Hang en rust ze Marina!
Dat lukt wel hoor
Wat die slaappil betreft, dat herken ik wel..
Slik zelf eens per week een slaappil zodat ik in ieder geval elke week in ieder geval een hele goede nacht slaap kan pakken.
Slaap daardoor wel, maar word veel brakker wakker dan wanneer ik bijna niet slaap zonder pil.
Het doet blijkbaar toch wat met je
Veel plezier dit weekend, geniet ervan!
Het doet zeker wat met je. Nu 3 nachten slecht geslapen maar ik voel me zoveel beter!

Zo apart...
Ik heb wel genoten hoor.

lekker Marvinnen
Hmmmmh eea gemist zie ik.
Sinds wanneer alweer terug Marina ?
Was maar 2 dagen. dinsdag heen met mega veel vertraging en woensdag avond 22:30 weer thuis.. totaal verreist en behoorlijk ziek ook. Maagkrampen zijn nog steeds niet weg. Wss wat verkeerds in het eten.... Maar ben er dus alweer een tijdje.
Heb gisteren aardig mijn best gedaan met Marvinnen.
Middag verjaardag en daarna BBQ en vervolgens nog op visite bij kennissen....Maar eerst normaal ontbijt tussendoor en lunch gehad. Maar daarna.....
Middag:
- Paar handjes noten
- Paar handjes cassave chips
- Paar plakken worst
BBQ:
- 1 braadworst
- 2 hamburgers
- 2 drumsticks
- 3 stukken spare rib
- kipspies
Bijzaken Friet / verse aardappelsalade / wat rauwkost en zuur / sausjes / gemengd fruit
Avond: Paar handjes nootjes
En daarna thuis mijn standaard avond td nog genomen en zo mijn bed ingerold
Vannacht weer niet echt geslapen... Maar dit keer niet wakker met honger. Dus vanmorgen 6:30 alweer aan het ontbijt na mijn mealprep. Even kort wezen trainen want morgen kan ik niet en overmorgen wss ook niet. Het ging niet super maar toch wel redelijk.
Borst/schouders/triceps
BP warm up
BP 3x8x27,5kg 2x5x30kg (voor t eerst weer redelijk na mijn vakantie)
Incline DB press 10x10 kg 2x8x11kg
Cable cross over high 10x40kg 2x10x41kg
Bent over cable shoulder raise (in cross over) 10x21kg 10x22kg 10x22,5kg
Uni lateral DB press 10x8kg 2x8x8kg
Upright row 3x10x17,5kg
Triceps push down 10x15kg 10x16kg 10x17kg
Bench dip (tussen 2 benches) 2x10
Fin en snel naar huis want weer honger
Nu net even lekker naar een rommelmarkt geweest. Lekker buiten in een natuurgebied. Echt zalig!
Lekker relax dagje in ieder geval.