XXL Nutrition

Contest Log contest log grosje

Preview! :D:D:D

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik wil eigenlijk niets laten zien (de verassing is dan weg)[Ik heb net maar 1 foto ingezonden voor de contest van mijn voorkant.
Was niet tevreden over de andere foto's (licht, houding - poseren kan ik niet) maar heb geen zin meer om nog meer foto's te nemen.
Nou ja zo stond ik er vanochtend na de training bij

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
Die six-pack van je staat er weer perfect op!!!
Waarom denk ik toch dat je de boel hier een beetje aan het verbloemen bent....:D
Broek over de beentjes, armen een beetje slap naast je lichaam laten hangen, niks aanspannen.....jaja... jij belazert de boel ;)

Volgens mij sta jij nu op dit moment mega te poseren voor je vrouwtje die als een professionele fotograaf pics van jou aan het schieten is! :roflol:

Die six-pack van je staat er weer perfect op!!!
Waarom denk ik toch dat je de boel hier een beetje aan het verbloemen bent....:D
Broek over de beentjes, armen een beetje slap naast je lichaam laten hangen, niks aanspannen.....jaja... jij belazert de boel ;)

Volgens mij sta jij nu op dit moment mega te poseren voor je vrouwtje die als een professionele fotograaf pics van jou aan het schieten is! :roflol:

Toen ik die foto zag dacht ik hetzelfde!
Mooie blokjes hoor - Lego voor het ontbijt?

Ok ik heb zo vaak alleen de voorkant laten zien
dus nu een voorproefje van de achterkant

Ik was gisteren toch niet tevreden over die ene foto die ik ingezonden had en ik heb vandaag nog 2 foto's na gezonden (ik hoop dat ze er bij gezet worden)
Vandaag de damescontest gevolgt en dat is erg spannend.
Ik vind het dan ook wel weer vervelend dat er dames zijn die geen enkele stem krijgen ondanks dat ze er keihard aan gewerkt hebben.
Dames je moet maar zo denken dat er maar 1 de eerste kan worden maar dat er toch meerdere dames zich kampioen mogen voelen.
Een persoonlijke overwinning is ook er mooi en ik denk dat jullie allemaal een prijsje gewonnen hebben.
Nu ik vandaag mijn eigen foto's bekeken heb besef ik (zoals verwacht) dat ik geen 1e zal worden maar dat ik toch mijn doel bereikt hebt.
Ik wilde iets droger worden en dat is echt gelukt.
Mijn volgende doel zal een poging zijn om meer spiermassa te krijgen en daar begin ik na de vakantie mee.

Laatst bewerkt:

Ik was gisteren toch niet tevreden over die ene foto die ik ingezonden had en ik heb vandaag nog 2 foto's na gezonden (ik hoop dat ze er bij gezet worden)
Ik vind het dan ook wel weer vervelend dat er dames zijn die geen enkele stem krijgen ondanks dat ze er keihard aan gewerkt hebben.
Dames je moet maar zo denken dat er maar 1 de eerste kan worden maar dat er toch meerdere dames zich kampioen mogen voelen.
Een persoonlijke overwinning is ook er mooi en ik denk dat jullie allemaal een prijsje gewonnen hebben.
Nu ik vandaag mijn eigen foto's bekeken heb besef ik (zoals verwacht) dat ik geen 1e zal worden maar dat ik toch mijn doel bereikt hebt.
Mijn volgende doel zal een poging zijn om meer spiermassa te krijgen en daar begin ik na de vakantie mee.
Nice!
Ik doe na je vakantie met je mee: more muscles!

Mooie foto weer geplaatst Grosje lekker droog gespierd voor de zomer, daar hou ik van ;):)

En maar klagen dat ie geen verandering bij zich zelf ziet..Je ziet er goed uit grosje!:thumb:

Goed gedaan grosje, ik ben trots op mijn leeftijdsgenoot:D

Nou Grosje, dat ziet er hartstikke goed uit! :thumbs:

Nog bedankt voor alle leuke en lieve commentaartje die je bij mij en de andere dames hebt gepost! :)

Bedankt vriend en vriendinnen.
Als ik al die grote gasten zie (zoals Yin) dan twijfel ik wel aan de foto's
Ben achteraf toch wel blij dat ik vanochtend nog wat er bij geschoten heb.
Gisteren was de definitie van de spier niet goed te zien door een slechte belichting.
Vanochtend onder mijn zolderraam zag ik het wel en ben ik toch maar wat gaan proberen.
Ben blij dat jullie het ook goed vinden.
thanks ;)

Nice! Goeie rug zeg! :thumbs:
Echt goed droog.

