AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Contestlog Marina1975

Bezoekers in dit topic

You're a winner, dat is zeker! :cheer:
:D Thanks! Ik doe mijn best!

Dat is inderdaad al een dijk van een overwinning!:1e:

En daar heb je even een fijne benentreen neergezet:)
Elke overwinning is er weer een! :)
Dank je!

Fysieke groei misschien niet optimaal, Ik hoor je wel hele verstandige dingen zeggen over geestelijke zaken... Ik wil niet zeggen you go girl, dat moet een vrouw zeggen wat mij betreft. Ik wil alleen zeggen, ga door, het komt goed...
Vooruitgang kan op elk punt. Ik hoop alleen nog steeds op ook wat fysieke vooruitgang.

We gaan er in ieder geval voor!

****
Vanmorgen even een korte training gedaan. Borst en schouders en helaas moest ik toen echt door naar het werk. Dus triceps moeten skippen.
Ach... Was toch weer een lekkere training van ongeveer 50 minuten. :) post vanavond de training wel.

Morgen verplicht rustdag.... En tandarts :( niet fijn... Wordt wat prutswerk van de oude tandarts bijgewerkt.... Dus helaas verdoving en geboor... Maar goed het moet toch gebeuren ...
 
Zoals beloofd... training van vanmorgen.
Degene die opent was weer te laat.... :mad: BP was bezet door 2 gezette heren die BP gingen doen met elkaar spotten en toejuichen... elke rep zakten ze wel 5 cm :o Mag niet lachen.... :rolleyes: Maar iig BP bezet dus zelf wat gebouwd bij het squatrek... Lag wel wat wiebeliger maar ging best ok. Daardoor wel meer tijd kwijt en op het laatst geen triceps meer kunnen pakken. Moest ook op tijd op het werk zijn en ach... het was wel een aardige training dus met een redelijk lekker gevoel weer aan het werk gegaan.

Borst/schouders (en geen triceps...) 7:10-8:00
BP 8x20kg 8x25 kg 2x8x27,5kg 3x30kg 4x30kg 8x25kg paused ... als je dan toch wat moet bouwen ... :)
Incline DB press 3x8x10kg (2 repjes per set minder dan vorige keer.... maar ja ... meer op de BP gedaan dus logisch... )
Cable cross over high 10x9 kg 2x10x11,3kg (andere crossover dan vorige keer... andere gym.. ;) kardemompeul )
Bent over side rear delt raise (cable in cross over) 3x10x4,5kg
uni lateral DB press 8x7 kg 2x8x8kg
DB side raises (want EZ-bar voor upright row bezet... ) 2x8x4kg --> en toen kwam de EZ-bar vrij
upright row (wijde grip) 2x8x20 kg Was ietwat zwaar... maar geen zin om schrijven van de vorige gebruiker te wisselen :roflol:

tijd = op... dus geen triceps...

Morgen verplicht rust... draai een vroege dienst 6:30-14:30 omdat ik naar de tandarts moet 's middags... boren... :(
 
Val niet in slaap bij de tandarts :p Sterkte!! :thumbup:


Ik ben vorige week ook nog geweest ...gaatje € 123,- :mad:
 
Zo....weer in een iets rustiger vaarwater nu.

Hier maar weer eens kijken :p, lekkere training weer gisteren, aardig wat volume.
Hopelijk viel het mee bij de tandarts ?
 
Helemaal top dit:D

Maar wat is dat nu weer dat degene die de gym opent weer eens te laat is:0 Lijkt wel vaak te gebeuren, of ligt dat aan mij?:(
Tja... het gebeurt helaas wel vaak... het is meestal maar 10 minuten maar net teveel om even lekker op mijn gemak mijn training af te kunnen maken.
Daar komt bij dat ze 24 juli -31 aug de dinsdag en donderdagen niet meer om 7:00 open gaan maar om 9:00.... :mad:
Dus kan dan alleen ma-woe-vrij op de ochtend trainen. Op zich wel balen want ik pakte altijd de dag die het beste uitkwam met werk en hoe ik me voelde.. Dus baal daar echt van. Gelukkig is het maar voor een maand.. maar toch...

