Fitness Seller

Contest Log (v) Contestlog HillR

  • Topic starter HillR
  • Startdatum
  • Reacties 637
  • Weergaven 48K
  • Volgers 42

Bezoekers in dit topic

The struggle is real...... Eigenlijk zouden ze dat een contest moeten maken.. eerst shredden en dan wie het het langst vast kan houden :roflol:

Euh.... das gemeen van Pun!:wave:
 
Euh.... das gemeen van Pun!:wave:

Errr, het zal het lage aantal kcal wel zijn dat mijn hersenen niet meer functioneren... Of ik ben gewoon dom :roflol: But I don't get it :P
 
Errr, het zal het lage aantal kcal wel zijn dat mijn hersenen niet meer functioneren... Of ik ben gewoon dom :roflol: But I don't get it :P
Ik ook niet..
 
CARDIO

Jaja mensen, het is bijna niet voor te stellen, maar er is cardio gedaan :windup::windup::windup::windup::windup:

20 minuten touwtjespringen, waarvan 12 minuten effectief gesprongen en 8 minuten rust.

Ik had in eerste instantie een half uur gewild, waarvan 20 minuten effectief springen, maarja.. dat was natuurlijk een beetje hoog gegooid.

Na een kwartier begonnen mijn benen enigszins op te geven, ging het touw steeds tegen m'n benen, moest ik weer opnieuw beginnen enzovoort. Super irritant.. :grumble:

Het is ook alweer een jaar of 2 geleden dat ik touwtjespringen deed... :roflol: dus het was wel weer even wennen.

Dit was op nuchtere maag, om 5 uur 's ochtends.. Wel lekker fit en energiek nu, dat is altijd het fijne aan ochtendcardio, nare is dan weer wel dat ik zo vroeg op moet staan.

Nu konden we vandaag laat beginnen op werk, maar op andere dagen zou de wekker om 4u moeten gaan om cardio op nuchtere maag te kunnen doen... Ik geloof niet dat het motto: "whatever it takes" op mij van toepassing is :roflol: want dat is me toch een beetje te gek.

TRAINING
Vanavond dan eindelijk weer trainen, erg druk gehad. Dit is mijn planning:

Lying leg curl (op bankje met dumbell, thanks Pillz, hoop dat die uitvoering een beetje lukt!)
Plateloaded pulldown SS BOR
DB Press SS Lateral Raises
Pushups SS DB Shrugs
Bench dips SS DB Curl
Cable crunches of Lying legraises
Legextensions
Glute kickback


En dan wil ik eigenlijk ook nog 30 minuten cardio doen..... Maar als ik het zo opschrijf dan wordt het nachtwerk haha!

VOEDING
Eten gaat goed, ik ervaar wel echt heel erg veel honger.

Zaterdag: 600 kcal + +/- 1500 kcal verbrand aan cardio
Zondag: 2.500kcal
Maandag: 2.000 kcal
Dinsdag: 800 kcal
Woensdag: 1200 kcal
Vandaag: 950 kcal

Lekkere refeed gehad na Awakenings :roflol: Doet me altijd zeer om het in te voeren in myfitnesspal, maargoed. Ik had het ook wel even nodig, m'n lichaam voelde kapot en ik had het zo ontzettend koud (terwijl het buiten ongeveer 24 graden was zat ik de hele dag met kippenvel).

Nu weer lekker on track. Ik wil de laatste week in ieder geval 3x per week op ochtend nuchtere cardio te doen en dan nog 3x gewoon cardio, ofwel na m'n training of in in het weekend extra.

Zo moeten de laatste kilootjes er wel af gaan. Voeding blijft nu verder gewoon strict. Geen cheats meer. :sad:
 
image.jpg
Cardio kan wanneer je wilt H.
Hoeft echt niet per se nuchter.
 
maar op andere dagen zou de wekker om 4u moeten gaan om cardio op nuchtere maag te kunnen doen.

Doe gewoon 20 min later ;) Doe ik ook week om week :p
 
Zullen we wat delen?
Jij wat verbranding en ik wat easy gewicht erbij? :D

Was T maar zo simpel he....
Sterkte met de cardio.

Je staat er al top bij en dat wordt alleen maar beter!
 
Cardio kan wanneer je wilt H.
Hoeft echt niet per se nuchter.

Daar sla je de spijker op z'n kop: "kan wanneer je wilt"... I don't want to :roflol:

Nee just kidding. Ik heb er op één of andere manier op ochtend minder moeite mee dan in de avond.. Het "voelt" dan beter. Zeker als ik diep cut kan ik het aan de eind van de dag niet meer opbrengen om nog te gaan cardio'n.. Slaat nergens op, dat is geen dedication dat realiseer ik mij ook.. maar na een werkdag en de 3 á 4 uur reistijd die dat met zich meebrengt wil ik eigenlijk gewoon m'n avondeten en op bed :roflol:

Ik moet er inderdaad even een mouw aan zien te passen, komt goed!

