XXL Nutrition

Contest Log contest log grosje

Ok nou dat vind ik ook leuk om te horen
Kijk trainen met een leuke dame is erg gezellig en je doet inderdaad ook je best om het goed te doen. maar ik vind het zelf gewoon leuk als ik ze kan motiveren om verder te gaan en te zorgen dat ze niet gelijk een fout beeld krijgen van de sport. Vrouwen denken vaak dat al die stoere mannen ASO en opscheppers zijn. Tuurlijk lopen er soms gasten bij die opscheppen maar ik denk dat de meesten gewoon lekker komen sporten net als ik.
Ik denk dat veel vrouwen bang zijn om te gespierd te worden waardoor ze er niet aan durven te beginnen.
Mijn eerste indruk van veel mannen in mijn sportschool is inderdaad ook zo, totdat je er mee in contact komt dan valt het best wel mee.
Beschouw het ook maar als stoere mannenpraat/gedrag maar stiekem hebben de meeste een klein hartje.;)
Het is je iniedergeval gelukt om te zorgen dat ik er mee door ben gegaan, had me vrij snel bij me huidige gym ingeschreven.
Als ik eerlijk ben weet ik zeker dat deze gym net wat beter bij mij past dan die van jou.

• Topic Starter Topic Starter
Tja de kneet is het meka voor echte BB
Was ik nou een stuk jonger dan had ik misschien nog wel over gestapt.
Met mijn leeftijd maakt het niet zo veel uit waar je traint als je maar de juiste middelen tot je beschikking hebt. De gewichten die ik gebruik zijn een stuk lager als die de grote jongens gebruiken dus ik kan het hier bij mijn sportschool nog wel ff uithouden.
Maar ik snap jouw keuze helemaal hoor. Fijn dat je je daar ook lekker voelt want daar gaat het ook om.

Ik denk dat veel vrouwen bang zijn om te gespierd te worden waardoor ze er niet aan durven te beginnen.
Op de één of andere manier blijven vrouwen dat denken, terwijl met een beetje logisch nadenken ze ook wel moeten beseffen dat je niet 'zomaar' een flinke bonk spiermassa krijgt. 'Veel herhalingen met lage gewichten'... Pfff...

Was het maar waar dan zou het bij mij ook lekker harder gaan.
Spieropbouw is nog niet zo makkelijk als het lijkt
Denk dat een groot deel ook met voeding te maken heeft

Jij had van mij wel wat hoger mogen eindigen meneer, op die leeftijd er zo nog uitzien.

respectplus!

ja hoor! hier ook respect voor deze man! idd had je hoger mogen eindigen!!

zeker respect

Bedankt jongens, leuk dat jullie dat vinden maar al die andere gasten verdienen het ook.
Heb natuurlijk niet zo veel massa en dat is toch ook wel een belangrijk onderdeel van een bodybuilder.
Droog blijven op hogere leeftijd is gewoon moeilijk als je veel vreet dus dat durf ik niet zo aan.
Na de vakantieperiode ga ik daar eens over na denken hoe ik meer massa kan krijgen zonder al te vet te worden.
Maar.... mee doen is gewoon leuk en ik raad het iedereen aan want je gaat toch anders trainen, eten en denken over de sport.
Sporten doe je voor je zelf en niet voor een ander Het gaat alleen maar om het doel wat jij wil halen. Ik heb mijn doel gehaald tijdens de contest - ik wou gewoon eens mee doen en kijken of ik droger kon worden.

Bedankt jongens, leuk dat jullie dat vinden maar al die andere gasten verdienen het ook.
Heb natuurlijk niet zo veel massa en dat is toch ook wel een belangrijk onderdeel van een bodybuilder.
Droog blijven op hogere leeftijd is gewoon moeilijk als je veel vreet dus dat durf ik niet zo aan.
Na de vakantieperiode ga ik daar eens over na denken hoe ik meer massa kan krijgen zonder al te vet te worden.
Maar.... mee doen is gewoon leuk en ik raad het iedereen aan want je gaat toch anders trainen, eten en denken over de sport.
Sporten doe je voor je zelf en niet voor een ander Het gaat alleen maar om het doel wat jij wil halen. Ik heb mijn doel gehaald tijdens de contest - ik wou gewoon eens mee doen en kijken of ik droger kon worden.

