AndroidHealthClinic

contest log grosje

Bezoekers in dit topic

Succes! Weet je al hoe je je voeding gaat aanpakken?
 
Hey Sue
Nee ben er nog niet uit.
Moet eerst uitrekenen wat ik in rust verbrand (ca 1700 cal) en daar weer de sporttoeslag bij enz enz, en dan iets hoger gaan zitten in calorien zodat ik langzaam ga aankomen.
Denk dat ik gewoon wat meer brood overdag moet gaan eten in combi met een goede bulk Whey. Veel eten is echter niet mijn ding (ben niet voor niets nog aardig droog) dus dat gaat niet makkelijk worden. Moet met kleine stapjes meer gaan eten.
Heb net wel een aantal supps.leveranciers gemaild om te vragen om een advies voor een goede creatine (CEE) in combi met een bulkwhey of zoiets.
Ik hoef niet morgen al te beginnen dus ik kijk wel
 
Nou Jerney ik ben bang dat het 1 groot blok wordt ipv 6 blokjes
wil in ieder geval een goede creatine met een whey bestellen en de rest uit voeding halen.
Dat in combi met 3x p/week trainen (misschien 4x) moet de extra (vetvrije) massa opleveren.
Ben al een beetje aan het kijken bij de leveranciers of ze een leuk combi pakket hebben voor weinig euro's.

XXL heeft een basisstack - ik vind 'm interessant! (maar heb meer dan de helft al los gekocht)
 
Gisteren weer voor het eerst na de vakantie goed getraind
Rug/Biceps/Buik
Gekozen voor de massa oefeningen (ca 4x 8 a 10 reps)
Rug -Chinnen/BOR/Deadlift (weinig gewicht begonnen)/Dumbbell Row
Biceps -Barbell curl/cable curl en dumbbell curl
Buik - Machine Crunch 4x20 reps
Ook nog ff met Yin gesproken over de voeding voor een clean bulk en ik heb goede info van hem gehad (nog bedankt vriend)
Ben voorzichtig al bezig met het aanpassen van mijn voeding (wil elke week iets meer eten) en volgende week ga ik Whey bestellen en waarschijnlijk een middel om na de training in te nemen http://www.bodyenfitshop.nl/koolhydraten/body-fit-sportsnutrition/anabolic-wms
Kortom de volgende dagen nog even de spierpijn verbijten en dan zorgen dat ik weer in een nieuw ritme kom en dat een aantal maanden vol houden.
Zal binnekort een nieuw log openen om het allemaal bij te houden.
 
Succes Grosje, zo te lezen komt het wel goed! Ben erg benieuwd naar je progressie!
 
Succes Grosje, zo te lezen komt het wel goed! Ben erg benieuwd naar je progressie!

+1!

We krijgen vast wel een verslag wat het product bij je doet :)
 
Zo weer terug! Hoop dat jullie mij gemist hebben :)
Toscane was mooi en warm, ben bruin gebrand en volgevreten.
Heb mooie dorpen gezien, mooie mensen gezien maar vooral vielen de Nederlanders op die er uit zien als zeerobben op het strand (gatver)
Een reden voor mij om in ieder geval niet toe te geven aan de ouderdom en te blijven trainen om toch in shape te blijven.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Heeeee :hello:
Beetje laat, maar ik las al dat je een goede vakantie hebt gehad :cool:, lekker uitgerust, kleurtje gekregen en je buikje alvast laten wennen aan de periode die er nu aan gaat komen ;). Ben benieuwd hoe het gaat verlopen, ik heb er alle vertrouwen in dat je er niet uit zult gaan zien als een Hollandse zeerob. ;).

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
+1!

We krijgen vast wel een verslag wat het product bij je doet :)

Nou het geheime product van Yin daar wordt je weer jong van.
Nou ja het is in ieder geval iets wat je vaak en graag drinkt/eet als je rond de 1 jaar bent. Komt dus goed uit voor mij want soms wordt ik al een beetje kinds
Gelukkig kan je het tegenwoordig kopen in poedervorm want bij mijn vrouw krijg ik het er niet meer uit. Zo snappen jullie het nog?
Gisteren heb ik het gekocht en dat ga ik aan mijn normale voeding toevoegen.

