marina1975
Never give up!
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Voeding
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 18.466
- Lengte
- 1m68
Thanks! Ik doe mijn best!Elke overwinning is er weer een!Dat is inderdaad al een dijk van een overwinning!
En daar heb je even een fijne benentreen neergezet![]()

Dank je!
Vooruitgang kan op elk punt. Ik hoop alleen nog steeds op ook wat fysieke vooruitgang.Fysieke groei misschien niet optimaal, Ik hoor je wel hele verstandige dingen zeggen over geestelijke zaken... Ik wil niet zeggen you go girl, dat moet een vrouw zeggen wat mij betreft. Ik wil alleen zeggen, ga door, het komt goed...
We gaan er in ieder geval voor!
Vanmorgen even een korte training gedaan. Borst en schouders en helaas moest ik toen echt door naar het werk. Dus triceps moeten skippen.
Ach... Was toch weer een lekkere training van ongeveer 50 minuten.
post vanavond de training wel.Morgen verplicht rustdag.... En tandarts
niet fijn... Wordt wat prutswerk van de oude tandarts bijgewerkt.... Dus helaas verdoving en geboor... Maar goed het moet toch gebeuren ...

BP was bezet door 2 gezette heren die BP gingen doen met elkaar spotten en toejuichen... elke rep zakten ze wel 5 cm
Mag niet lachen....
Maar iig BP bezet dus zelf wat gebouwd bij het squatrek... Lag wel wat wiebeliger maar ging best ok. Daardoor wel meer tijd kwijt en op het laatst geen triceps meer kunnen pakken. Moest ook op tijd op het werk zijn en ach... het was wel een aardige training dus met een redelijk lekker gevoel weer aan het werk gegaan.

Sterkte!! 

giga-waterballet in de fabriek..... 6 m3 water stroomde echt alle gaten uit
thuis eerst even een uurtje gaan liggen... knapte ik wel wat van op.... toch nog wat eten erin gepropt... want ja met die verdoving kan je weer een aantal uur niet eten...