AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Contestlog HillR

In!

• Topic Starter Topic Starter
Veel succes!!

Kan je die mayo trouwens niet vervangen door van die halvanaise ofzo iets? Lust zelf geen mayo dus weet niet of het nou zo heet :p heb je weer wat kcals over

Hmmm, dat zou wel kunnen idd.. weet niet in hoeverre dat heel veel scheelt (zou alleen maar inhouden dat ik meer mayo zou nemen van de ander lol)

Gebruik zelf remia fritessaus halfvol (met kerriepoeder of sambal er vaak door) is het enige wat redelijk in de buurt komt van het 'echte'. Maar vermoed dat zodra je Oliehoorn voorbij ziet komen je niet over mayo praat maar om een religie :D

:roflol: mooi omschreven.

Er kan echt niets tippen aan oliehoorn. Het is bijna een verslaving, het kan echt overal op......... haha!

Meer eten, en dus meer mayo, lijkt mij mooi meegenomen :p

In, succes!

Veel succes gewenst, ik volg mee!

1100?
Wat is je bmr dan?

ow jij hebt je ook aangemeld? gaaf! heel veel succes!

• Topic Starter Topic Starter
Hoi allemaal!

Bedankt dat jullie volgen, ik hoop dat ik jullie een mooie progressie kan laten zien! M'n openingspost is aangepast. De foto's zijn toegevoegd dus er is no way back.
Mijn lichtste gewicht ooit was 54,5 kilo. Dit was eind vorig jaar. Sindsdien gekampt met blessures maar wel zoveel mogelijk doorgesport.

Mijn gewicht gisterochtend gaf 58,5 kilo aan. 4 kilo's aan vet gegained dus. Ik blijf altijd gevoelig voor aankomen, maar ben op zich best tevreden. Ik was erg bang dat ik weer boven de 60 kilo woog, dus het was opzich geen tegenvaller.

Mijn doel is om 6,5kg af te vallen. Ik hoop om zo droog mogelijk de contest te eindigen, droger dan ooit dus. Er komt een drukke periode voor ons aan, veel feestjes, verjaardagen en andere gezelligheid. De mensen zullen me dan vrij ongezellig vinden want ik ben van plan mij gewoon aan mijn dieet te houden.

Mijn BMR ligt tussen de 900-1000. Mijn onderhoud ligt rond de 1500-1600. Ik heb dus niet heel veel speling.
Natuurlijk is mijn voedingsschema / trainschema voor nu opgesteld op de verwachting dat ik het hier goed op zal doen. Mocht het te weinig of wel te veel zijn dan kunnen de aanpassingen gewoon nog doorgevoerd worden. Ik realiseer mij wel 8 weken relatief kort is om aanpassingen te kunnen doen, dus ik heb bij voorbaat al redelijk laag ingezet. We gaan zien wat het doet.

Klopt helemaal.
Je hebt geen tijd om rustig/steady te cutten met maar 8 weken.
Gas moet er gewoon op.
Honger moet er worden geleden.
Chaggie worden we ook.
Weinig energie ook.

Liever dat dan over 8 weken denken: Had ik maar wat eerder dieper gegaan met voeding.

Je hebt echt geen verkeerd shape meis!
Goed startpunt.
Die feestjes etc gaat helemaal goed komen gewoon even door knallen paar weekjes en je doel voor ogen houden.
Lekker komkommer kauwen op de bdays etc

En je hebt vast niet alleen vetjes gegaind hoor.

Foto's zien er nice uit. Succes.

herkenbaar die 54 op zijn lichts en 4 kilo vetjes gegaind.
Heel veel succes om in 8 weken droger dan ooit te staan: startfoto is alvast netjes, ben benieuwd of je guns dadelijk weer zo nice shinen.

Ben benieuwd waar je gaat eindigen met de contest qua shape.
Succes!

Ik volg hier ook!

Succes, de foto's in de OP laten al een transformatie zien die een podiumprijs waard is. Je bent niet de enige die op feestjes zich 'saai' aan zijn/haar voedingsschema houdt.

Ik vind je beginshape al machtig prachtig, ben dan ook ontzettend nieuwsgierig naar hoe dat over 8 weken zal zijn!:)

Je gaat 'm hoe dan ook rocken, veel succes!

Terug
Naar boven