Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Die six-pack van je staat er weer perfect op!!!
Waarom denk ik toch dat je de boel hier een beetje aan het verbloemen bent....
Broek over de beentjes, armen een beetje slap naast je lichaam laten hangen, niks aanspannen.....jaja... jij belazert de boel
Volgens mij sta jij nu op dit moment mega te poseren voor je vrouwtje die als een professionele fotograaf pics van jou aan het schieten is!![]()
Toen ik die foto zag dacht ik hetzelfde!
Mooie blokjes hoor - Lego voor het ontbijt?

Nice!Ok ik heb zo vaak alleen de voorkant laten zien
dus nu een voorproefje van de achterkant
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik was gisteren toch niet tevreden over die ene foto die ik ingezonden had en ik heb vandaag nog 2 foto's na gezonden (ik hoop dat ze er bij gezet worden)
Vandaag de damescontest gevolgt en dat is erg spannend.
Ik vind het dan ook wel weer vervelend dat er dames zijn die geen enkele stem krijgen ondanks dat ze er keihard aan gewerkt hebben.
Dames je moet maar zo denken dat er maar 1 de eerste kan worden maar dat er toch meerdere dames zich kampioen mogen voelen.
Een persoonlijke overwinning is ook er mooi en ik denk dat jullie allemaal een prijsje gewonnen hebben.
Nu ik vandaag mijn eigen foto's bekeken heb besef ik (zoals verwacht) dat ik geen 1e zal worden maar dat ik toch mijn doel bereikt hebt.
Ik wilde iets droger worden en dat is echt gelukt.
Mijn volgende doel zal een poging zijn om meer spiermassa te krijgen en daar begin ik na de vakantie mee.

.
Wie weet ben je over een paar jaar net zo breed als YY haha
.psssst
Heb ik een contest album gemaakt (alleen zichtbaar voor mijn vrienden) met de foto's die ik ingezonden heb.

Ok ik heb zo vaak alleen de voorkant laten zien
dus nu een voorproefje van de achterkant
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik was gisteren toch niet tevreden over die ene foto die ik ingezonden had en ik heb vandaag nog 2 foto's na gezonden (ik hoop dat ze er bij gezet worden)
Vandaag de damescontest gevolgt en dat is erg spannend.
Ik vind het dan ook wel weer vervelend dat er dames zijn die geen enkele stem krijgen ondanks dat ze er keihard aan gewerkt hebben.
Dames je moet maar zo denken dat er maar 1 de eerste kan worden maar dat er toch meerdere dames zich kampioen mogen voelen.
Een persoonlijke overwinning is ook er mooi en ik denk dat jullie allemaal een prijsje gewonnen hebben.
Nu ik vandaag mijn eigen foto's bekeken heb besef ik (zoals verwacht) dat ik geen 1e zal worden maar dat ik toch mijn doel bereikt hebt.
Ik wilde iets droger worden en dat is echt gelukt.
Mijn volgende doel zal een poging zijn om meer spiermassa te krijgen en daar begin ik na de vakantie mee.

Benen en billen wil ze dan graag trainen dus dat komt dan mooi even goed uit want dan kan ik ook rustig mee doen.