Goed doel toch voor jezelf sporten :) leuk dat je hebt meegedaan!;)

wijze woorden die volgens mij op iedereen van toepassing is...dat zijn de blijvertjes :)

mijn doel staat op me avatar alleen of dat natural te behalen is geen idee :S wil namelijk wel graag natural blijven.

Sporten doe je voor je zelf en niet voor een ander Het gaat alleen maar om het doel wat jij wil halen. Ik heb mijn doel gehaald tijdens de contest - ik wou gewoon eens mee doen en kijken of ik droger kon worden.[/QUOTE]

Zeg je heel goed, alsnog gefeliciteerd voor je prestatie en je doorzettingsvermogen :). Je hebt je doel behaald, dat is het belangrijkste :thumbs:

Cleanbulk? :dunno:

mijn doel staat op me avatar alleen of dat natural te behalen is geen idee :S wil namelijk wel graag natural blijven.

Je bent nog jong en kan met goede voeding en trainen heel ver komen.
Ik ben bang dat het vet er bij mij niet meer zo makkelijk af gaat maar daar moet jij nog geen last van hebben.
Ik zeg, ga er voor en kijk waar je over een jaar staat.
Het belangrijkste is volhouden en dan wordt je er altijd beter van.

en een cleanbulk is idd voor mij een optie (ga mij daar maar eens in verdiepen)

Je bent nog jong en kan met goede voeding en trainen heel ver komen.
Ik ben bang dat het vet er bij mij niet meer zo makkelijk af gaat maar daar moet jij nog geen last van hebben.
Ik zeg, ga er voor en kijk waar je over een jaar staat.
Het belangrijkste is volhouden en dan wordt je er altijd beter van.

en een cleanbulk is idd voor mij een optie (ga mij daar maar eens in verdiepen)

thanx

Hi
FF bijgelezen in je log :)
Je ziet er goed uit Grosje en als jij meer massa wil gaan kweken gaat je dat ook lukken.
Weet 'k zeker!

:thumbs: Psies! En vind het een superprestatie. JE gaat inderdaad ook anders (fanatieker, serieuzer) te werk, zou mooi zijn om dat vast te houden voor je nieuwe doel. VInd ik best lastig trouwens, aan de andere kant, precies wat je zegt, je doet het voor jezelf. Geen idee trouwens he, maar maakt het echt zoveel uit als je ouder bent, of valt dat wellicht ook weer mee als je daarbij veel traint/cardio doet? actieve celmassa begint na +- 35e af te nemen, maar bij veel sporten en goed eten kweek je juist bij, wellicht in verhouding met iemand die jonger is het totaal minder... maar hoeveel minder is dat? Vroeg ik me zo af...

Hoest verder?

Het is een feit dat je stofwisseling lager is bij hogere leeftijd.
Eigenlijk ook heel logisch als je er over na denkt.
Toen we nog in grotten leefde konden we als we ouder waren minder goed jagen en ons slimme lichaam heeft toen geregeld dat we langzamer vetreserves gingen verbranden.
Ons lichaam doet dat nu nog steeds dus als je jong bent kan je vaak meer eten en verbrand je het ook weer (heb je ook vaker een hogere hartslag - kijk maar naar kinderen)
Gelukkig kan je door regelmatig sporten en bewegen het veroudrings process afremmen en daarom ben ik nog steeds zo'n lekkere vent :)
Geintje

Ik hoop dat ik er op mijn 47 ook nog zo goed mag uitzien :) Goed gedaan!

ah man, je weet heus dat je geen geintje maakt!

:)

Terug
Naar boven