XXL Nutrition

Contest Log (v) Contestlog Marina1975 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kort maar krachtig...voelt goed eeeey?
 
kort maar krachtig...voelt goed eeeey?
Yep inderdaad! :)

Merk overigens ook dat als ik door de weeks train en 5:30 ontbijt en 7:00 ga trainen dat het stukken beter gaat dan in het weekend.
Zaterdags is ontbijt dan rond 7:30 en ga rond 8:00 trainen. Energie is dan ver te zoeken... :( Vanmorgen dus ook.
Maar ja... Ik ga echt niet eerder opstaan want juist het weekend hoef ik niet om 5:00 op... en later gaan trainen is niet echt een optie.. druk en cardiogemiep alom... Dus ja... gewoon maar accepteren. :o

Dus.... korte training vanmorgen.. weer iets van 45 min rug/biceps

Warm up met licht gewicht pull downs
Pull down wijde grip 3x10x30kg 10x25kg (paar sec static hold na laatste rep van deze set)
DB row 3x10x15kg
Shruggs 3x10x16kg
One arm cable row 3x10x50kg
Barbell curl 3x10x17,5kg
Alternating DB curl 10x7kg 2x8x8kg (laatste set lichte cheat curls :o )

Om dan toch maar mee te doen met de dames... mijn cm's...
Taille 59 cm
Heupen (breedste punt) 80 cm
Bovenbeen 39,5 cm (links) / 40,5 cm (rechts)
Kuiten 29,5 cm
Mini bicepjes 23,5cm

gewicht: ca. 40 kg.....
vet% zeker <10%

Dus.... Geen gemiep maar werk aan de winkel! :whip: We gaan ervoor! :D
 
Maar ja... Ik ga echt niet eerder opstaan want juist het weekend hoef ik niet om 5:00 op... en later gaan trainen is niet echt een optie.. druk en cardiogemiep alom... Dus ja... gewoon maar accepteren. :o

Lekkere korte training!

Maar je slaapt toch altijd erg kort en wordt vroeg wakker?

Waarom dan niet als je wakker bent een stevige, koolhydraatrijke maaltijd. Duik je desnoods daarna weer onder de wol.

Zo sla je twee vliegen in één klap. Extra kcals én energie voor de workout...
 
Maar je slaapt toch altijd erg kort en wordt vroeg wakker?

Waarom dan niet als je wakker bent een stevige, koolhydraatrijke maaltijd. Duik je desnoods daarna weer ondef de wol.

Zo sla je twee vliegen in één klap. Extra kcals én energie voor de workout...
Dat klopt. Ik word altijd wel rond een uur of 3 a 4 wakker. Meestal in het weekend ook. Door de weeks ga ik er dan eigenlijk niet uit omdat ik dan toch een uurtje later al opsta (alhoewel ik de laatste tijd wel eruitga om te eten ... want honger... ). In het weekend pak ik dan wel wat te eten rond een uur of 3 a 4.Dan ga ik terug en word ik net wat later wakker en ontbijt ik dus (een tweede keer) wat later. Maar toch heb ik dan die energie niet...
 
Laatst bewerkt:
Toch wel lekkere barbell curl hoor voor zulke bicepjes. :thumb:
 
Die static holds zijn wel pittig...hoe lang blijf je dan plakken? 10-15 sec? ook goeie grip treen meteen erbij...;)
 
Persoonlijk vindt ik het ook wel fijn ter afsluiting van Pulls / Chins
Das ook wel een idee ja. :)
Hoeveel lactosevrije chocomel heb je hiervoor gedronken?:0:choco:
Is helemaal afhankelijk van het cable station he ;)
dit was in de cable cross over van mijn gym vlakbij huis.
In de gym bij mijn werk staat een andere cable cross over en kom ik niet verder dan 25 kg...
 
Training vanmorgen Legs it was.. ca. 7:08-7:53 kort maar krachtig weer en wederom genoeg energie over en braaf gestopt :engel:
Ik leer wel! :D

Squat 5x20kg 8x30kg 2x8x35kg 5x37,5kg
SLDL 10x37,5kg 3x8x42,5kg
Legpress (K apparaat :o) 3x10x56,6kg
kuiten op legpress 3x15x54,3 kg
leg curl zittend 3x10x29,6kg
Leg press small (voeten tegen elkaar) 3x10x52kg
 
Laatst bewerkt:
keurig meis....lekker kort en krachtig en voldaan binnen 1 uur weer weg...
 
Top dat je meedoet aan de contest, ik ga proberen alles een beetje te volgen, succes! :D :kiss:
 
Je knalt lekker door Marina! Wees trots op jezelf!
 
Ik moet meer reageren, anders mag ik niet stemmen. Mooie train.
 
keurig meis....lekker kort en krachtig en voldaan binnen 1 uur weer weg...
Yep! zo hoort het ook ... In mijn geval dan. :)
Top dat je meedoet aan de contest, ik ga proberen alles een beetje te volgen, succes! :D :kiss:
Ik doe mee.... Helaas blijft de lichamelijke voortgang nogal uit. Maar ik leer enorm veel over mezelf en hoe het voor mij beter zou kunnen werken.
Dus op dat punt groei ik wel!
Je knalt lekker door Marina! Wees trots op jezelf!
Dank je .:)
je bent nooit te oud om te leren he! ;)
Ik moet meer reageren, anders mag ik niet stemmen. Mooie train.
ach ja.. het stemmen.... ;)
Qua fysiek groei ik helaas niet... en ja daar baal ik wel enorm van... . Maar qua doen / laten en vooral leren over mezelf en wat het beste voor me is groei ik deze contest enorm veel. Op dat punt win ik enorm veel in deze contest.... op mijn manier! :)
 
You're a winner, dat is zeker! :cheer:
 
Maar qua doen / laten en vooral leren over mezelf en wat het beste voor me is groei ik deze contest enorm veel.

Dat is inderdaad al een dijk van een overwinning!:1e:

En daar heb je even een fijne benentreen neergezet:)
 
Fysieke groei misschien niet optimaal, Ik hoor je wel hele verstandige dingen zeggen over geestelijke zaken... Ik wil niet zeggen you go girl, dat moet een vrouw zeggen wat mij betreft. Ik wil alleen zeggen, ga door, het komt goed...
 
Back
Naar boven