Lekkere training! Succes bij de tandarts.
Dank je.
Het ligt aan jou :aai:
Nee hoor... heb het wel eens gevraagd maar hij weigert gewoon even eerder van huis te gaan... en er zijn wat werkzaamheden aan de weg waar hij overheen gaat een aantal maanden.... :mad:

Val niet in slaap bij de tandarts :p Sterkte!! :thumbup:
Ik ben vorige week ook nog geweest ...gaatje € 123,- :mad:
Nou dat is me nog nooit gelukt hoor....
Is net geen wortelkanaal geworden.. maar ik moet het aankijken... kan 2 kanten opgaan... Laten we maar hopen dat we er net op tijd bijwaren. :o

Aanvullende verzekering... :)
Zal je zien... nooit nodig gehad en dan in ene 4 wortelkanaals in een jaar... Maar dan heb je ze al gehad he.. en aanvullen met terugwerkende kracht doen ze helaas niet aan. :scold:
Tja het leven bestaat uit keuzes.....:) niks voor niks
dat klopt helaas als een bus...
Zo....weer in een iets rustiger vaarwater nu.

Hier maar weer eens kijken :p, lekkere training weer gisteren, aardig wat volume.
Hopelijk viel het mee bij de tandarts ?
Nog niet echt.... maar hopelijk komt dat nog een keer .
Tandarts viel mee.... Had gevraagd niet te zwaar te verdoven... wil nl wel op tijd en genoeg kunnen eten. :D dus nu wel een aardig lamme bek :o


effe klaagmodus... Drama dag... vroeg begonnen op werk.. erg druk... (maar te behappen hoor. :) we doen alles samen) maar goed....hele dag al ontzettend beroerd en veel last van mijn buik... dus regelmatig rennen en krampaanvallen... Niet fijn... :( Ben dan echt bang af te vallen...
Maar het begon gisteravond al... laat thuis... te veel en te snel achter elkaar gegeten dat ik misselijk en met buikpijn naar bed ging... was niet slim...:sad:

Sta je op het punt weg te gaan... tja tandarts he.... stroomt er opeens water je kantoor in....:haar: giga-waterballet in de fabriek..... 6 m3 water stroomde echt alle gaten uit :roflol: niet echt om te lachen maar ja... als het water je letterlijk tot aan de voeten in kantoor staat.... :eek:
server out.. telefoon dood en alles blank.... en daarop volgde nog meer problemen die wel wat ergere gevolgen hadden. Maar goed.... ik kon er weinig aan doen... dus mijn collega's zeiden ook.. hoppa naar de tandarts jij.. alsof ik daar zo blij mee was .:tanden: thuis eerst even een uurtje gaan liggen... knapte ik wel wat van op.... toch nog wat eten erin gepropt... want ja met die verdoving kan je weer een aantal uur niet eten...

In ieder geval viel de tandarts nog mee.... was allang blij dat ik geen krampaanval in dat half uur op die stoel had. :D

Nu maar hopen dat die krampen en het racen snel wegtrekt.... Morgen zal het vast beter gaan! *blijftpositiefdenken*
 
Inderdaad het ligt aan jouw....jij blijft maar terug komen....
ik bedoel de gym....en niet de tandarts....haha
Nu moet ik zeggen.. de tandarts was ook te laat... Liep uit 20 minuten. :roflol: dus ja.... hahahah :p
 
maar hopen dat het goed uitpakt bij de tandarts

Neem morgen wel je laarsjes mee naar het werk....
 
korte training vanmorgen.. weer iets van 45 min rug/biceps

Warm up met licht gewicht pull downs
Pull down wijde grip 3x10x30kg 10 sec static hold na laatste rep van elke set
DB row 3x10x14kg 8x16 kg
Shruggs 3x10x16kg
One arm cable row 10x16,3kg. 2x10x18kg
Barbell curl 3x10x15kg
Alternating DB curl 3x8x8kg (laatste set lichte cheat curls :o )
 
Laatst bewerkt:
Je bent lekker speedy aan het pompen meis...bevalt goed toch :) 4x/wk?
 
Back
Naar boven