marina1975
Never give up!
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Voeding
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 18.465
- Lengte
- 1m68
Darmen zouden in orde zijn na dat videocamerapilonderzoek... bespreking is nog in juli.... Maar is niets uitgekomen.Ik blijf het een bizar gegeven vinden dat de dokters niets kunnen vinden / voor je kunnen doen.
Doen je darmen wel iets? Is dat al onderzocht?
Pfff, die frustratie lijkt me killing Marina.. niet te weten wat er nou aan de hand is..![]()
Ze moeten dan ook wat vinden... dan kan je pas verder...Idd frustrerend als je gewoon nergens geholpen wordt. Onbegrijpelijk eigenlijk![]()

Maar dan zou er ook wat uit de slaaponderzoeken moeten zijn gekomen.. hersenactiviteit oid? Maar ook dara kwam niets uit...Wellicht (chronische) stress...?!
En in dat geval is het niet vreemd dat er niets fysiek te vinden is.
Misschien is het wel stress... maar iedereen om me heen zegt dat ik er relaxter uitzie... alhoewel ze ook zeggen dat ik er slechter uitzie (als zijnde.. afgevallen).
Geen spierpijn... ook niet vermoeid van trainen. Herstel gaat op zich goed. Maar in zijn geheel merk ik dat mijn veel te lage gewicht er wel inhakt. Maar dus niet op punt van spiervermoeidheid. Dat is het gekke.Hoe zit het eigenlijk qua herstel? Ervaar je lang spierpijn/vermoeidheid?
Dank je.Ik vind het wel knap dat je toch je best blijft doen en door blijft knallen, mag ook gezegd worden!

Ik zal wel moeten he.
Ach ja.. karakter is er wel. Kan ik ergens wat inruilen vor massa?Dit, erin vastbijten en ervoor blijven gaan, dat vergt karakter.
Iedereen doet zo een beetje een update. Nou qua cm heb ik wienig te updaten.. qua kg ook niet echt. Zit krap aan weer boven de 40 kg... op het moment 40,3 kg.. Vet% lijkt nog wel lager heb ik het idee.. Wordt daar niet vrolijk van. Dus al met al... fysiek schiet het niet op. Echter leer ik wel veel over mezelf. Vooral grenzen aangeven en er niet over heen te gaan. Dus ergens maak ik toch nog vooruitgang!
Dus daar hou ik gewoon aan vast!Vanmorgen weer veel te vroeg op na een redelijk slapeloze nacht weer ondanks een slaappil en 2 x nachtelijk eten.

Komende week 2 dagen buitenland voor mijn werk (zie er wel tegenop ivm eten... kan niet veel meenemen in het vliegtuig en alleen handbagage). Maar dus ook alleen maandag en wss vrijdag trainen. Dus ook een soort rustweekje. Wie weet wat het brengt.
Maar vanmorgen dan toch even kort getraind. Tijdens BP dacht ik al wordt niets.. het ging gewoon niet... Maar hoppakee.. rug recht en doorgegaan en daarna ging het steeds wat beter. Uiteindelijk vind ik niet dat ik ontevreden mag zijn met mijn training. Gedaan wat kon zonder over grenzen heen te gaan en toch nog wat kleine vooruigangetjes.
Daarna weer naar bed gegaan.
Borst/schouders/triceps
BP 10x25kg 3x8x27,5 kg met moeite.... terwijl vorige keer 4x30 kg lukte...
DB incline Press 3x10x10 kg en dat ging dan weer wel lekker --> vanaf hier ging het dus weer redelijk....
Cable cross over high 10x30kg 2x10x40kg...... en vorige keer moeite met 33,5 kg....
ik snap er niets van. Bent over side cable raise 10x20kg 10x21kg 10x22kg
DB schouder press uni lateral 3x8x8kg
upright row 3x10x17,5kg
triceps push down v-bar 3x10x15kg
bench dips (tussen 2 bankjes) 2x10 BW