Ben van plan om mezelf eerst met een meetlint op te meten en natuurlijk te wegen. Dan kan ik na een tijdje kijken of ik echt progressie maak. Buikkie zal toch wel snel groeien en de ribbels verstop ik voor de winter dan maar onder een laagje vet. paar maanden voor de zomer ga ik dan weer kijken of ik dat weer kan wegtrainen. Zo blijf ik lekker bezig toch?
 
Grosje aan de babyvoeding! :D
Ben benieuwd naar je progressie - zelf ben ik aan het uitproberen waar bij mij de grens ligt tussen een clean bulk en een cut... is maar een dun lijntje tussen die twee ;) (eten op onderhoud zonder cardio = clean bulk bij deze dwerg).
Weet jij al waar bij jou de grens ligt?
 
Nee waar ligt de grens? dat is ook mijn angst
ben bang dat ik te vet wordt en dat ik het niet meer makkelijk weg krijg.
Nou volgende week wil ik de Eiwitten bestellen en dan met extra brood en Yins geheime product :) (ja jij hebt het goed geraden) eens kijken hoe snel ik aan kom.
Ik gok/hoop op 1 a 2 kg p/maand en dat wil ik dan 4 maanden (t/m December) proberen.
Als het bevalt dan doe ik het 6 maanden. Daarna wil ik weer cutten en droger worden. Tja dan pas zal ik zien wat er over blijft aan vetvrije spiermassa.
 
Klinkt goed Grosje! Succes ermee.
Ik laat je trouwens nog wel weten wanneer ik kom trainen, zou het wel leuk vinden als dit op de dag is dat jij ook traint.:)
 
Heeeee :hello:
Beetje laat, maar ik las al dat je een goede vakantie hebt gehad :cool:, lekker uitgerust, kleurtje gekregen en je buikje alvast laten wennen aan de periode die er nu aan gaat komen ;). Ben benieuwd hoe het gaat verlopen, ik heb er alle vertrouwen in dat je er niet uit zult gaan zien als een Hollandse zeerob. ;).

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
whahaaaa, goede foto PM!
Dus het anti-middel is babyvoeding.
Sja klinkt logisch:p
 
Tja ik wordt een beetje kinds
In de vakantie wilde ik ook alleen maar met mijn opblaasdolfijn spelen
Als de kinderen hem af wilde pakken dan gaf ik een boze blik
zie foto
 
Laatst bewerkt:
Klinkt goed Grosje! Succes ermee.
Ik laat je trouwens nog wel weten wanneer ik kom trainen, zou het wel leuk vinden als dit op de dag is dat jij ook traint.:)

Maandagavond is er boksen vanaf 19.00 uur dacht ik (dan ben ik er vanaf 20.00 uur) en Woensdag is er ook boksen maar dan zit ik lui op de bank :)
Kijk maar Petra, je mist niets aan mij. Bij het boksen lopen vast zat mooie mannen.:p
 
Tja ik wordt een beetje kinds
In de vakantie wilde ik ook alleen maar met mijn opblaasdolfijn spelen
Als de kinderen hem af wilde pakken dan gaf ik een boze blik
zie foto

Hahaha mooi man.
Zo doe ik het ook neeeeeeeeej mama eerst even :D
 
Ha ha je kunt het nat het beste vers van de pers nemen:D
 
Ha ha je kunt het nat het beste vers van de pers nemen:D


Heb ik voorgesteld maar ze is bang dat ik hard bijt.
De laatste die er aan lurkte had nog geen tandjes
Denk toch dat de poeder sneller werkt.
Heb vanochtend een paar schepjes in mijn havermouthpap gedaan.
Smaakt nergens naar dus ik moet snel Whey hebben met een zoete vanille smaak. In het weekend maar ff kijken waar ik die het beste kan scoren.
 
Klinkt smerig, is wel het meest hoogwaardige eiwit wat er bestaat :D
 
Heb ik voorgesteld maar ze is bang dat ik hard bijt.
De laatste die er aan lurkte had nog geen tandjes
Denk toch dat de poeder sneller werkt.
Heb vanochtend een paar schepjes in mijn havermouthpap gedaan.
Smaakt nergens naar dus ik moet snel Whey hebben met een zoete vanille smaak. In het weekend maar ff kijken waar ik die het beste kan scoren.

Je wilt iets hebben dat Delicious is? :D
Nu ook in vanillesmaak!
 
Back
Naar boven