dan ga ik Zaterdag er weer verder mee.

Vandaag is het de dag van de contest (toch wel spannend)
Ik zal het grootste deel vanavond missen omdat ik met mijn gezin naar de aller nieuwste Harry Potter film ga. (mijn zoon is Vrijdag jarig en wou dit als echte Potterfan heel snel zien) Verwacht natuurlijk dat de grootste jongens winnen maar hoop toch nog wel een stemmetje mee te pikken.
We zullen zien. Iedereen die mee doet succes ;)

Afgelopen Maandag begonen om de benen weer langzaam te betrekken bij de trainingen.
Erg licht getraind met veel reps.
met een bankje gewerkt en daar elke keer op en af gestapt (met 24 kg extra gewicht)
Daarna Hamstring legcurl / Legpress en Leg extensions
Spierpijn is me tot nu toe erg mee gevallen (kant van de blessure voel ik wel maar valt mee) dus dat is goed nieuws. ik laat het nu voor de rest van de week rusten en dan ga ik Zaterdag er weer verder mee.

Vandaag is het de dag van de contest (toch wel spannend)
Ik zal het grootste deel vanavond missen omdat ik met mijn gezin naar de aller nieuwste Harry Potter film ga. (mijn zoon is Vrijdag jarig en wou dit als echte Potterfan heel snel zien) Verwacht natuurlijk dat de grootste jongens winnen maar hoop toch nog wel een stemmetje mee te pikken.
We zullen zien. Iedereen die mee doet succes ;)

we stemmen gewoon op elkaar:)

Goedemorgen vrienden,
De wedstrijd is losgebarsten en ik sta ergens in het midden en daar ben ik tevreden mee.
Iedereen die bij mij gestemd heeft wil ik bedanken.
Yin doet het heel goed en dat is ook terecht met zijn massa. Petje af hoor Yin.
Ga na de vakantie ook proberen iets meer te eten voor meer massa maar ben dan ook wel bang dat ik mijn abs kwijt raak. Tot nu toe heb ik altijd getracht om enig zins droog te blijven. Maar goed nogmaals iedereen bedankt voor het stemmen.

Laatst bewerkt:
He je gaat ook lekker, het is een goede motivatie voor je deze hele contest :) en je bent ook lekker bezig. Volgend jaar word nog beter :) Snap dat het tegen je principes in is om meer te gaan gainen en meer massa te winnen...maar goed denk maar zo..;) daarna weer cutten = nog dikkere mooiere abs ;). Neem aan dat je volgend jaar weer een poging waagt?

Nee denk niet dat ik nog mee doe.
Moet daar eerst nog eens over na denken :)
Vond het heel leuk om mee te doen maar het strak krijgen van je buikje is op mijn leeftijd toch ff moeilijker dan als je 18 bent. De stofwisseling ligt gewoon lager.
Ben bang als ik kilo's ga winnen dat het ook op mijn taille gaat zitten en dat vinf ik zelf een heeeeeel lelijk gezicht.
Vind daarom ook dat Jerney en Yin het heel goed gedaan hebben.

Terug
Naar boven