MuscleMeat

Contest Log (v) Contestlog HillR (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Haha deze keer niet maar ik weet nog van de eerste keer na al m'n harde werk dat ik het super spannend vond wat iedereen vond. Je hebt het top gedaan en ik vind je prachtig. De triceps en schouders zijn nog mooier geworden en natuurlijk DE abs.
 
Mooie foto's Hill! Keurige prestatie goede shape! Heb gestemd :)
 
everyone's talking about it :clap:
RBy26rN.png
 
Haha deze keer niet maar ik weet nog van de eerste keer na al m'n harde werk dat ik het super spannend vond wat iedereen vond. Je hebt het top gedaan en ik vind je prachtig. De triceps en schouders zijn nog mooier geworden en natuurlijk DE abs.

Dankjewel meis! Ik vind het idd spannend!

Mooie foto's Hill! Keurige prestatie goede shape! Heb gestemd :)

Dankjewel Euph! Ben er zelf ook erg tevreden over!!

everyone's talking about it :clap:
RBy26rN.png

WOOHOO, I'm getting famous! :roflol:

Is een vriendin van me die een eigen bedrijfje heeft en vroeg of ze hier reclame mee mocht maken :roflol: Voor het gemak wordt er maar niet bij verteld dat je jezelf daarnaast ook nog compleet uit moet hongeren... :P

Wel leuk om de progressie zo naast elkaar te zien!

vertbrvrjezen

:roflol:

Vet bevriezen?

Ik weet zelf niet zo goed wat ik er van moet denken.. Ik moest het een keertje proberen van haar, dus toen ik in de buurt was een half uur met zo'n apparaat op m'n buik gelegen (ergens in april), voel je niets van en je kunt gewoon lekker een dutje doen :roflol: Moet wel eerlijk zeggen dat het vet op m'n buik nadien wel veel losser voelde, maar of het ook echt werkt? Ik heb mezelf natuurlijk compleet uitgehongerd en hard gesport, denk dat dat meer effect heeft dan "vetbevriezen".. Maar ach, als zij op deze manier extra klanten kan krijgen :D
 
Doe mij maar 2 van die apparaten :p. Als ik dan niet hoef te cutten hehe

Ik heb ook gestemd! Goed gedaan hoor. Knappe prestatie
 
Ik weet zelf niet zo goed wat ik er van moet denken.. Ik moest het een keertje proberen van haar, dus toen ik in de buurt was een half uur met zo'n apparaat op m'n buik gelegen (ergens in april), voel je niets van en je kunt gewoon lekker een dutje doen :roflol: Moet wel eerlijk zeggen dat het vet op m'n buik nadien wel veel losser voelde, maar of het ook echt werkt? Ik heb mezelf natuurlijk compleet uitgehongerd en hard gesport, denk dat dat meer effect heeft dan "vetbevriezen".. Maar ach, als zij op deze manier extra klanten kan krijgen :D
Hmm...krijg je er geld voor? Want anders zou ik er mooi niet aan mee doen.

Jouw resultaat is van hard werken...en niet van ergens vet bevriezen...
 
Doe mij maar 2 van die apparaten :p. Als ik dan niet hoef te cutten hehe

Ik heb ook gestemd! Goed gedaan hoor. Knappe prestatie

Dankjewel Hans!

Hmm...krijg je er geld voor? Want anders zou ik er mooi niet aan mee doen.

Jouw resultaat is van hard werken...en niet van ergens vet bevriezen...

Het is niet voor niks inderdaad, dan zou ik er wat minder pleased mee zijn.

Wat ik wel erg vind is dat er gewoon echt heel veel mensen zijn die geloven dat je zulk iets kunt bereiken door een behandelingetje zonder dat je daar je eetpatroon en leefpatroon voor hoeft te veranderen.. Maar probeer ze dat maar eens uit te leggen.. onbegonnen werk!
 
Dankjewel Hans!



Het is niet voor niks inderdaad, dan zou ik er wat minder pleased mee zijn.

Wat ik wel erg vind is dat er gewoon echt heel veel mensen zijn die geloven dat je zulk iets kunt bereiken door een behandelingetje zonder dat je daar je eetpatroon en leefpatroon voor hoeft te veranderen.. Maar probeer ze dat maar eens uit te leggen.. onbegonnen werk!

Men gelooft liever dat er voor alles een wondermiddeltje bestaat, dan dat ze er hard voor moeten werken, veel moeite voor moeten doen en ontzettend veel voor moeten laten. Aard van het beestje, evolutie van de mens is in veel gevallen ook een minder positief dingetje :p
 
Men gelooft liever dat er voor alles een wondermiddeltje bestaat, dan dat ze er hard voor moeten werken, veel moeite voor moeten doen en ontzettend veel voor moeten laten. Aard van het beestje, evolutie van de mens is in veel gevallen ook een minder positief dingetje :p
Dat wondermiddel bestaat toch ook...:trollface:
 
For those interested nog twee foto's die de collage niet hebben gehaald.. :) Toch ook wel foto's waar ik blij mee ben.



Ik wil iedereen nogmaals bedanken voor de stemmen. Ik heb vorige week lekker gegeten waar ik zin in had, wel binnen de perken natuurlijk en ik heb besloten om vanaf vandaag gewoon weer verder te gaan met mijn 900kcal dieet.. Het ging goed, en ik wil nog iets dieper shredden voor de vakantie (over 3 weken)..

Ik ga misschien een foto/trainingslogje openen om de motivatie een beetje te kunnen behouden.. moet eerlijk bekennen dat ik na die 8 zware weken met een beetje tegenzin m'n dieet volg, trainen gaat gewoon goed en lekker.. maar de gedachte aan cardio en geen vreterij..... hm.........
 
3 weekjes shredden moet te doen zijn.
Hebt nu even bij kunnen tanken dus komt er weer poosje tegen aan.

Mooie foto's:engel: :heart: gaan wel hoofden voor omdraaien @ zhe beach :p
 
Mooie foto's...Goede traps ook! :thumb:
 
You can do it Hill!!:thumbs:
 
Back
Naar boven