XXL Nutrition

Contest Log (v) Contestlog Marina1975

• Topic Starter Topic Starter
:)

Ik respecteer nog altijd je positiviteit bij elke post weer. Ik en anderen hebben het vaker gezegd, maar ik heb heel veel bewondering voor je doorzettingsvermogen!
Dank je :)
Als je iets wil bereiken op wat voor vlak ook zul je het toch zelf moeten doen. Dus ja.... Dan is doorgaan de enige optie.

De drukke leef Marina, zorg goed voor jezelf! :kiss:
Ik doe mijn best :)
@marina1975 De contest is voor mij niet echt een fysieke wedstrijd.. maar meer een leerproces over mezelf.

Leerproces is goed, of het nou lichamelijk of geestelijk is, word je altijd sterker van...
Dank je. :)

En welkom in mijn logje.
Vanmorgen vroeg op... Kom je aan... Vlucht gecancelled....:mad:
Overboeken en 2 uur langer wachten.... Overstap vertraagd en na bijna 11 uur onderweg eindelijk op lokatie... Flink wat uren later dan gepland... Maar gelukkig genoeg proviand mee :D

Net uitgebreid getafeld ... Heb ze er allemaal uitgegeten :roflol: nog bakkie lactosevrije kwark van 500 gr bij de avondwinkel gescoord die ik nu nog effe snel met wat noten naar binnen knal en dan Zzzzzzz.... Bye bye
Morgen weer vroeg dag om 6:30! Voor mij laat!!! :D

slaapzzz

Vanmorgen vroeg op... Kom je aan... Vlucht gecancelled....:mad:
Overboeken en 2 uur langer wachten.... Overstap vertraagd en na bijna 11 uur onderweg eindelijk op lokatie... Flink wat uren later dan gepland... Maar gelukkig genoeg proviand mee :D

Net uitgebreid getafeld ... Heb ze er allemaal uitgegeten :roflol: nog bakkie lactosevrije kwark van 500 gr bij de avondwinkel gescoord die ik nu nog effe snel met wat noten naar binnen knal en dan Zzzzzzz.... Bye bye
Morgen weer vroeg dag om 6:30! Voor mij laat!!! :D
Hè gadver wat een dag weer...wat betreft dat eten...ik ben trots!:marvin:

Dat ging niet zo.... :(
Dank je! :)
Hè gadver wat een dag weer...wat betreft dat eten...ik ben trots!:marvin:
hahaha.. ik Marvin wel hoor!

Even een wat mindere update... dinsdagavond goed ziek geworden.. darmen van slag en rennen en vliegen. Niet best geslapen en na een dagje bij het bedrijf daar weer een enorme lange vlucht met overstap terug en pas om 22:30 thuis.... echt erg moe en niet lekker.

Vanmorgen besloten om vroeg te beginnen (was toch wakker) en niet te gaan trainen op de ochtend. Vroeg weg te gaan en dan maar zien. Het ging redelijk tot begin van de middag weer rennen en vliegen.. darmen nu al 3 dagen van slag. Wss heeft er toch wat in het eten daar gezeten helaas.
Gek genoeg wel zat energie.... ik wilde ook best trainen 's middags... maar heb besloten om verstand even op 1 te zetten... vroeg naar huis en nog een extra rustdag. Nu lijkt het iets beter te gaan. Morgenochtend even aankijken hoe het gaat... Als het goed genoeg gaat dan na 4 dagen rust weer een keer trainen! Zin heb ik er zeker in... Maar voor nu even verstand op nummer 1 laten staan.

Overigens... wat aten al die lui weinig.... Voelde me echt opgelaten om steeds weer te eten terwijl zij op 1 bammetje per dag leefden...
Collega leefde op 1 toastje ei (zijn ontbijt.... ) de hele dag... :eek: Die had gewoon 2 dagen bijna niets gegeten.. hoorde ik op de terugweg... vliegangst... :o dan eet ie dus gewoon niets... maar nu snapte ik ook waarom hij alleen maar strak spelletjes aan het doen was op zijn telefoon (op de luchthaven en in het vliegtuig) en niets zei en opzij keek...

Maar goed.... morgen weer een dag en we zullen zien wat die brengt!

