Fitness Seller

Contest Log (v) Contestlog Marina1975

• Topic Starter Topic Starter
`
Wie weet... nu hopen dat het profijt brengt! :)

Je bent lekker speedy aan het pompen meis...bevalt goed toch :) 4x/wk?
pompen valt wel mee hoor. Op zich bevalt het wel omdat ik veel meer energie over hou... 3 a 4 x per week. Net hoe het uitkomt. .
Volgende week 2 dagen buitenland voor werk en dus ook geen training... dag heenvliegen .. bezoek bedrijf... volgende dag bezoek afmaken en terug vliegen. Dus geen tijd voor training. Dus zal dan weer minder zijn.

Sinds wanneer denk jij daar zo over? :D
En ik maar denken dat je op mijn log reageert.. :sad:

Ik heb eigenlijk niets zinnigs te melden in je log behalve dat ik hoop dat het veranderen van schema je progressie (en rust) zal brengen.

Bagger nacht.... Maar he whats new .... Toch Training vanmorgen Legs it was.. ca. 7:10 - 8:00 kort maar en er zat ook gewoon niet meer in dan dit... :o Gegeven wat ik kon en weer braaf gestopt. Ging vorige keer toch echt tukken beter .... Maar ja niet elke training gaat even goed. Dus hoppa... Effe loggen en hopen dat T volgende x weer beter gaat!

Squat 5x20kg 8x30kg 3x8x35kg
SLDL 10x35kg 3x8x40kg
Legpress (K apparaat :o) 3x10x56,6kg
kuiten op legpress 3x15x56,6kg
leg curl zittend 3x10x29,6kg
Leg press small (voeten tegen elkaar) 3x10x52kg

Waar ik vorige keer ruim energie overhad... Nu noppes :o

Sterk bezig Marina!

Die Rows van je vorige training, wauw! Ik heb al moeite met de helft!! Heel goed van je!!

Ik vind dat je er een behoorlijke training in korte tijd uitperst, dat kan prima zo.. hoeft echt niet meer te zijn! Denk vooral goed om wat je aankunt..

Mooie training en geen dag is t zelfde.
Nu weekend en rust?

Sterk bezig Marina!

Die Rows van je vorige training, wauw! Ik heb al moeite met de helft!! Heel goed van je!!

Ik vind dat je er een behoorlijke training in korte tijd uitperst, dat kan prima zo.. hoeft echt niet meer te zijn! Denk vooral goed om wat je aankunt..
Dank je. :)
Ik geef wat ik kan en energiepeil was vanmorgen mega laag door een lange wakkere nacht... dus dan doen wat je kan en niet proberen over de grens te gaan... Ook al wil je dat wel. :rolleyes:

Vaak is het dat we de goede dagen accepteren en de mindere niet
Maar die zijn er nou eenmaal

Ik heb vandaag op light day meer last van m'n enkel dan op heavy day...??? Die zal morgen behoorlijk stijf zijn

Life is life...het komt zoals het komt....

Vaak is het dat we de goede dagen accepteren en de mindere niet
Maar die zijn er nou eenmaal

Ik heb vandaag op light day meer last van m'n enkel dan op heavy day...??? Die zal morgen behoorlijk stijf zijn

Life is life...het komt zoals het komt....
Daar heb je gelijk in :)
Waar het vanmorgen nog goed ging en vanmiddag redelijk ben ik vanavond net aan thuisgekomen... duizelig, misselijk, kop of hij in een bankschroef zit... kan in ene niet op mijn benen staan zonder half om te vallen. Zo gek en zo maar in ene.... hmm.... geen idee waarom ik nu weer zo gek doe :o

Het is net of ik dronken ben... al ben ik dat nog nooit geweest. :p zo maar naar bed en morgen zal het vast beter gaan! *positiefdenken*

Probeer wat yoga voor je gaat slapen.....en morgen gezond weer op....

Daar heb je gelijk in :)
Waar het vanmorgen nog goed ging en vanmiddag redelijk ben ik vanavond net aan thuisgekomen... duizelig, misselijk, kop of hij in een bankschroef zit... kan in ene niet op mijn benen staan zonder half om te vallen. Zo gek en zo maar in ene.... hmm.... geen idee waarom ik nu weer zo gek doe :o

Het is net of ik dronken ben... al ben ik dat nog nooit geweest. :p zo maar naar bed en morgen zal het vast beter gaan! *positiefdenken*

Kan niet meer zover terug in m'n geheugen, maar is er in je recente bloedonderzoek ook naar mogelijke tekorten van bepaalde vitamines, (spoor) elementen, vetzuren, e.d. gekeken..?

