AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Contestlog Marina1975

• Topic Starter Topic Starter
Tsja, daar sta je dan. Blijkbaar en gelukkig heb je een hoog acceptatievermogen...;)
Nou... soms is dat acceptatievermogen ver te zoeken.... :sad: dan denk ik ook ik neem een slaappil... maar eenmaal gedaan kom ik er steeds weer achter dat het me slechter doet voelen...

Ik zou willen dat accepteren eens een omslag zou geven. Mogelijk dat dat dan ook op andere vlakken zou werken. ;)
Maar is wss vergeefse hoop??

Nou... soms is dat acceptatievermogen ver te zoeken.... :sad: dan denk ik ook ik neem een slaappil... maar eenmaal gedaan kom ik er steeds weer achter dat het me slechter doet voelen...

Ik zou willen dat accepteren eens een omslag zou geven. Mogelijk dat dat dan ook op andere vlakken zou werken. ;)
Maar is wss vergeefse hoop??

Ik denk het niet....

Qua het slapen zou het nog best eens kunnen.... ;)
Maar accepteren dat ik niet aankom zal mij wss niet helpen om aan te komen....

Nee das waar, ik bedoel meer accepteren dat je jezelf op deze manier niet naar een hoger level gaat brengen. Klinkt wat cliche besef ik.

Stoppen met zelf vechten en vertrouwen op de helende werking van een detox.

Al eens een [Link niet meer beschikbaar] ingevuld?

Ach, je zult ook wel stapeldol worden van al die (goedbedoelde) adviezen en dat ook nog eens in een 'contestlog'. :cool:

Nee das waar, ik bedoel meer accepteren dat je jezelf op deze manier niet naar een hoger level gaat brengen. Klinkt wat cliche besef ik.

Stoppen met zelf vechten en vertrouwen op de helende werking van een detox.
Klinkt inderdaad cliche maar je weet maar nooit...
Maar Detox op wat voor manier... Je hebt zoveel manieren..

Misschien wel als dat een onderdeel is van de mogelijk chronische stress...
Al eens een [Link niet meer beschikbaar] ingevuld?

Ach, je zult ook wel stapeldol worden van al die (goedbedoelde) adviezen en dat ook nog eens in een 'contestlog'. :cool:
De lijst heb ik opgeslagen. Zal ik een keer invullen.
Elk advies is welkom... en ach ja.. contest log... ik leer veel en ook adviezen zijn welkom.
Winnen op de manier zoals de contest bedoeld is zal ik toch niet. Maar winnen op gebied van leren over mezelf zal ik voor mezelf wel doen. Met het goede advies daarbij kan je heel ver komen. Je bent nooit te oud om te leren. Ook niet om te leren over jezelf :)

Klinkt inderdaad cliche maar je weet maar nooit...
Maar Detox op wat voor manier... Je hebt zoveel manieren..

Bijv. 2 maanden 0,0 training, dan gedurende 10 maanden 1x per week een lichte training van een half uur (puur voor de functionaliteit en conditie / dus niet gericht op massa).
Hiernaast, geen voeding meer tracken (tussen je oren gebeurd dat automatisch / I know). + 12 Maanden niet meer op de weegschaal staan.
Gewoon verder goed eten (al naar gelang je trek hebt). Het hele BB of krachttrainingsgebeuren uit je systeem wissen.

Dat noem ik (in jou geval) een detox.

Dat zou jou nog wel eens meer kunnen brengen als jij zelf denkt.

:whip:Daar heb je dan een zware drilmeester voor nodig, want enkele terugvallen liggen voor jou wel op de loer :roflol:

O ja, ook een meetlint of enigerlei ander meet / weeg-gereedschap zou dan vanzelfsprekend verboden terrein zijn.

Bijv. 2 maanden 0,0 training, dan gedurende 10 maanden 1x per week een lichte training van een half uur (puur voor de functionaliteit en conditie / dus niet gericht op massa).
Hiernaast, geen voeding meer tracken (tussen je oren gebeurd dat automatisch / I know). + 12 Maanden niet meer op de weegschaal staan.
Gewoon verder goed eten (al naar gelang je trek hebt). Het hele BB of krachttrainingsgebeuren uit je systeem wissen.

Dat noem ik (in jou geval) een detox.

Dat zou jou nog wel eens meer kunnen brengen als jij zelf denkt.
Dat heb ik ook al een keer geprobeerd hoor 2 x 9 weken op een bed moeten liggen.. alleen eten en verder niets.. het werd gewoon voorgeschoteld en klaar... Met nutri en sonde erbij.... niets tellen alleen maar liggen boeken lezen en eten. resultaat... 0,0 aangekomen.. eerder afgevallen en werd naar huis gestuurd met we kunnen niets doen.
Eten op trek gaat niet worden.... dat heb ik al vaker geprobeerd... en dan gaan de kilo's er snel af helaas...

Maar om dat op dit gewicht weer te proberen is gewoon te link.....

