AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Contestlog Marina1975

Bezoekers in dit topic

Goeie training Marina! Lekker verder genieten van het weer!
 
Pull down wijde grip 3x10x30 g en even 10x25 kg met 2 sec static hold
DB row 3x10x14kg
One arm cable row 3x10x45kg
Seated row smalle grip 3x10x30kg
BOR 10x20kg 2x10x27,5kg

Begin je jezelf niet alweer voorbij te lopen..?

16 sets voor de rug?!

Je lichaam moet zich al herstellen van de dagelijkse stress, komt daar dit nog even bovenop!

Zou het houden op 7-9 sets ;)
 
Vanmorgen een rot berichtje van een andere goede vriend. Nou ja.. van een kennis van hem. Ik zou met hem gaan eten (we doen elke 1 a 2 maanden even een bijpraat etentje samen)... maar ik kon hem niet bereiken. Had haar een berichtje gestuurd... hoorde vanmorgen dat hij al een 10 dagen in het ziekenhuis ligt. Sceptic arthritis... een bacterieinfectie die je gewrichten aantast... hij kan niets meer bewegen van pijn en ze proberen het onder controle te krijgen... als dat lukt zal daarna hij weer moeten leren lopen...
Vervolgens vanavond de condoleance van die kennis... het greep me toch meer aan dan ik dacht... ik zie alles van mijn (stief)vader weer voor me... die 1,5 jaar terug plots uit het niets overleed... Kortom ik snap eigenlijk wel waarom ik niet slaap en me zo klote voel (naast de invloed van de warmte). Had gewoon niet gedacht dat dit alles bij elkaar me zo aan zou grijpen. Het is me gewoon allemaal even teveel aan het worden deze week... *einde klaag en zeurmodus*
Wel een mindfuck alles bij elkaar hoor. Doe jij het ook rustig aan?
 
Beetje op tropisch tempo deze week :)
 
Goeie training Marina! Lekker verder genieten van het weer!
Nou het betrekt aardig... en zo naar de tandarts... hopen dat het gewoon een vluggertje is :D
Begin je jezelf niet alweer voorbij te lopen..?

16 sets voor de rug?!

Je lichaam moet zich al herstellen van de dagelijkse stress, komt daar dit nog even bovenop!

Zou het houden op 7-9 sets ;)
I know.. en zal je advies ook ter harte nemen.
Had nu even 2 redenen.... eerste was.. vrije dag en de tijd hebben.. tweede was kop leegmaken wat erg goed werkte ...
Maar normaal is het ook veel minder hoor.
Wel een mindfuck alles bij elkaar hoor. Doe jij het ook rustig aan?
Tja... it's life he! Het is alles bij elkaar zeker wel een mindfuck... Maar even afreageren is dan ook wel erg fijn.
Ik zou zeggen vanaf nu rustiger vaarwater gewenst!
Beetje op tropisch tempo deze week :)
Tja.... tijd hebben en kop leegmaken.... denk wel herkenbaar he.. dat je er dan even meer werk van maakt. :o
 
Toch even lekker bezig geweest zo te zien.
Lekker doen waar jij je goed bij voelt op dat moment ookal is het een keer niet de meest ideale training voor je. Doen we allemaal wel eens;)

Lucht betrekt hier ook een beetje. Wel fijn ietsje koeler.
 
Het valt niet mee om het allemaal goed te plannen
Het warme weer is wel een energie zuiger...vandaar

Kan net zo goed buiten slapen vannacht onder de klamboe met 25 graden...pff
 
Had nu even 2 redenen.... eerste was.. vrije dag en de tijd hebben.. tweede was kop leegmaken wat erg goed werkte

Wil niet vervelend doen of in herhaling vallen, maar wat je koppie wil dat wil je lichaam niet....

Naast het feit dat in mijn beleving het onmogelijk is om 16 sets te doen met hoge intensiteit is het ook nog eens contra produktief en zit je zo telkens je moeizame herstel in de weg.

Doe dan 7-9 sets met hoge intensiteit en ga daarna mediteren, mindfulness of yoga.
 