Doe gewoon 20 min later ;) Doe ik ook week om week :p

Of helemaal niet :eyebrow: Ik zal er vanavond nog eens even over na denken..

Ik prefereer ook dronken..dan heb je het niet zo door:roflol:

:roflol:

Zullen we wat delen?
Jij wat verbranding en ik wat easy gewicht erbij? :D

Was T maar zo simpel he....
Sterkte met de cardio.

Je staat er al top bij en dat wordt alleen maar beter!

Deal! Je mag zo 10kg van me hebben.. helemaal goed! Kon het maar hé Marina... Ik zou het graag voor je doen, en dan niet alleen uit eigen belang :)

Dankjewel!! Gaat het bij jou nog een beetje?
 
Ik zou je donatie met plezier aannemen! :D
In ons beider belang!

Redelijk... Wat problemen met darmen wat nog in het voordeel werkt. Daardoor wat slap gevoel enzo. Soms wat pijntjes... Zenuwpijn is hell ... Maar jij weet ook hoe dat is. Pijn of niet we knokken door en we doen wat we kunnen he! :)
Zolang we nog in beweging kunnen blijven en trainen is het prima!

You go topper!!!
 
TRAINING

Ik had lekker veel energie en echt heel veel zin in mijn training.. Dus gelijk volgas begonnen :D

Crosstrainer
15 minuten op een hartslag van ong 170 / 180, á 137 kcal

Plateloaded Pulldown SS BOR
1x15x40 / 1x20x25
1x10x60 / 1x20x25
1x8x70 / 1x20x25
1x4x80+4x80 met hulp van Pun / 1x20x25

:fire::fire:

Die burn bij die BOR, ernstig! Normaliter doe ik niet zoveel reps, maar het is een moeilijke houding voor mij ivm onderrug/glutes. Voelt maar zelden goed als ik te zwaar ga, dus dan maar reppen for the win!

Pushups SS Lateral Raises
1x7 (PR :roflol: ) / 1x10x6
2x5 / 2x10x6

Ik vind het leuk om te kunnen pushuppen, daarom heb ik 'm toegevoegd... Voordeel voor mij is natuurlijk dat ik niet zo ver naar beneden hoef :P
Ik wil binnenkort (ooit) ook weer pullups kunnen.. Maar ik vergeet ze altijd omdat ik begin met de plateloaded pulldown..

DB Press SS DB Shrugs
1x10x10 / 1x15x12
1x8x10 / 1x12x14
1x8x10 (op het nippertje) / 1x10x16

DB Lying Legcurl
4x ?? x 7kg

The struggle zeg :yell: Vind dit echt een hele moeilijke oefening. DB vasthouden tussen je voeten, spanning op je hamstrings erophouden, de oefening een beetje fatsoenlijk uitvoeren... De struggle is wel te zien op m'n filmpje, tips and tricks zijn welkom!


Bench Dips SS BB Curl
1x7 / 1x10x15
2x5 / 2x8x20

Lying Legraises SS Crunches
3x10 / 3x10

:fire::fire::fire::fire:

Nooit eerder superset Abs gedaan, voelde goed.. Die burn!!!

Legextensions
1x15x18
1x12x25
1x10x32
1x8x39

Met trillende beentjes weer van dat apparaat af.. heerlijk..

Circuitje
Glute kickbacks / Glute bridge / sideplank

3x10 / 3x10seconden / 3x5 seconden

Sideplanks zijn een erg zwak punt, glute bridges overigens ook. But I'm gonna master it, someday!! :laugh:

Loopband
5 minuten, 6km per uur, helling 12.Schamele 30kcal....

Fucking saai, dus afgekapt. Als ik cardio doe, moet het wel leuk zijn anders wordt het echt niks..

Fiets
10 minuten "HIIT"
45 seconden chill fietsen tegenover 15 seconden staand fietsen, fullout op weerstand 15.

Dat alles voor een belachelijke 45 kcal.

Geloof het of niet, ik had zowaar een zweetdruppeltje die van mijn voorhoofd gleed :roflol: Trust me, ik zweet echt bijna nooit tijdens een training of cardio. Super irritant, want dan is het net alsof ik m'n best niet heb gedaan.

Ik wilde nog wat langer cardio'n, maar Pun had inmiddels zijn pizza bij Domino's op, en ik was al een uur en 45 min aan het trainen :roflol: Hoog tijd om naar huis te gaan.....

Voeding
Donderdag:
1 crunchy smartbar
60gr kipfilet beleg
75gr tonijn + sla
200gr tartaar + 400gr sperzieboontjes

960 Kcal (E:99, KH: 28, V: 48)

Vandaag:
1 crunchy smartbar
60gr kipfilet beleg
75gr tonijn + sla
200gr tartaar + groente naar keuze, nog geen idee.

