- Waardering
- 5.513
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 60kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vertbrvrjezen
Vet bevriezen?
Haha deze keer niet maar ik weet nog van de eerste keer na al m'n harde werk dat ik het super spannend vond wat iedereen vond. Je hebt het top gedaan en ik vind je prachtig. De triceps en schouders zijn nog mooier geworden en natuurlijk DE abs.
Mooie foto's Hill! Keurige prestatie goede shape! Heb gestemd![]()

Voor het gemak wordt er maar niet bij verteld dat je jezelf daarnaast ook nog compleet uit moet hongeren...

Moet wel eerlijk zeggen dat het vet op m'n buik nadien wel veel losser voelde, maar of het ook echt werkt? Ik heb mezelf natuurlijk compleet uitgehongerd en hard gesport, denk dat dat meer effect heeft dan "vetbevriezen".. Maar ach, als zij op deze manier extra klanten kan krijgen 
Hmm...krijg je er geld voor? Want anders zou ik er mooi niet aan mee doen.Ik weet zelf niet zo goed wat ik er van moet denken.. Ik moest het een keertje proberen van haar, dus toen ik in de buurt was een half uur met zo'n apparaat op m'n buik gelegen (ergens in april), voel je niets van en je kunt gewoon lekker een dutje doenMoet wel eerlijk zeggen dat het vet op m'n buik nadien wel veel losser voelde, maar of het ook echt werkt? Ik heb mezelf natuurlijk compleet uitgehongerd en hard gesport, denk dat dat meer effect heeft dan "vetbevriezen".. Maar ach, als zij op deze manier extra klanten kan krijgen
![]()
Doe mij maar 2 van die apparaten. Als ik dan niet hoef te cutten hehe
Ik heb ook gestemd! Goed gedaan hoor. Knappe prestatie
Hmm...krijg je er geld voor? Want anders zou ik er mooi niet aan mee doen.
Jouw resultaat is van hard werken...en niet van ergens vet bevriezen...
Dankjewel Hans!
Het is niet voor niks inderdaad, dan zou ik er wat minder pleased mee zijn.
Wat ik wel erg vind is dat er gewoon echt heel veel mensen zijn die geloven dat je zulk iets kunt bereiken door een behandelingetje zonder dat je daar je eetpatroon en leefpatroon voor hoeft te veranderen.. Maar probeer ze dat maar eens uit te leggen.. onbegonnen werk!

Dat wondermiddel bestaat toch ook...Men gelooft liever dat er voor alles een wondermiddeltje bestaat, dan dat ze er hard voor moeten werken, veel moeite voor moeten doen en ontzettend veel voor moeten laten. Aard van het beestje, evolutie van de mens is in veel gevallen ook een minder positief dingetje![]()

Toch ook wel foto's waar ik blij mee ben.Zo wil ik mijn pizza wel altijd... damn goed bezig dame! Echt sterk.Een mini peak dan @Skatermarvin
Dit was zaterdagochtend na de pizza, zo wil ik er op zich altijd wel uit zien na pizza
![]()
En voor @deus vult:
![]()