Je hebt er ook hard voor je best gedaan en je bent er zeker wel droger op geworden! Ik denk dat als je mee doet met zoiets dat je voor je gevoel altijd niet genoeg hebt gedaan en dat het altijd beter kan. Op zich wel een goeie motivatie om extra hard te knallen, maar dat heb je ook zeker gedaan! Ik vind je progressie hartstikke netjes en je hebt nu ook die dikke sixpack die je wilde showen ;).

Je doel...was droger worden en in mijn ogen ben je daar zeker in vooruitgegaan...straks voor meer spiertjes trainen....komt vast goed met jou :thumbs: ;) Wie weet ben je over een paar jaar net zo breed als YY haha ;).

psssst niet door vertellen ............
Ik heb een contest album gemaakt (alleen zichtbaar voor mijn vrienden) met de foto's die ik ingezonden heb.

Laatst bewerkt:

Vind dat je er super uit ziet! Spieren mooi zichtbaar en in verhouding, mooi naturel, daar hou ik van!

Sja, is misschien ook wel jammer dat niet elke dame genoemd wordt, maar das inderdaad het "risico" van een wedstrijd. Het besef dat je voor jezelf enorme progressie hebt gemaakt in plaats van dat je bezig bent dat jij zelf niet genoemd wordt, maakt je in feite echt een winnaar... Begrijp ook dat een aantal dames er boven uit schieten, en dat is terecht, verdient en zeer gegund! En het blijft leuk!

Zo, nou eens die mannen volgen!!! :D

Vanavond toch maar even wezen trainen.
Op advies van de fysio bij de sportschool heel licht met veel reps benen gedaan.
Dit om toch te proberen de doorbloeding in de hamstring op gang te krijgen.
2 weken geleden had hij mij gekraakt maar dat hielp niet dus was het volgens hem een overbelasting. Volgens mij was dat niet mogelijk omdat ik mijn benen al tijden niet getraind had. Volgens de fysio was het daarom maar eens tijd om de hams wat meer te belasten. Aangezien de contest toch afgelopen is kon ik het risico van een paar dagen niet kunnen trainen van de pijn wel riskeren. We zullen zien morgen en overmorgen.
Ben nieuwsgierig naar het verloop van de contest voor de mannen en eigenlijk ook soms weer niet. Voor mij is het ook een beetje afgesloten verhaal, ik heb mijn doel bereikt dus wat nu nog. Hoop toch stiekem wel dat ik tenminste 1 of meer stemmen krijg.
Nog 2 dagen en dan zullen we het weten.

Balen grosje met die hamstring, maar wellicht is het beter om langzaam aan wat meer te belasten soms herstel je sneller omdat er weer vers bloed door gaat op plaatsen die wat moeilijker te doorbloeden zijn. Het zal gerust pijn doen maar zo schiet het ook niet op toch?
En die stemmen krijg je wel maat dont worry.;)

heb ook eens een muisarm gehad en toen ging het ook eigenlijk pas weg toen de pijnlijke plek kapot gemaseerd was en ik weer gewoon ging trainen.
Doordat het bloed door de spieren gepompt werd kwam het herstel weer op gang.
Ik hoop eigenlijk nu een beetje het zelfde.
Pijn in mijn reet zal ik wel krijgen daar ben ik niet bang voor :)
Zaterdag ga ik ook weer eens met een heerlijke nieuwe jonge dame trainen bij ons op de sportschool die van deze ouwe pik nog wat wou leren. Ik heb even tegen gestribbeld maar toen toch toegegeven :) Benen en billen wil ze dan graag trainen dus dat komt dan mooi even goed uit want dan kan ik ook rustig mee doen.

Terug
Naar boven