Probeer wat yoga voor je gaat slapen.....en morgen gezond weer op....
Zit in relax stand met beentjes op de poef nog wat te eten... daarna proberen wat zzzzzzzzzzzz te pakken. :)

Kan niet meer zover terug in m'n geheugen, maar is er in je recente bloedonderzoek ook naar mogelijke tekorten van bepaalde vitamines, (spoor) elementen, vetzuren, e.d. gekeken..?
Er waren geen tekorten... alleen veel teveel B6 ( 30 x hoger dan ref) en B12 ( 10 x hoger dan ref)...
naast dan veel te hoge leverwaardes waarvan niets uit alle onderzoeken is gekomen.
Eindgesprek met de MDL volgt nog... maar hij gaf al aan niets voor me te kunnen doen.

Genoeg gedronken? Had het vd week nl hele drukke dag gehad veel onderweg etc en knallende koppijn dat je er dizzy van wordt etc.

Genoeg gedronken? Had het vd week nl hele drukke dag gehad veel onderweg etc en knallende koppijn dat je er dizzy van wordt etc.
Dat zeker. Paar liter per dag zeker wel. Maar bedacht me wel hele dag cursus en op een slechhte stoel gezeten... dus spanning in mijn nek zal oom meegepeeld hebben. Maar zo erg als nu had ik nog niet gehad .

Da's dan weer een positief puntje. Voedingsstoffen worden dus goed opgenomen, daar ligt 't niet aan.
Daar lijkt het wel op. Al verklaart het niet waarom ik nog steeds dingen zeg maar onverteerd en herkenbaar uit mezelf zie komen.. :o

Ik blijf het een bizar gegeven vinden dat de dokters niets kunnen vinden / voor je kunnen doen.

Doen je darmen wel iets? Is dat al onderzocht?

Pfff, die frustratie lijkt me killing Marina.. niet te weten wat er nou aan de hand is.. :(

Ik blijf het een bizar gegeven vinden dat de dokters niets kunnen vinden / voor je kunnen doen.

Doen je darmen wel iets? Is dat al onderzocht?

Pfff, die frustratie lijkt me killing Marina.. niet te weten wat er nou aan de hand is.. :(

Idd frustrerend als je gewoon nergens geholpen wordt. Onbegrijpelijk eigenlijk :(

Al verklaart het niet waarom ik nog steeds dingen zeg maar onverteerd en herkenbaar uit mezelf zie komen.. :o

Wellicht (chronische) stress...?!

2. Stress
Ontspanning speelt ook een belangrijke rol bij het verteren van je voeding. Spanning en stress hebben invloed op de neurotransmitter acetylcholine en een tekort aan maagzuur kan daarvan het gevolg zijn. Stress heeft ook een belangrijke invloed op het milieu in de darmen. Zodra je last hebt van stress zal de zuurtegraad (pH-waarde) in je spijsverteringskanaal veranderen.

En in dat geval is het niet vreemd dat er niets fysiek te vinden is.

Laatst bewerkt:
Bagger nacht.... Maar he whats new .... Toch Training vanmorgen Legs it was.. ca. 7:10 - 8:00 kort maar en er zat ook gewoon niet meer in dan dit... :o Gegeven wat ik kon en weer braaf gestopt. Ging vorige keer toch echt tukken beter .... Maar ja niet elke training gaat even goed. Dus hoppa... Effe loggen en hopen dat T volgende x weer beter gaat!

Squat 5x20kg 8x30kg 3x8x35kg
SLDL 10x35kg 3x8x40kg
Legpress (K apparaat :o) 3x10x56,6kg
kuiten op legpress 3x15x56,6kg
leg curl zittend 3x10x29,6kg
Leg press small (voeten tegen elkaar) 3x10x52kg

Waar ik vorige keer ruim energie overhad... Nu noppes :o

Hoe zit het eigenlijk qua herstel? Ervaar je lang spierpijn/vermoeidheid?

Ik vind het wel knap dat je toch je best blijft doen en door blijft knallen, mag ook gezegd worden!

Terug
Naar boven