AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Contestlog HillR

kbpeuyyxsbhlw.jpg

5. Startfoto's + metingen

s0mwi7ik7qt0n.jpg

Jeuj, wat een verschil. Respect hoor. Heb je geen last gehad van "overtollig" vel. Want je ziet er wel goed strak uit op de foto's van 04-06

En succes uiteraard.

• Topic Starter Topic Starter
ZO! De eerste training is een feit, wat valt dat toch altijd weer zwaar :roflol:

Legextensions
1x10x18kg
1x10x25kg
1x10x32kg

Ook lying legcurls geprobeerd, jammere is dat die apparaten niet gemaakt zijn voor meisjes van 1.53cm. Ik ben gewoon te klein :grumble:

Backsquats
4x10x25kg

Legpress
4x10x60kg

Dit is een andere legpress dan ik gewend ben, bijna verticaal en een hele diepe zit. Weird, op andere legpresses begin ik met 60 voor opwarmen en eindig ik met 120, hier was 60kg eigenlijk wat aan de zware kant, maar mijn ego vertikte het om na het eerste setje gewicht er af te halen :P

Adductor SS Abductor
3x10x25kg / 3x10x32kg

Abcrunches (op zon scheef bankje met je voeten ergens tussen)
SS
Glute kickback op een matje

3x12 / 3x10

Het was echt bizar druk in de gym en ik moest steeds wachten tot de dingen weer vrijkwamen, erg frustrerend. Wel met trillende beentje naar huis. Woensdag de volgende training. Upperbody, daar haal ik de laatste tijd erg veel voldoening uit.

Vandaag nog even geen cardio, mijn bilzenuw is nog steeds wat aan het irriteren, dus verder vandaag veel rekken en strekken en hopen dat ik dan weer fatsoenlijk kan cardioen/benen trainen.

fijne dag allemaal!

Klopt helemaal.
Je hebt geen tijd om rustig/steady te cutten met maar 8 weken.
Gas moet er gewoon op.
Honger moet er worden geleden.
Chaggie worden we ook.
Weinig energie ook.

Liever dat dan over 8 weken denken: Had ik maar wat eerder dieper gegaan met voeding.

Haha echt he! Thats the spirit, we gaan er met zn allen keihard tegen aan voor t beste resultaar! Veel succes Pillz! Dat we aan het eind van de contest maar enorm chagerijnige uitgehongerde maar buff en shredded mogen zijn :D

Je hebt echt geen verkeerd shape meis!
Goed startpunt.
Die feestjes etc gaat helemaal goed komen gewoon even door knallen paar weekjes en je doel voor ogen houden.
Lekker komkommer kauwen op de bdays etc

Thanks chick! Toch zou ik er liever bij staan zoals jij :P maarja, dat is volop dedication, kun je trots op zijn! Komt helemaal goed! De koelkast en kasten hier liggen vol met healthyfoods.. dat is wel eens anders geweest :roflol:

herkenbaar die 54 op zijn lichts en 4 kilo vetjes gegaind.
Heel veel succes om in 8 weken droger dan ooit te staan: startfoto is alvast netjes, ben benieuwd of je guns dadelijk weer zo nice shinen.

Dankjewel Nicky! Wat is het leven van een vrouw en hun vet toch frustrerend soms! Jammer dat je niet mee doet, maar ik kan heel goed begrijpen dat je hoofd daar niet naar staat. Goed om jezelf denken meis! Komt allemaal goed!

Ik volg hier ook!

Succes, de foto's in de OP laten al een transformatie zien die een podiumprijs waard is. Je bent niet de enige die op feestjes zich 'saai' aan zijn/haar voedingsschema houdt.

Aww, thanks! Gelukkig ben ik niet de enige, maar van t gros van mijn familie en vrienden wel. Onder het mom van "eten is gezellig", dat is er bij mij vanaf de geboorte met de paplepel ingegoten, zoals je wel kunt zien op de foto in de OP :roflol:

Ik vind je beginshape al machtig prachtig, ben dan ook ontzettend nieuwsgierig naar hoe dat over 8 weken zal zijn!:)

Je gaat 'm hoe dan ook rocken, veel succes!

