AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Contestlog HillR

  • Topic starter HillR
  • Startdatum
  • Reacties 637
  • Weergaven 48K
  • Volgers 42

Bezoekers in dit topic

Hey allemaal!

Jullie hebben nog een update van mij tegoed natuurlijk....... Zaterdag Awakenings gehad en dat was echt een megatof feestje. Ik heb de longen uit mijn lijf gedanst, dus ik ben nu echt gebroken :roflol:

Kan wel merken dat ik behoorlijk aan het cutten ben, we waren rond 12.15u binnen en om 18.00u was ik echt gebroken, heb het nog kunnen rekken tot 20.30u, maar toen kreeg ik het koud en was ik echt niets meer waard. Zondagavond na +/- 2.000 kcal kreeg ik het pas weer een beetje warm :roflol:

Anyways.

Het begint me een beetje te dagen dat het allemaal vrij kort dag is, nog maar 4 weken en de cut (voor de contest) zit er op.. Nog maar 4 weken om in m'n beste shape ooit te komen. Vinden jullie dat niet verschrikkelijk kort? Voor m'n gevoel ben ik nog maar een week bezig, maar de helft zit er al op.. Ik vind het een beetje eng eerlijk gezegd :roflol: Vraag me af of ik het uberhaupt ga redden.. Weegschaal wise misschien niet.. Ik blijf hangen :( De weegschaal gaf opnieuw 57KG aan. Nu heb ik veel vocht vastgehouden door het warme weer, de ibuprofen enzovoort, maar het zou toch wel wat meer moeten dalen lijkt mij..

Daar baal ik wel enorm van, ik heb nu nog vier weken om 5 kilo weg te spelen, dat lijkt me bijna een onmogelijk doel.

Qua centimeters was het wel een goede week, veel beter dan de afgelopen weken. Ik zie ook in de spiegel dat mijn progressie wel vooruit gaat.. Waarom die achterlijke weegschaal dan niet meewerkt snap ik niet.
Ik hoop dat die gauw bijtrekt. Ik weet ook wel dat het niet gaat om wat de weegschaal zegt, maar wat je ziet in de spiegel.. Maar ik ben nog altijd 1.53cm, en dan is 57kg gewoon nog wel te zwaar voor je lengte..

Ik ben iig erg blij over m'n cm's, die vielen eerder een beetje tegen. Als het zo doorgaat, ben ik iig wel een beetje slank aan het einde van de contest!

UPDATE:

Vooral aan mijn benen is de progress goed te zien, die bevatten ook nog het meeste vet naar mijn idee. Deze week maar er maar weer extra hard aan trekken in de hoop dat ook de weegschaal weer wat naar beneden gaat!
DBB-Contest2017-HillR-04.jpg
 
Als de centimeters er zo afvliegen zal dat gewicht me persoonlijk een rotzorg zijn!

Met 4 weken is er best nog een hoop te bereiken hoor! Niet opgeven..keep your head up!:cheer:
 
Heb je niet iets gegeten daar? In ieder geval knap op zo weinig brandstof hele dag staan dansen. Doe t je niet na!

De tijd gaat voor mijn gevoel ook veel te snel.
Weegschaal zegt ook niet alles he, je cm gaan wel goed zie ik.
 
Als de centimeters er zo afvliegen zal dat gewicht me persoonlijk een rotzorg zijn!

Met 4 weken is er best nog een hoop te bereiken hoor! Niet opgeven..keep your head up!:cheer:

Haha, thats the spirit. Komt goed, thanks Marvin! :D

Heb je niet iets gegeten daar? In ieder geval knap op zo weinig brandstof hele dag staan dansen. Doe t je niet na!

De tijd gaat voor mijn gevoel ook veel te snel.
Weegschaal zegt ook niet alles he, je cm gaan wel goed zie ik.

Ik heb in de ochtend zo'n 600kcal op, en vrijdagavond een pastasalade gegeten om een goede bodem te hebben. Op het festival zelf gaat er niets anders dan water in..

Gek he, normaliter ga je cutten en dan tikt de tijd megalangzaam voorbij, en nu vliegt het echt met een rotgang voorbij.. Net nu het wel wat langzamer mag gaan haha!

Je had wel Vonk zijn onderbroek even mogen opruimen

Waarom moet ik dat doen?! Hebben jullie in Belgie nog nooit gehoord van emancipatie!?!?!?!?!!

Die blijft liggen tot hij ze zelf opruimt! Ze heeft het hem al genoeg gevraagd!

