- Waardering
- 2.472
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja... definitie is er wel ja.... Maar wat ik wil blijft een beetje uit...Prima getraind weer Marina! Inderdaad wat andere zeggen, hele goede definitie! Geniet van je rust vanavond![]()

Dank je.Ik begrijp dat je liever massa hebt. Met jouw doorzettingsvermogen gaat dat er echt van komen, dat moet wel!

Zat het inderdaad al te overwegen... eerst maar eens bellen ivm kosten etc... Dank je.Sterkte met je vader, en voor jezelf misschien toch eens overwegen richting Wervershoof af te reizen..?!
Dank je.
Dank je. Training geeft me iig wat afleiding.Veel sterkte. Goed dat je toch nog bent wezen trainen.
Sterkte meid!Desondanks toch nog een lekkere benentraining gehad zo te lezen!
Thanks.

Ze weten niet wat er allemaal mis is maar hij mag in ieder geval thuis met de medicijnen verder. Maar even plannen om van het weekend heen te gaan. Gecondoleerd met je goede kennis
Anderzijds wel fijn dat je papa naar huis mocht.
Hopelijk lukt het ook om wat extra rust te pakken vannacht, nu die wekker lekker uit is.
oef tegenzittend bericht zeg
sterkte voor jou en je vader
Heh wat een narigheid weer. Beterschap en sterkte!!!
Thanks allemaal.
viel tegen... kon voor de vakantie 3x8 BW halen en 5x5 met 2,5 kg bijhangen.... ***

Ik doe T rustig aan hoor. Rest van de dag is zitten en hangen. Morgen alleen yoga en naar mijn schoonouders voor vaderdag.Doe het rustig aan. Hopen dat het snel weer een stuk beter gaat met je vader.