Thanks!! Erg aardig!

Jeuj, wat een verschil. Respect hoor. Heb je geen last gehad van "overtollig" vel. Want je ziet er wel goed strak uit op de foto's van 04-06

Dankjewel! Alleen op mn buik onder mn navel lijkt er wat overtollig vel te zitten, maar ik ben nog nooit zo strak geweest dat ik dat daadwerkelijk weet. Mijn huid is gelukkig redelijk stretcht, en op de straie na zie je er eigenlijk gelukkig maar weinig van! We gaan het zien aan het eind van de contest, een beetje abs is toch zeker wel de bedoeling!

In en succes! Goeie training:)

Drukke gym is altijd vervelend. Goede eerste training in ieder geval!

Lying leg curl kan ook op bankje met db tussen je benen

Of op bankje met cable om je enkels

Prima start shape en ben benieuwd hoe je er over 2 maand voor staat:)

Goeie tip, dankje!

Eerste lowcarbdag. The hunger is real, maar mn lunch is echt not bad! Heb ontzettend zitten genieten:

65gr tonijn
Sla
Komkommer en tomaat
10 drupjes slasaus (ipv mayo bij het avondeten.. the sacrifices we have to make :roflol:
Tuinkruiden

IMG_2636.JPG

Als je het zo fotografeert ziet het er heerlijk uit :D

Ook hier uiteraard in! :) succes!

In! Zeer benieuwd hoe hier de progressie gaat verlopen:D

Vandaag high carb dag en upperbody dag.. Jeej.

Voeding:

4 volkoren boterhammen
50gr kipfilet
20gr becel boter
1 plak graskaas (hnnnnnnnnngg)

75gr Tonijn (thanks @Hoody)
100gr Sla
100gr komkommer/tomaat
Sladressing

200gr Kipfilet
400gr roerbakgroenten
15gr olijfolie

Totaal kcal: 1258

Voeding is iets anders vandaag omdat ik geen yoghurt heb voor bij de cruesli, dus boterham met kip in de plaats, en vind het daarnaast ook wel enigszins zonde om als ontbijt bijna 500kcal te eten, wat zowat de helft is van mijn dagelijkse inname :P

Training vanavond hoop ik zo te kunnen doen:

Bent over Row SS Plateloaded latpulldown
Frontraises SS DB curl
Facepulls SS Rope pushdown

Lateral raises

Laag in kcal zeg, en zo high zijn die carbs toch niet, 4 boterhammen en groenten? (Beneden de 100 gram in totaal of niet?)

Laag in kcal zeg, en zo high zijn die carbs toch niet, 4 boterhammen en groenten? (Beneden de 100 gram in totaal of niet?)

Jaa, het is echt waardeloos om zo klein te zijn, terwijl ik de eetlust van een man van 2.10cm en 150kg heb. :(

In totaal is het ongeveer 80gr carbs op een high day, op een low day zit het tussen de 10 en 20gr. Dus voor mij is dit wel "high".

Check ook even hoe lang Hill is ;)

Edit: Denk je dat ze het zelf fijn vind dat haar onderhoud zo laag is...:rolleyes:

:treuren:Life is so not fair. Voel me wel weer een stuk prettiger overigens op "dieet" dan wanneer ik maar eet waar ik trek in heb.

Op het moment wel ernstige cravings. Als het aan mij ligt zou ik nu al mijn boterhammen al op hebben. Ik heb ze nu in vieren gedeeld en mezelf opgelegd dat ik ieder uur 1 boterham mag. Om 10u de eerste, dus nog 3 kwartier wachten :roflol:

:treuren:Life is so not fair. Voel me wel weer een stuk prettiger overigens op "dieet" dan wanneer ik maar eet waar ik trek in heb.

Op het moment wel ernstige cravings. Als het aan mij ligt zou ik nu al mijn boterhammen al op hebben. Ik heb ze nu in vieren gedeeld en mezelf opgelegd dat ik ieder uur 1 boterham mag. Om 10u de eerste, dus nog 3 kwartier wachten :roflol:
IF weleens overwogen? Het is even wennen, maar dan kun je per meal toch iets meer eten..

Terug
Naar boven