Fitness Seller

Contest Log (v) Contestlog HillR

• Topic Starter Topic Starter
IF weleens overwogen? Het is even wennen, maar dan kun je per meal toch iets meer eten..

Hmm jaa.. moeilijk. Ik doe wel eens een beetje IF op z'n HillR's... :roflol: De ene dag heb ik pas honger om 12u en eet ik dan voor het eerst, maar op andere dagen dan heb ik om 6.30u al honger, dan red ik dat nooit..

Ik zorg altijd wel dat ik niet eerder eet dan 09.00u, mijn wekker gaat door de week om 5u, dat vind ik dan lang zat.

Is idd even wennen maar is ideaal voor cutten. Doe het zelf al jaren, al voordat het IF heette en onbijten nog gezond was :D, maar krijg pas rond 14.00 trek.

Misschien in de toekomst eens een kans geven, als ik me dat nu ook nog op moet leggen begeeft mijn motivatie het denk ik haha!

Ik zag dat je wel je aantal Kcal's aangeeft, maar niet de E / K / V verhoudingen.
Houd je gewoon gangbare verhoudingen aan ?

Ik zag dat je wel je aantal Kcal's aangeeft, maar niet de E / K / V verhoudingen.
Houd je gewoon gangbare verhoudingen aan ?

In de openingspost staat mijn voeding beschreven zoals het zoveel als mogelijk zal zijn. Hier ga ik niet teveel aan sleutelen, aangezien ik dus vandaag niet alles in huis had zoals op mijn lijstje staat heb ik een aanpassing gedaan.

Mijn verhouding is als volgt:
Op lowdagen:
E: 100-115gr
V: 50-65gr
K: 10-20gr

Highdagen:
E: 100-115gr
V:50-65gr
K: 80-100gr

Er is niet heel veel speling met maar 1200 kcal. Ik zou graag nog wat hoger in eiwitten zitten, maar dan moet ik vetten opgeven en dat wil ik niet. Dus hier moet ik het maar mee doen haha!

In succes Hilliebillie

Soooh, 10 - 20 K per dag, wat is daar de meerwaarde van dan ?

Totaal niet mijn terrein dit, ik ben leergierig.

Soooh, 10 - 20 K per dag, wat is daar de meerwaarde van dan ?

Totaal niet mijn terrein dit, ik ben leergierig.

Die hebben geen meerwaarde hoor haha.Je ontkomt er niet aan. Die 20 gram KH komen uit de groente van die dag.

Verder doe ik het gewoon heel erg goed op carbcycling, de ene dag wel KH en de andere dag geen (helemaal geen carbs lukt niet dus, door die groenten), op de een of andere manier val ik hier (voor mijn gevoel) sneller mee af dan wanneer ik gewoon IIFYM elke dag zelfde verhoudingen doe.

• Like
Waarderingen: Inb4
Goed te lezen dat je weer zo gemotiveerd bent. :thumbup:

Heb je weleens ketogeen dieet overwogen? Ik zeg niet dat dat ideaal is, maar je hongergevoel is wel minder en je energieniveau constanter.

Heb je weleens ketogeen dieet overwogen? Ik zeg niet dat dat ideaal is, maar je hongergevoel is wel minder en je energieniveau constanter.
Of Leangains? (carbcycling + IF). Heb ik zelf ook een paar maanden gedaan (toen ik 3x per week trainde) maar nu ik 5x per week trainen komt het wat betreft carbcyclen niet zo goed meer uit. Bij leangains heb je een low-carb day na je trainingsdag, iets wat vrij wel onmogelijk is als je 5x per week traint.

Intermittent fasting / leangains it is :)

Bent over Row SS Plateloaded lat pulldown
1x10x15 / 1x10x40
1x10x20 / 1x10x50
1x10x20 / 1x10x60
1x10x20 / 1x6x70

Frontraises SS DB curl
4x10x5 / 4x10x6

Lateral Raises ss Tricep kickback
4x10x4 / 4x10x4

Facepulls ss Cable crunches
1x10x10.2 / 1x10x10.2
1x10x12.4 / 1x10x12.4
1x10x14.6 / 1x10x14.6

3 pushups :roflol:

Zware training, megawarm in de gym en erg druk, dus moest hier en daar wat aanpassingen doen.

Was wel een fijne training, alles eruitgehaald wat er in zat voor mn gevoel.

Ik wilde een filmpje uploaden, maar hij geeft aan dat het geen toegestane extensie heeft (heb .mp4 en .vid) tips?

uploaden via Tinipic of you tube en link plaatsen.

Lekker getraind!

media werkt niet

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Alle media doet het niet :(
Zal inderdaad even via youtube oid posten.

Goed bezig.
Doe je supersets om tijd te besparen?

Goed bezig.
Doe je supersets om tijd te besparen?

Onder andere, ben hier ongeveer 45min tot een uurtje mee bezig. Gisteren een half uur in de file gestaan dus dan is het fijn om hard te kunnen trainen, veel te kunnen doen, maar niet uren onderweg te zijn.

Daarnaast is het zo dat ik eigenlijk alleen een verhoogde hartslag heb en een beetje zweet bij zo'n hoog tempo waarin alles elkaar snel opvolgt.

Terug
Naar boven