:whip:Daar heb je dan een zware drilmeester voor nodig, want enkele terugvallen liggen voor jou wel op de loer :roflol:
Valt wel mee... heb me meermalen gewoon 100% overgegeven... en alle keren was het resultaat nul komma nul...
O ja, ook een meetlint of enigerlei ander meet / weeg-gereedschap zou dan vanzelfsprekend verboden terrein zijn.
Mijn man had toen de weegschaal ook verstopt.... ik kon niet eens wegen...
cm had ik niet eens... :o

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Inb4
Ik snap het, echter heel de gedachte mbt aankomen "moet" uit jou systeem verdwijnen.
Ik zou er haast vergif op in durven te nemen dat het topic destijds nog gewoon leefde tussen jou oren (en dat moet afsterven / dat gebeurt niet in enkele maandjes).

Ik snap het, echter heel de gedachte mbt aankomen "moet" uit jou systeem verdwijnen.
Ik zou er haast vergif op in durven te nemen dat het topic destijds nog gewoon leefde tussen jou oren (en dat moet afsterven / dat gebeurd niet in enkele maandjes).
Om eerlijk te zijn was ik er toen niet zo erg mee bezig... toen was ik veel te bang het niet te overleven... omdat ik toen nog veel lichter was dan nu en met andere lichamelijk klachten zat.... toen telde ik ook nooit iets... (maar goed dit is niet iets voor dit log... :o )

Maar het zou beter zijn als het "moeten" vervangen wordt door de gedachte "het zou fijn zijn als" .... Denk dat dat al veel rust geeft.

Om eerlijk te zijn was ik er toen niet zo erg mee bezig... toen was ik veel te bang het niet te overleven... omdat ik toen nog veel lichter was dan nu en met andere lichamelijk klachten zat.... toen telde ik ook nooit iets... (maar goed dit is niet iets voor dit log... :o )

Maar het zou beter zijn als het "moeten" vervangen wordt door de gedachte "het zou fijn zijn als" .... Denk dat dat al veel rust geeft.

Ja dat zou een leuk begin zijn. Dit zit (mijns inziens / ik ben natuurlijk ook niet objectief ik kan immers niet in jou systeem kijken) wel wat dieper denk ik.
De gedachte "het zou fijn zijn als" zou de opvolger zijn van een detox (mijns inziens nogmaals).

Ik heb enkele pedagogische studies (en aardig wat ervaring in de verslavingszorg) in mijn zak, dit creëert ook mijn visie.
Daarnaast ken ik je natuurlijk al enkele jaren.

Ja dat zou een leuk begin zijn. Dit zit (mijns inziens / ik ben natuurlijk ook niet objectief ik kan immers niet in jou systeem kijken) wel wat dieper denk ik.
De gedachte "het zou fijn zijn als" zou de opvolger zijn van een detox (mijns inziens nogmaals).

Ik heb enkele pedagogische studies (en aardig wat ervaring in de verslavingszorg) in mijn zak, dit creëert ook mijn visie.
Daarnaast ken ik je natuurlijk al enkele jaren.
Ik waardeer het ook zeer. :)
Maar nu dit aangaan gaat zeer grote gevolgen hebben... en dat kan nu gewoon niet. (zie berichtje.. ;) )
Maar ik hou het zeker in gedachte!

• Like
Ik ben het deels maar marr eens, maar ik zou het niet zo rigoureus doen, gewoon goed en lekker blijven eten, jij weet zelf wel of dat inhoud om je eten te loggen en ook blijven sporten. Wel een tijd met minder intensiteit voor een week of twee en daarna eens even iets anders doen dan BB. Misschien crossfitt, of 2 a 3 maal per week HITT, of een bokstraining volgen, ik noem zomaar wat, maar even niet alleen maar met gewichten in de weer zijn en denken in sets en reps.

Ik ben het deels maar marr eens, maar ik zou het niet zo rigoureus doen, gewoon goed en lekker blijven eten, jij weet zelf wel of dat inhoud om je eten te loggen en ook blijven sporten. Wel een tijd met minder intensiteit voor een week of twee en daarna eens even iets anders doen dan BB. Misschien crossfitt, of 2 a 3 maal per week HITT, of een bokstraining volgen, ik noem zomaar wat, maar even niet alleen maar met gewichten in de weer zijn en denken in sets en reps.
Eten echt loggen doe ik niet. Ik heb een basis als minimum... meer mag altijd.
Ik heb net 3 weken 100% rust achter de rug op vakantie gehad. Geen training... geen eten loggen niets... Ik heb het ook helemaal niet gemist in die 3 weken (best scary :o ) maar het heeft me alleen -0,5 kg opgeleverd.. helaas..
Crossfit of cardio heb ik geen energie voor... het kost me vaak al moeite om een paar minuten te fietsen.. :( of een kwartiertje te wandelen (zonder proviand mee) en op mijn gewicht is cardio uit den boze...
Als ik train ga ik ook niet voor x sets en x reps... ik train wat ik kan....niet wat ik zou moeten volgens een schema zeg maar...
Het is gewoon lastig welke weg ik in moet slaan...

Je bent een topper, I'll rest my case (voorlopig ;))
Voorlopig is prima. :)

• Like
Terug
Naar boven