MuscleMeat

Contest Log (v) Contestlog Marina1975

Prima getraind weer Marina! Inderdaad wat andere zeggen, hele goede definitie! Geniet van je rust vanavond :)

Ik begrijp dat je liever massa hebt. Met jouw doorzettingsvermogen gaat dat er echt van komen, dat moet wel!

• Topic Starter Topic Starter
Prima getraind weer Marina! Inderdaad wat andere zeggen, hele goede definitie! Geniet van je rust vanavond :)
Tja... definitie is er wel ja.... Maar wat ik wil blijft een beetje uit... :(
De rust is helaas niet gekomen.. eerder een bonk stress erbij.....

Ik begrijp dat je liever massa hebt. Met jouw doorzettingsvermogen gaat dat er echt van komen, dat moet wel!
Dank je. :)
Ik probeer al zo lang... maar ik blijf gewoon doorknokken hoor. Het moet gewoon een keer lukken!

De welverdiende rust bleef een beetje uit. Half slaappilletje genomen en voor mijn doen een redelijke nacht gemaakt.. wel een paar keer wakker om 4:00 en 5:00 ook even wakker en had mijn wekker wat later gezet en net voor de wekker 5:28 werd ik echt wakker. Dus op zich voelde ik me wel een stuk fitter.
Op werk even een giga terugslag met slecht bericht... ben uiteindelijk vanmiddag wel even gaan trainen.. uitleg in spoiler....
kreeg dus bericht dat mijn vader weer opgenomen was... 4 de keer binnen 2 jaar... met blaasontstekingsklachten wat maar niet weggaat.. Gisteravond is hij weer met spoed opgenomen en meds via infuus. Het gaat nu beter en ik hoorde het dus vanmiddag pas... was echt even totaal van slag en ben vroeg naar huis gegaan. Heengaan had geen zin ... 1,5 uur rijden en ik kon niets doen. Dus veel gebeld. Maar ondertussen zat mijn kop zo vol en zat echt helemaal stijf... Stilzitten wachten werd het alleen maar erger van... dus toch besloten om even te gaan trainen bij mijn oude gym thuis.....
Piekeren blijft wel... vanavond of morgen hoor ik meer... Maar de stress zal weer niet ten goede komen. Het trainen was wel even lekker en maakte in ieder geval mijn kop even leeg....

In ieder geval dus een dagje vervroegd mijn legday... en het ging zeker al stukken lekkerder dan vorige week. Voelde me beter. Meer kracht ook.... het is nog verre van wat het was maar ging met een lekkerder gevoel weg in ieder geval dan toen ik begon. Ontspanning in je hoofd doet erg veel merk ik nu weer...

Benen (wel wat om moeten gooien ivm bezette apparaten)
squats warm up met lege stang
Squats 10x25kg 10x27,5kg 10x27,5kg 7x30kg
SLDL 10x30kg 2x10x35kg Nice en easy :)
legcurl staand (in leg extension) 10x10kg 2x10x12,5kg
legpress (schouderbreedte) 3x10x100kg
kuiten in legpress 15x120kg 2x13x140kg
legpress small (voeten tegen elkaar) 3x10x90kg
calf raise zittend 15x20kg 14x22,5kg 15x22,5kg

Hopen dat de rust snel weer een beetej terug zal komen... morgen maar even afwachten.

Sterkte met je vader, en voor jezelf misschien toch eens overwegen richting Wervershoof af te reizen..?!

Sterkte met je vader Marina!

Veel sterkte. Goed dat je toch nog bent wezen trainen.

Sterkte met je vader, en voor jezelf misschien toch eens overwegen richting Wervershoof af te reizen..?!
Zat het inderdaad al te overwegen... eerst maar eens bellen ivm kosten etc... Dank je.
Sterkte met je vader Marina!
Dank je.
Veel sterkte. Goed dat je toch nog bent wezen trainen.
Dank je. Training geeft me iig wat afleiding.

Sterkte meid!:heart: Desondanks toch nog een lekkere benentraining gehad zo te lezen!

Sterkte meid!:heart: Desondanks toch nog een lekkere benentraining gehad zo te lezen!
Thanks. :)

Gisteren dus gehoord dat mijn vader opgenomen was. Met spoed aan het infuus....

Maar daarna nog een slecht bericht..... toen we terugkwamen van vakantie kregen we een bericht van een hele goede kennis of we op korte termijn langs konden komen omdat het met hem niet zo goed ging (kanker en al 58 bestralingen gehad.. ). Dus snel zondag nog even geweest. Het leek toen wel aardig te gaan. Gisteren dus vlak na het bericht van mijn vader kreeg ik een berichtje dat het vanaf zondag avond zo slecht ging dat ze gisterochtend waren begonnen met sedatie... vanmorgen op mijn werk even aangegeven dat het thuis allemaal niet zo lekker ging... 2 uur later kreeg ik een berichtje dat die kennis vannacht overleden is.... Dus even een beetje boel ingestort... energie en alles was gewoon weg. Mocht van mijn collega niet naar huis rijden... Hij was een beetje bezorgd. Uiteindelijk mijn gedachte op werk wat verzet met wat pc klusjes en wat later naar huis (en dan ook natuurijk giga file... )
Morgen zet ik even geen wekker... ik zie wel hoe het gaat en ik begin laat op mijn werk.

