marina1975
Never give up!
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Voeding
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 18.465
- Lengte
- 1m68

Dank jeIk respecteer nog altijd je positiviteit bij elke post weer. Ik en anderen hebben het vaker gezegd, maar ik heb heel veel bewondering voor je doorzettingsvermogen!

Als je iets wil bereiken op wat voor vlak ook zul je het toch zelf moeten doen. Dus ja.... Dan is doorgaan de enige optie.
Ik doe mijn best

Dank je.@marina1975 De contest is voor mij niet echt een fysieke wedstrijd.. maar meer een leerproces over mezelf.
Leerproces is goed, of het nou lichamelijk of geestelijk is, word je altijd sterker van...

En welkom in mijn logje.
Vanmorgen vroeg op... Kom je aan... Vlucht gecancelled....

Overboeken en 2 uur langer wachten.... Overstap vertraagd en na bijna 11 uur onderweg eindelijk op lokatie... Flink wat uren later dan gepland... Maar gelukkig genoeg proviand mee

Net uitgebreid getafeld ... Heb ze er allemaal uitgegeten
nog bakkie lactosevrije kwark van 500 gr bij de avondwinkel gescoord die ik nu nog effe snel met wat noten naar binnen knal en dan Zzzzzzz.... Bye bye Morgen weer vroeg dag om 6:30! Voor mij laat!!!

Die had gewoon 2 dagen bijna niets gegeten.. hoorde ik op de terugweg... vliegangst...
dan eet ie dus gewoon niets... maar nu snapte ik ook waarom hij alleen maar strak spelletjes aan het doen was op zijn telefoon (op de luchthaven en in het vliegtuig) en niets zei en opzij keek...