+- 796Kcal (E:95, KH: 30, V: 35) Exclusief de groente

Morgen weer meten, wegen en een foto maken.. :wave::wave:
 
Wat een training zeg, nice! Ik ga je ook maar es volgen op insta :thumbs:
 
Lekker zulke trainingen! :engel:
Herken het van het niet zweten al lukt het de laatste tijd wel aardig omdat het zo plakkerig warm is. Meestal alleen een knalrood hoofd:roflol:

Eet je die kcal over de hele dag? Vind echt knap hoe je daarmee overeind blijft. Bent ook wel stukje kleiner dat maakt al een verschil natuurlijk.
Waar was je op begonnen ?
 
Zo dan wat een training!!:eek!:

Vind je het niet zonde om een crunchy bar te nemen als je voeding toch al zo laag is? Ik weet hoe lekker ze zijn, maar echt vullen doen ze niet..:sad:

Edit: ik dacht dat het de XXL crunchy bars waren..:o
 
Wat een training zeg, nice! Ik ga je ook maar es volgen op insta :thumbs:

Leuk!! Thanks :)

Lekker zulke trainingen! :engel:
Herken het van het niet zweten al lukt het de laatste tijd wel aardig omdat het zo plakkerig warm is. Meestal alleen een knalrood hoofd:roflol:

Eet je die kcal over de hele dag? Vind echt knap hoe je daarmee overeind blijft. Bent ook wel stukje kleiner dat maakt al een verschil natuurlijk.
Waar was je op begonnen ?

Ja, was echt een mega fijne training, in weken niet zo lekker getraind eerlijk gezegd!

Die kcal eet ik inderdaad verdeeld over de dag :treuren:

Ik eet rond 12.30 uur als eerste mijn tonijn met sla, als ik dat red hoor. Soms gaat het ook al om 11.00 uur naar binnen..
Dan rond 14.00u m'n smartbar,
om 15.00u een blik monster,
en dan vlak voor de training mijn plakjes kipfilet.

Dan nog het avondeten na de training en dan is het voorbij. :janken:

Dat zijn dan mijn lowdagen.. Op mijn "high"dagen heb ik 4 boterhammen:clap:
Dan eet ik wederom eerst mijn tonijn met sla, zo laat mogelijk.
En dan ieder uur 1 boterham, en ook weer een blik monster (die ik ook als maaltijd beschouw :roflol:)
Ik probeer ieder uur 1 boterham te eten, maar soms eet ik ze ook allemaal in 1 x op :roflol: That dere dedication :P

Ik ben maar klein en heb ook niet zoveel nodig. Ik ben een beetje van het alles of niets.. Het voelt zo "useless" om maar een paar 100 kcal onder onderhoud te zitten.. Ik honger mezelf het liefst gelijk uit in de hoop binnen 4 weken klaar te zijn ipv 8 weken lang "een beetje" bezig te zijn..

Ik ben gelijk zo laag begonnen.. maar denk dat ik voorafgaand aan de contest zo'n 2000kcal per dag at.. heb het niet getracked..
 
Zo dan wat een training!!:eek!:

Vind je het niet zonde om een crunchy bar te nemen als je voeding toch al zo laag is? Ik weet hoe lekker ze zijn, maar echt vullen doen ze niet..:sad:

Edit: ik dacht dat het de XXL crunchy bars waren..:o

Het is de body en fit crunchy smartbar (cheapass....). 165 kcal en geen carbs.

Het is echt net een chocoladereep en echt hemels. Op die manier kan ik mijn honger naar snoep en chocola heel goed tegenhouden.. anders is het einde gauw zoek..

Plus dat het ook wel lekker makkelijk is, zou niet weten wat ik anders met die 165 kcal aanmoet :roflol:
 
Het is de body en fit crunchy smartbar (cheapass....). 165 kcal en geen carbs.

Het is echt net een chocoladereep en echt hemels. Op die manier kan ik mijn honger naar snoep en chocola heel goed tegenhouden.. anders is het einde gauw zoek..

Plus dat het ook wel lekker makkelijk is, zou niet weten wat ik anders met die 165 kcal aanmoet :roflol:
Body & Fit!! Dat vraagt om een rel in dit topic!
 
Ik heb ontzettend gefaald vandaag:

Patat_los_BodieBoost.jpg
taart_slagroomtaart_totaal.jpg
bg_schepsnoep_1.jpg



Ik ben bang dat ik het allemaal niet ga redden.. Dus vanaf morgenochtend maar aan de clen. we moeten toch wat...

Verder haat ik squats and deadlifts. Doe ik echt nooit meer.. die oefeningen zijn zwaar overrated.




Dit was de key tot succes toch Banshee Sanca Saxon Skatermarvin kom er maar in!
 
Back
Naar boven