Precies!
 
4 weken zijn 28 dagen dat je keihard kan trainen en cardio kan doen.

Dat combineren met goed dieet en je kan zeker nog wat kwijt raken.

Niet ontmoedigd raken.

Gewoon elke dag optimaal benutten.
 
Gewoon nog flink hard aan de bak. 4 weken moet te doen zijn toch:)
 
Durf te wedden dat je eerdaags in gewicht zakt. Combinatie van factoren zoals je die zelf ook opnoemt. Volgendecweging telt mogelijk voor 2!
 
Vooruitgang is duidelijk zichtbaar en dat is wat telt!
4 weken is kort... Weet er alles van... Mijn vooruitgang is nul komma nul.... Dus denk maar zo. Jij gaat vooruit en ziet er top uit!
Je bent niet te zwaar hoor! Je bent gewoon mooi! :)
 
Hey allemaal!

Jullie hebben nog een update van mij tegoed natuurlijk....... Zaterdag Awakenings gehad en dat was echt een megatof feestje. Ik heb de longen uit mijn lijf gedanst, dus ik ben nu echt gebroken :roflol:

Kan wel merken dat ik behoorlijk aan het cutten ben, we waren rond 12.15u binnen en om 18.00u was ik echt gebroken, heb het nog kunnen rekken tot 20.30u, maar toen kreeg ik het koud en was ik echt niets meer waard. Zondagavond na +/- 2.000 kcal kreeg ik het pas weer een beetje warm :roflol:

Anyways.

Het begint me een beetje te dagen dat het allemaal vrij kort dag is, nog maar 4 weken en de cut (voor de contest) zit er op.. Nog maar 4 weken om in m'n beste shape ooit te komen. Vinden jullie dat niet verschrikkelijk kort? Voor m'n gevoel ben ik nog maar een week bezig, maar de helft zit er al op.. Ik vind het een beetje eng eerlijk gezegd :roflol: Vraag me af of ik het uberhaupt ga redden.. Weegschaal wise misschien niet.. Ik blijf hangen :( De weegschaal gaf opnieuw 57KG aan. Nu heb ik veel vocht vastgehouden door het warme weer, de ibuprofen enzovoort, maar het zou toch wel wat meer moeten dalen lijkt mij..

Daar baal ik wel enorm van, ik heb nu nog vier weken om 5 kilo weg te spelen, dat lijkt me bijna een onmogelijk doel.

Qua centimeters was het wel een goede week, veel beter dan de afgelopen weken. Ik zie ook in de spiegel dat mijn progressie wel vooruit gaat.. Waarom die achterlijke weegschaal dan niet meewerkt snap ik niet.
Ik hoop dat die gauw bijtrekt. Ik weet ook wel dat het niet gaat om wat de weegschaal zegt, maar wat je ziet in de spiegel.. Maar ik ben nog altijd 1.53cm, en dan is 57kg gewoon nog wel te zwaar voor je lengte..

Ik ben iig erg blij over m'n cm's, die vielen eerder een beetje tegen. Als het zo doorgaat, ben ik iig wel een beetje slank aan het einde van de contest!

UPDATE:

Vooral aan mijn benen is de progress goed te zien, die bevatten ook nog het meeste vet naar mijn idee. Deze week maar er maar weer extra hard aan trekken in de hoop dat ook de weegschaal weer wat naar beneden gaat!
Bekijk bijlage 205400

Als je centimeters naar beneden gaan komen de kilo's vanzelf wel. Centimeters zijn bij mij altijd leidend.
Je hebt nog 4 weken!!! Dat kan nog zeker goed komen!
 
Indd heul weinig tijd!! Voor mij nog minder dan 4 weken, want ik ga over 3 weken en 4 dagen al op vakantie O.o

Vergeet die weegschaal!! Cms zijn naar beneden dus super toch!
 
4 weken op een heel leven is helemaal niiks.
En best chill toch? Je gewicht blijft ong hetzelfde terwijl je centimeters verliest!:thumb:
 
4 weken zijn 28 dagen dat je keihard kan trainen en cardio kan doen.

Dat combineren met goed dieet en je kan zeker nog wat kwijt raken.

Niet ontmoedigd raken.

Gewoon elke dag optimaal benutten.

Ha, positieveling! Ik ga zeker iedere dag optimaal benutten. In plaats met de fiets vandaag maar lopend gegaan (is maar 20 minuten per keer, maar toch!) Verder goed drinken, weinig eten, meer cardio en keihard sporten! We gaan het zien!

