peetjuh83
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 714
Ik denk dat veel vrouwen bang zijn om te gespierd te worden waardoor ze er niet aan durven te beginnen.Ok nou dat vind ik ook leuk om te horen
Kijk trainen met een leuke dame is erg gezellig en je doet inderdaad ook je best om het goed te doen. maar ik vind het zelf gewoon leuk als ik ze kan motiveren om verder te gaan en te zorgen dat ze niet gelijk een fout beeld krijgen van de sport. Vrouwen denken vaak dat al die stoere mannen ASO en opscheppers zijn. Tuurlijk lopen er soms gasten bij die opscheppen maar ik denk dat de meesten gewoon lekker komen sporten net als ik.
Mijn eerste indruk van veel mannen in mijn sportschool is inderdaad ook zo, totdat je er mee in contact komt dan valt het best wel mee.
Beschouw het ook maar als stoere mannenpraat/gedrag maar stiekem hebben de meeste een klein hartje.

Het is je iniedergeval gelukt om te zorgen dat ik er mee door ben gegaan, had me vrij snel bij me huidige gym ingeschreven.
Als ik eerlijk ben weet ik zeker dat deze gym net wat beter bij mij past dan die van jou.

leuk dat je hebt meegedaan!