Wel net een berichtje van mijn vader gehad dat hij naar huis mag...:) Ze weten niet wat er allemaal mis is maar hij mag in ieder geval thuis met de medicijnen verder. Maar even plannen om van het weekend heen te gaan.

Misschien dat ik morgen mijn gedachte nog ga verzetten in de sportschool nadat ik hopellijk wat {uit)geslapen heb en dat ik daarna naar het werk ga.
Maar ik pak het nu even per dag aan. *eindeklaagmodus*

Bah Marina, vervelende berichten. Sterkte gewenst.

Gecondoleerd met je goede kennis:heart:
Anderzijds wel fijn dat je papa naar huis mocht.
Hopelijk lukt het ook om wat extra rust te pakken vannacht, nu die wekker lekker uit is.

Sterkte met je vader!

oef tegenzittend bericht zeg
sterkte voor jou en je vader

Heh wat een narigheid weer. Beterschap en sterkte!!!

Heel veel sterkte Marina!

Bah Marina, vervelende berichten. Sterkte gewenst.
Gecondoleerd met je goede kennis:heart:
Anderzijds wel fijn dat je papa naar huis mocht.
Hopelijk lukt het ook om wat extra rust te pakken vannacht, nu die wekker lekker uit is.
oef tegenzittend bericht zeg
sterkte voor jou en je vader
Heh wat een narigheid weer. Beterschap en sterkte!!!
Thanks allemaal.
Niet echt de slaap kunnen vatten...dus rond 00:00 toch een half slaappilletje en nog wat uurtjes gepakt. Paar keer wakker en om 6:00 klaar wakker maar nog even blijven liggen. Op mijn gemakje de ochtend doorgekomen en eerst even wezen trainen. Ging niet optimaal maar was wel even lekker. Daarna door naar werk. Ik merk echt dat ik vlagen heb dat ik me zwaar vermoeid en kloterig voel en dan weer helemaal top. Is geen touw aan vast te knopen op het moment... Maar goed.. we zullen zien. Mijn vader is met zware meds weer thuis en gaan we morgen even heen. Crematie zal wss maandag of dinsdag zijn. Dus zal ook wel weer een rare week gaan worden. Maar ik zet door. Eerst dat gewicht omhoog krijgen. Morgen wegen...

Training rug - biceps (ca. 8:00-9:00)
Warm up met pull down op 20 kg
DB row 3x10x13kg
Pull down wijde grip 3x10x27,5 --> soort back off setje 10x20 kg
One arm cable row 10x40 kg 2x10x45 kg
Seated cable row 10x25kg 2x10x27,5 kg
***tussendoor toch even proberen... na 5 weken niet gedaan te hebben.... Pull ups 5x 4x 4x :( viel tegen... kon voor de vakantie 3x8 BW halen en 5x5 met 2,5 kg bijhangen.... ***
BB curl 10x15kg 2x10x17,5 kg
Biceps DB alternating curl 10x6kg 8x7kg 9x7kg

Hmm.... t was wel weer een aparte nacht... geen oog dichtgedaan maar denk dat dat ook komt omdat ik al 4 dagen achtereen een halve spaappil heb genomen... dus een nachte plafond staren.... maar goed vroeg op en ondanks alles wel even gaan trainen. Ging overigens echt opvallend lekker. Had meer kracht en energie... best gek na zo een nacht :dunno:
Maar goed zo aankleden en naar mijn vader. Wordt een dagje auto (1,5 uur enkele rit) en hangen. Dus genoeg tijd om uit te rusten de rest van de dag.

Borst - schouders - triceps
BP 8x20 kg 9x25kg 2x8x27,5kg daarna even een setje paused erachteraan 8x22,5kg... dat brand.
Incline DB press 10x9kg 2x8x10kg
cable cross over high 3x10x32,5kg
cable rear bent over side delt raise 3x10x20kg
uni lateral DB shoulder press 3x8x7kg
upright row 3x10x15kg
bench dippen (tussen 2 benches) 3x10
Triceps push down v-bar 3x10x15kg

edit: oh ja.. weegupdate... ik zit gelukkig weer boven de 40 kg.... misschien gaf dat die boost wel. :o

Doe het rustig aan. Hopen dat het snel weer een stuk beter gaat met je vader.

Terug
Naar boven