Bah! Da's balen zeg. Hopenlijk knap je nu snel weer op.

pff buiten eten is alles uit handen geven...Jammer he

jouw stofwisseling is n raket..van je collega's n waakvlammetje

dat ongemak van die voeding houdt wellicht n paar dagen aan...of alles dumpen in het toilet

wacht ff n paar dgn dan krijg je weer zin om te trainen

lekker je rust pakken tis nie anders.......

Aaargh, beterschap Marina !

Aw klote Marina. Beterschap! Misschien het verstand even een dagje op 0 in plaats van 1? ;)

Wat een vervelend gedoe allemaal weer, maar je bent weer lekker thuis. Lekker opknappen:)

Beterschap. Goed dat je rust hebt gehouden!

Beterschap Marina. Slim om even rust te nemen.

Marina, zijn je bijnieren al eens getest? En heb je je al eens ingelezen in een bijnieruitputting?

Overigens... wat aten al die lui weinig.... Voelde me echt opgelaten om steeds weer te eten terwijl zij op 1 bammetje per dag leefden...
Collega leefde op 1 toastje ei (zijn ontbijt.... ) de hele dag... :eek: Die had gewoon 2 dagen bijna niets gegeten.. hoorde ik op de terugweg... vliegangst... :o dan eet ie dus gewoon niets... maar nu snapte ik ook waarom hij alleen maar strak spelletjes aan het doen was op zijn telefoon (op de luchthaven en in het vliegtuig) en niets zei en opzij keek...
Hier kan ik me soms ook over verbazen..en nog vreemder...dat ze soms wel dik zijn..???

Beterschap Marina!!:aai:

en nog vreemder...dat ze soms wel dik zijn..

Al eens het programma 'Secret Eaters' gezien?

Mensen die zeggen weinig te eten, eten juist heel veel en snaaien overal waar ze kunnen snaaien. In het zicht kunnen ze anders doen voorkomen, maar ondertussen...
Andersom is trouwens ook vaak het geval.

Beterschap Marina!

Lunchpauze quoteing time :D
Bah! Da's balen zeg. Hopenlijk knap je nu snel weer op.
T gaat steeds wat beter. Maar echt wegtrekken doet T niet. T komt echt met vlagen...
pff buiten eten is alles uit handen geven...Jammer he

jouw stofwisseling is n raket..van je collega's n waakvlammetje

dat ongemak van die voeding houdt wellicht n paar dagen aan...of alles dumpen in het toilet

wacht ff n paar dgn dan krijg je weer zin om te trainen

lekker je rust pakken tis nie anders.......
Soms is het gewoon lastig met uit eten gaan. Je kan T nog zo goed uitleggen maar T gaat gewoon zo nu en dan toch fout helaas :(

Normaal is mijn collega een normale bescheiden eter... Maar nu....

Nou t dumpen gaat al te automatisch en snel :o

De zin om te trainen was er wel!!
Daar lag T niet aan....
Aw klote Marina. Beterschap! Misschien het verstand even een dagje op 0 in plaats van 1? ;)
Dank je! :)
Als ik mijn verstand op 0 had gezet was ik gewoon gaan trainen :o dus dan maar even op 1 en met wat wijsheid beslissen ook al wil je wat anders :rolleyes:
Wat een vervelend gedoe allemaal weer, maar je bent weer lekker thuis. Lekker opknappen:)
Het is gewoon soms behelpen.
Ik zou graag gewoon eens een dagje geen allergieën willen hebben :o weet alleen niet wat ik dan allemaal zou gaan eten ... Grote kans dat ik me dan echt ziek zou overeten :roflol:
Beterschap. Goed dat je rust hebt gehouden!
T is wat ik zei... Verstand komt soms met de jaren he! ;)
Beterschap Marina. Slim om even rust te nemen.
Marina, zijn je bijnieren al eens getest? En heb je je al eens ingelezen in een bijnieruitputting?
Dat is in het begin al eens getest... Jaartje of 10 terug... Is niets uitgekomen. Had daar inderdaad al eerder aan gedacht.
Hier kan ik me soms ook over verbazen..en nog vreemder...dat ze soms wel dik zijn..???

Beterschap Marina!!:aai:
Ja... Er zijn under en over eaters... Ik verbaas me er soms echt over dat mensen zeggen oh zo veel te eten en niet aankomen terwijl ze echt een muizenhapje eten ... En andersom inderdaad ook.... Mensen hebben soms echt geen reëel van hoeveel ze eten....

Terug
Naar boven