...en toch gedaan!

Hulde!
Dank je
Mag wat mij betreft ook hier, er zal maar net iemand meelezen die hét juiste advies voor je heeft...
Vwb je training heb je alles wel op de rit imo. Je hebt meerdere routines gedaan, allen met hetzelfde resultaat dus daarin moet je het mi niet zoeken. Van baan veranderd naar minder stress, dus daaraan ligt het ook niet. Rust hou je zo te lezen voldoende, jammer van slaap, maar goed. Ieder huisje heeft zijn kruisje, maar extreme stress thuis lijkt me ook niet aan de orde. Dan blijft de voeding (macro- en micro) over om onder de loep te nemen...
Ik heb verschillende dingen al geprobeerd….
Een aantal maanden eerst dit schema:
Meal 1: 500gr soyayoghurt + 100gr havermout + 25gr noten/zonnebloempitten + 1 banaan + 15 gr eiwit + 30 gr rozijnen
Meal 2: 100 gr rijst + 100 gr kip + 200 gr brocolli
Meal 3: 100 gr rijst + 150 gr kikkererwten + 2 ei
Meal 4: 100 gr gluten vrije pasta + 130 gr tonijn + 200 gr kool/goente
Meal 5: 250 gr aardappel + 200 gr spercibonen/groente + 100 gr gehakt + 150 gr soyayoghurt
Meal 6: 300 gr soyayoghurt + 100 gr cereals glutenvrij + 15 gr eiwit + 25 gr noten
Ochtend banaan afgewisseld met ander fruit. Avond soms ook fruit erbij. Bij yoghurt altijd wat kaneel.
S Nachts meestal nog een pakje sojamelk.
Dit was de basis.
Totaal ca. 4200 (e 20/k 60/v 20)
Een aantal maanden dit schema:
Meal 1: 250gr soyayoghurt + 75gr havermout + 25 gr cacao + 25gr noten/zonnebloempitten + 2 el lijnzaadolie + 3 eieren
Meal 2: 50 gr rijst + 125 gr kip + 100 gr doperwten/wortel + 1 avocado + 30 gr noten
Meal 3: 75 gr rijst + 100 gr doperwten/wortel + 135 gr tonijn op olie + 30 gr noten
Meal 4: 100 gr sardines + 30 gr noten + 1 avocado
Meal 5: 250 gr aardappel + 150 gr spercibonen/groente + 150 gr gehakt
Meal 6: 250 gr soyayoghurt + 2 el lijnzaadolie of 25 gr zonnebloempitten + 25 gr eiwit + 100 gr ananas
Bij yoghurt altijd wat kaneel. Snachts meestal nog een pakje sojamelk.
Dit was de basis.
Totaal ca. 4200 (e 20/k 30/v 50)
Op het moment is het weer even anders… Moet ik nog opschrijven....
Goeie reden! Jij bent een ander soort winnaar
Dat stukje heb ik helemaal gemist @ reden voor het meedoen Marina.
Jij bent net zo'n winnaar als de andere dames in de contest. Je vecht, je strijdt en je zet alles op alles om je fysiek te verbeteren. Dit met misschien wel meer tegenslagen dan ieder ander.. Dus jij bent net zo'n winnaar! Doe je zelf niet te kort!
Sluit me aan bij de rest, uiteindelijk heeft iedereen wat dat betreft maar één iemand om mee te 'competen', en dat is met jezelf

.
Wellicht weer makkelijk gezegd, maar ik denk dat deze sport vooral gaat om het behalen en neerzetten van resultaten ten opzichte van hoe het een bepaalde periode eerder is geweest.
Dank jullie wel