MuscleMeat

Contest Log (v) Contestlog Marina1975

Veel sterkte meid.

Sterkte! Gelukkig weer boven de 40 moet je maar denken!

Goede training :)
Lekker nog even paused na je normale bench pakken ook nog!

Mijn gewicht is nu zo kritisch dat ik het even niet los mag laten. Als ik weer boven die minimale grens zit... dan zal ik het zeker overwegen.

Het is lastig om het in mijn gedachte minder ruimte in te laten nemen omdat dit nu juist mijnzorgenpunt is. Gekke is dat ik alles los kan laten inmiddels.. behalve dat. Dus een goed werkpunt.
Dank je. Ik doe mijn best! Enige wat in de weg staat ... is en blijft ..."waar blijft mijn eten" :o

Zo weer even bij gelezen..........:nanner: na alle drukte.

Allereerst vanuit hier natuurlijk ook sterkte gewenst met je vader, gelukkig mocht hij wel weer naar huis.
Hopen dat hij vlug aansterkt.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

De Quotes hierboven zouden wel eens boekdelen kunnen spreken, ik geloof dat als jij alles los kunt laten behalve dit, dat dat dan ook een psychologische blokkade kan opleveren die contraproductief kan werken. Natuurlijk niet gezegd dat dat zo is en als het al zo is dan is het nog niet zo eenvoudig om het dan wel los te laten.

Hoe gaat het met je Yoga / meditaties ?
Dit zou wel een hulpmiddel kunnen zijn.

De Quotes hierboven zouden wel eens boekdelen kunnen spreken, ik geloof dat als jij alles los kunt laten behalve dit, dat dat dan ook een psychologische blokkade kan opleveren die contraproductief kan werken.

IMG_0553.JPG

Wat fijn dat je weer boven de 40 zit!
Ik hoop ook dat het ondanks de situatie fijn was bij je papa vandaag:)

• Topic Starter Topic Starter
Ja hoor. Rustig een stukje wandelen (net alleen wat push ups gedaan :rolleyes:).
Je kon het niet laten he :D
Dank je :)
Sterkte! Gelukkig weer boven de 40 moet je maar denken!
Dank je. :) dat was ook echt noodzaak ook hoor!
Goede training :)
Lekker nog even paused na je normale bench pakken ook nog!
Yep. Was lekker inderdaad
Zo weer even bij gelezen..........:nanner: na alle drukte.

Allereerst vanuit hier natuurlijk ook sterkte gewenst met je vader, gelukkig mocht hij wel weer naar huis.
Hopen dat hij vlug aansterkt.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

De Quotes hierboven zouden wel eens boekdelen kunnen spreken, ik geloof dat als jij alles los kunt laten behalve dit, dat dat dan ook een psychologische blokkade kan opleveren die contraproductief kan werken. Natuurlijk niet gezegd dat dat zo is en als het al zo is dan is het nog niet zo eenvoudig om het dan wel los te laten.

Hoe gaat het met je Yoga / meditaties ?
Dit zou wel een hulpmiddel kunnen zijn.
Het gaat nu een stuk beter met mijn vader. We weten alleen nog niet wat het is... en dat is ook irritant omdat het steeds terug komt.
Maar dat is afwachten op de kweken.

Ik denk wel dat je daar een punt hebt.... Dat stukje loslaten durf ik gewoon niet... ik mag echt niet lager komen. :(
Strakjes weer yoga. Hopelijk helpt het weer wat. :)
Ik denk... so true.... maar om dat los te laten is nog basr lastig.. :(
Wat fijn dat je weer boven de 40 zit!
Ik hoop ook dat het ondanks de situatie fijn was bij je papa vandaag:)
Dank je. :)
Ja het was fijn hem weer even te zien. we zien elkaar ook niet zo vaak omdat we best ver uit elkaar wonen...

Vandaag rustdag en yoga.... toch een hele slaappil gepakt en een goede nacht gemaakt... 4 a 5 uurtjes in etappes... Wel lekker maar ik haat dat het zo verslavend werkt. Maar dan merk je ook hoe belangrijk slapen is.....

Daar ben ik me van bewust, misschien daarom de hulp van een professional inschakelen.
Heb ik al meermalen gedaan.... kreeg ik te horen dat ik te laag in gewicht zat om goed met gevoelens om te gaan en dat ik eerst maar aan moest komen... en niet 1 x... meermalen helaas. Ik overweeg het wel om nog een keer te proberen... Maar dan wel zoeken naar iemand die wel serieus is zeg maar.

Heb ik al meermalen gedaan.... kreeg ik te horen dat ik te laag in gewicht zat om goed met gevoelens om te gaan en dat ik eerst maar aan moest komen.

Hopelijk hebben die je dan geen geld gekost, wat een frustratie.

Je komt met een probleem wat je vervolgens zélf op moet lossen?!

Lekker weer voor de yoga..pas op dat je niet in slaap valt..ff je hoofd leeg maken...genieten!! :)

Hopelijk hebben die je dan geen geld gekost, wat een frustratie.

Je komt met een probleem wat je vervolgens zélf op moet lossen?!
Helaas wel.. :(
Yep... zo dachten ze er daar wel over.... Daarom ook dat ik op die manier nooit echt verder ben gekomen.

