- Waardering
- 15.917
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snap je vraag niet helemaalKahuna loopt ook nog bij me. @wovano hoeveel tijd was jij kwijt voor een redelijke opzet een training en voeding format?
hoeveel tijd was je kwijt om alles up en running te krijgen.
Zijn genoeg PT’ers die het doen maar ik vind dat zo debielZijn er vaste trainingen die je hebt klaarstaan voor je atleten?

Ik bedoel het net iets anders hoor. Ik heb bepaalde formats die ik per individu aanpas. Welke apparatuur is beschikbaar. Wat vind iemand waardeloos als oefening wat de houdbaarheid weer teniet doet. Set en reprange aanpassing etc. Meer iets als 80% passend 20% specifiek.Zijn genoeg PT’ers die het doen maar ik vind dat zo debiel
Ieder lichaam is anders, iedereen heeft andere apparatuur ter beschikking, je ziet zelf wel wat iemand zn lacking bodyparts zijn ook
Maar genoeg gappies die goed geld verdienen op dat soort templates te sellen![]()

Dat is wel echt een uithoek. Platinum gym is top natuurlijk maar alsnog vanuit daar een half uur rijden.Limburg plaatsje Noorbeek en wil natuurlijk een paar keer naar een gym.
Dus als iemand wat weet, breng me op de hoogte. @wovano wellicht kan jij wat aanbevelen?
Thanks. Als ik tijd heb een bezoekje waard. 👍🏼👊🏼Dat is wel echt een uithoek. Platinum gym is top natuurlijk maar alsnog vanuit daar een half uur rijden.
Zeker de moeite waard. Ben altijd in voor een training
We love cheatmeals!!Vandaag geen training en morgen mag ik fijn mijn koffer pakken voor we vrijdag op vakantie gaan in eigen land.
Ik zal dus niet veel posten tot 26 juni.
Wellicht neem ik jullie mee in mijn cheatmeals tussen 16 en 25 juni.![]()
Dat wordt vast wel gewaardeerd.

Ik ben daar weer heel slecht in hahaha ik blijf altijd binnen mijn macro's dus cheatmeal niet echt zeg maar

Met die ingesteldheid is het zeker OK. Laat u maar een goed gaan (binnen de macro’s hé)!Ik ben daar weer heel slecht in hahaha ik blijf altijd binnen mijn macro's dus cheatmeal niet echt zeg maar![]()

Morgen tracht ik om 13:00 binnen te stappen.Zeker de moeite waard. Ben altijd in voor een training