Laatst bewerkt:
Toch even lekker bezig geweest zo te zien.
Lekker doen waar jij je goed bij voelt op dat moment ookal is het een keer niet de meest ideale training voor je. Doen we allemaal wel eens;)

Lucht betrekt hier ook een beetje. Wel fijn ietsje koeler.
Yep ... het was ook gewoon even lekker. Maar ik moet mezelf ook wel wat meer in acht nemen.
Het is hier gelukkig wat koeler... graadje of 24-25... dus lekker even door laten waaien beneden in huis. :)

Het valt niet mee om het allemaal goed te plannen
Het warme weer is wel een energie zuiger...vandaar

Kan net zo goed buiten slapen vannacht onder de klamboe met 25 graden...pff
Dat klopt... ik kan erg slecht tegen die warmte... Maar daarom ook lekkerder om vroeg in de ochhtend te trainen.

Wil niet vervelend doen of in herhaling vallen, maar wat je koppie wil dat wil je lichaam niet....

Naast het feit dat in mijn beleving het onmogelijk is om 16 sets te doen met hoge intensiteit is het ook nog eens contra produktief en zit je zo telkens je moeizame herstel in de weg.

Doe dan 7-9 sets met hoge intensiteit en ga daarna mediteren, mindfulness of yoga.
Ik weet dat je gelijk hebt.... :engel:

Mijn yoga les is zondags... maar mijn matje staat al klaar naast de bank :)
 
Half dagje thuis gewerkt... tussendoor toch even uurtje de kop leeg moeten maken... Dus korte lichte training...
Morgen verplicht rust... Vanaf nu hopelijk weer wat positieve dingen! Ga ik wel vanuit! :)

Borst/schouders/triceps
BP 8x20kg 3x8x27,5kg
Incline DB press 3x10x10kg
Cable cross over high 3x10x33,5kg
Bent over side rear delt raise (cable in cross over) 3x10x21kg
uni lateral DB press 3x10x7kg
upright row (wijde grip) 3x8x17,5kg
triceps push down 3x10x15kg
tweede triceps geskipt...

Toch wel een vermoeiende zware dag vandaag... half dagje thuis gewerkt ... Kreeg mijn kop niet leeg dus tussen het werken door even een uurtje getraind.... Licht... niet teveel... en bij triceps de tweede oefening geskipt... Was meer de afleiding die ik even nodig had. Daarna de crematie ... was erg zwaar en daarna eigenlijk gewoon even ingestort en het maar laten komen. Enorm moe nu. Hopen dat ik vannacht wat slaap. Morgen verplicht rustdaggie en even bijkomen. Hopelijk vroeg naar huis. Nu hopen dat er weer wat positieve dingen gaan komen. Daar ga ik wel vanuit!
 
Rustdag morgen. Good call. Probeer de rust te bewaren.
 
Hopelijk volgen er nu idd weer heel veel positieve dingen, toppertje!

Toch een fijne rustdag gewenst voor morgen en verwen jezelf maar lekker. Dat heb je wel verdiend na dit alles.
 
Heh- heh eindelijk n beetje rust.......:zzz:
 
Hou je taai en geniet van je rustdag!
 
Gisteren was ik echt brak. Na een aantal nachten niet geslapen te hebben ( stress en spanning) en die warmte was T echt even crash en heb braaf rust gepakt. Op tijd naar huis en relax!

Vannacht voor mijn doen redelijk geslapen en die paar uur hebben me enorm veel goed gedaan.
Wel vroeg op rond 4:00 maar he ik voelde me goed! :)

Vanmorgen gaan trainen. wist niet wat ik moest verwachten. Niet naar gewichten gekeken maar gewoon begonnen en het ging lekker. Was wel kort... Maar 40-45 min. Less=more.

Alleen wat Squat, SLDL, legpress
Daarna wat kuiten en leg curl zittend. Nog zat energie over maar braaf gestopt. :engel:

T voelde goed! Training log ik vanaaf wel. Nu snel verder met werk :D
 
Nog zat energie over maar braaf gestopt. :engel:
IMG_0597.JPG
 
Yup less is echt more soms!

Logisch dat je ff in stort. Is ook niet niks allemaal.
 
Yep... we moeten er gewoon voor gaan he. Less = more

Training vanmorgen Legs it was.. ca. 7:05-7:50

Squat 5x20kg 8x25kg 8x30kg 2x8x32,5kg 5x35kg
SLDL 10x35kg 2x8x40kg 6x42,5kg
Legpress (K apparaat :o) 10x52kg 2x10x54,3kg
kuiten op legpress 15x47,3kg 15x49,6kg 2x15x52kg
leg curl zittend 10x22,6kg 10x25kg 2x10x27,3kg

Fin... zat energie over maar dus braaf gestopt. :engel:
 
Back
Naar boven