Lekker weer voor de yoga..pas op dat je niet in slaap valt..ff je hoofd leeg maken...genieten!! :)
Nou in slaap vallen was er niet bij. Lukte totaal niet mijn hoofd leeg te maken ook. :(
Vannacht ook geen oog dicht gedaan. Ben de hele dag beroerd geweest... denk warmte maar er speelde toch wel meer mee....
Vanmorgen een rot berichtje van een andere goede vriend. Nou ja.. van een kennis van hem. Ik zou met hem gaan eten (we doen elke 1 a 2 maanden even een bijpraat etentje samen)... maar ik kon hem niet bereiken. Had haar een berichtje gestuurd... hoorde vanmorgen dat hij al een 10 dagen in het ziekenhuis ligt. Sceptic arthritis... een bacterieinfectie die je gewrichten aantast... hij kan niets meer bewegen van pijn en ze proberen het onder controle te krijgen... als dat lukt zal daarna hij weer moeten leren lopen...
Vervolgens vanavond de condoleance van die kennis... het greep me toch meer aan dan ik dacht... ik zie alles van mijn (stief)vader weer voor me... die 1,5 jaar terug plots uit het niets overleed... Kortom ik snap eigenlijk wel waarom ik niet slaap en me zo klote voel (naast de invloed van de warmte). Had gewoon niet gedacht dat dit alles bij elkaar me zo aan zou grijpen. Het is me gewoon allemaal even teveel aan het worden deze week... *einde klaag en zeurmodus*

Maar goed.... we zetten door. Dus vanmorgen toch voor het werk gaan trainen. Het was stikbenauwd en heb gedaan wat er op dat moment nog in me zat.. Niet veel dus :p Maar beter als niet trainen!

Legs it is! 7:00-8:00
Squats 2x20kg 10x25kg 10x27,5kg 2x8x30 kg even een paused setje... 5x32,5kg Stikbenauwd en zweten niet te kort...
SLDL 10x32,5kg 2x10x37,5kg
**toen wilden mijn benen even niet meer :o **
BP (effe de benen rust geven... ) 8x20 kg 3x10x25kg
legpress (K*t apparaat) 10x39kg 10x45kg 10x52kg
kuiten in legpress 15x39kg 2x15x45kg
adductor 2x15x18kg
abductor 2x15x25kg

Nu hopen dat ik vannacht wat beter slaap.

wil je proff hulp inschakelen? :o
tis ook niet niks allemaal Marina

Ik hoop ook op een goede nachtrust voor je! Wat een hoop ellende achter elkaar ineens :0

Dat is heftig nieuws zeg. Logisch dat je dan nog minder slaapt. Sowieso niet fijn met deze warmte. Toch respect dat je ondanks alles gewoon door blijft bikkelen!

wil je proff hulp inschakelen? :o
tis ook niet niks allemaal Marina
Ik hoop ook op een goede nachtrust voor je! Wat een hoop ellende achter elkaar ineens :0
Dat is heftig nieuws zeg. Logisch dat je dan nog minder slaapt. Sowieso niet fijn met deze warmte. Toch respect dat je ondanks alles gewoon door blijft bikkelen!
Thanks allemaal. We bikkelen rustig door.

Ik ga een voorbeeld nemen aan @HillR . Lees net je log en ook jij bikkelt door en met een lach! Ik doe met je mee... ook al werkt het lijf tegen we moeten wel blijven leven! Dus we gaan er gewoon voor!

En ja het zit niet mee maar er zullen altijd wel tegenslagen blijven... en het is wel een contestlog en geen gezeur en gezanik log...
Dus ... Hoppa en doorgaan! We gaan voor bouwen! Op naar meer spieren en meer massa en gaarne ook wat vet erbij! :D

Dus op naar een goede nachtrust en morgen lekker rug pakken op mijn vrije dag. :)

Truste allemaal. :wave:

Yup that's the spirit!:)

Thats the spirit Marina! Heel goed :) Het is moeilijk, dat weet ik ook.. Maar uiteindelijk kom je met negativiteit en somber zijn ook niet verder..

We maken er wat van! We gaan gewoon genieten van de progressie die we met z'n allen maken tijdens deze contest! :D We kunnen 't!

Thats the spirit Marina! Heel goed :) Het is moeilijk, dat weet ik ook.. Maar uiteindelijk kom je met negativiteit en somber zijn ook niet verder..

We maken er wat van! We gaan gewoon genieten van de progressie die we met z'n allen maken tijdens deze contest! :D We kunnen 't!
Yep inderdaad... we gaan er wat van maken!

Niet zo best geslapen maar al met al toch nog af en aan tot 5:00.. tot 6:50 blijven liggen want toch vrij :D Ontbijt en lekker even ertegenaan gegaan in de gym. Voelde goed ook! Rest van de dag = rust... dus kom maar op!
Door spanning nogal wat last van mijn nek.... maar he.. gooi er wat shruggs tegenaan en het gaat alweer een stuk beter. :flex:Ga die er toch maar weer regelmatig inzetten. Staat niet in mijn schema maar doet veel goed aan mijn nekje. Was wel enorm warm in de gym... Waar ik normaal eigenlijk nooit zweet... droop het water nu van me af :o

Rug/biceps 8:00-9:00
Pull down wijde grip effe opwarmen met 20 kg
Pull down wijde grip 3x10x30 g en even 10x25 kg met 2 sec static hold
DB row 3x10x14kg
DB shruggs 3x10x15kg
One arm cable row 3x10x45kg
Seated row smalle grip 3x10x30kg
Barbell curl 3x10x17,5kg
BOR 10x20kg 2x10x27,5kg
Biceps DB alternating curl 3x10x7kg

FIN en leeg ook :D was een lekkere training!

Terug
Naar boven