Gewoon nog flink hard aan de bak. 4 weken moet te doen zijn toch:)

For sure! We gaan eruit halen wat er in zit! Ik wil er niet op terugkijken en denken dat ik het beter had kunnen doen!

Durf te wedden dat je eerdaags in gewicht zakt. Combinatie van factoren zoals je die zelf ook opnoemt. Volgendecweging telt mogelijk voor 2!

Ik ben benieuwd, ik hoop het!


:hoody:

Vooruitgang is duidelijk zichtbaar en dat is wat telt!
4 weken is kort... Weet er alles van... Mijn vooruitgang is nul komma nul.... Dus denk maar zo. Jij gaat vooruit en ziet er top uit!
Je bent niet te zwaar hoor! Je bent gewoon mooi! :)

Jij kent het hé.. Ondanks dat het voelt dat je progressie 0 is Marina, weet ik zeker dat je toch - op wat voor manier dan ook - progressie maakt. Al is het maar qua kennis en ervaring. Je werkt er keihard voor.. ik weet zeker dat jij deze contest ook knalt!

Als je centimeters naar beneden gaan komen de kilo's vanzelf wel. Centimeters zijn bij mij altijd leidend.
Je hebt nog 4 weken!!! Dat kan nog zeker goed komen!

Heb je helemaal gelijk in Hans.. Ik ga er in ieder geval alles aan doen!

Indd heul weinig tijd!! Voor mij nog minder dan 4 weken, want ik ga over 3 weken en 4 dagen al op vakantie O.o

Vergeet die weegschaal!! Cms zijn naar beneden dus super toch!

Ojee..... dan heb je echt maar heel kort de tijd gehad! Jou kennende zal je VP echter killing zijn en zullen al je spieren er uit knallen. Ben zo benieuwd naar je eindresultaat!

4 weken op een heel leven is helemaal niiks.
En best chill toch? Je gewicht blijft ong hetzelfde terwijl je centimeters verliest!:thumb:

Daarom! Ik vind het wel heel cool, normaal gaat cutten tergend langzaam, kruipen de dagen voorbij.. Nu gaat het allemaal heel hard (het daadwerkelijke afvallen misschien iets minder hard :roflol: maar ik geloof niet dat 4 weken cutten eerder zo snel zijn verstreken.

:lifter::lifter::lifter::lifter:

Bedankt weer allen, voor de motivatie!
 
Succes Hill, tof om te zien dat je weer actief bent hier! :D

Thanks Sanne! Super leuk om jou hier ook weer even te zien buurten. Ik las je log, ik hoop dat je gauw weer lekker in je vel zit en je motivatie kunt herpakken. Maar denk maar zo, er is niemand die altijd maar voluit kan gaan, iedereen komt soms een berg tegen die wat moeilijker te bewandelen is. Soms moet je die tijd gewoon ook even pakken om weer tot jezelf te komen!

Komt wel goed!!!
 
Was in de war haha, heb nog 4 weken en 2 dagen :p

Dat betekent dat mm vakabtie ook nog langer duurt:(

Persoonlijk vind ik het super fijn dat er ook daadwerkekijk een einddoel is. Zonder challenge denk ik toch van.. noouuu kijk t nog wel een weekje aan:p

Ongeacht hoe we eindigen, we gaan iig een stuk strakker de zomer in:D
 
Was in de war haha, heb nog 4 weken en 2 dagen :p

Dat betekent dat mm vakabtie ook nog langer duurt:(

Persoonlijk vind ik het super fijn dat er ook daadwerkekijk een einddoel is. Zonder challenge denk ik toch van.. noouuu kijk t nog wel een weekje aan:p

Ongeacht hoe we eindigen, we gaan iig een stuk strakker de zomer in:D

Ohhh op zich mooi voor de contest, jammer voor je vakantie :roflol:

Ben ik helemaal met je eens hoor! De maandelijkse periode heeft zich weer aangemeld en dan ben ik altijd zo labiel als het maar kan (nog labieler dan anders :roflol: ) en als we nu de contest niet hadden gehad dan had ik deze week lekker rustig aan gedaan.. Chocolaatje hier, snoepje daar.. Maar nu de contest er is kan dat echt niet :roflol:

Dat laatste is helemaal waar.. Ik hoop strakker dan ooit te staan.. en dan het moeilijkste: Vasthouden!
 
Laat je ''Vonk :heart:'' wel heel?
 
Back
Naar boven