- Waardering
- 2.046
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ahh joh enkel de lage dagen 😋😋 elke 4e dag iets meer, ongeveer 250 gram meer. 👍🏼
Ahh joh enkel de lage dagen 😋😋 elke 4e dag iets meer, ongeveer 250 gram meer. 👍🏼
Helaas reageert mijn lijf dan pas. Enne rest van mijn werkende leven is sedentair.
Ja, ideaal. Bij Defensie kun je die aanvragen. Ik heb een zit-sta bureau, en van de Arbo-arts kreeg ik er gelijk een betere stoel bij.
Ik heb een hoog laag bureau. Gebruik het enkel niet. 🙈🙈Ja, ideaal. Bij Defensie kun je die aanvragen. Ik heb een zit-sta bureau, en van de Arbo-arts kreeg ik er gelijk een betere stoel bij.
Ik moet laag voor enig resultaat en bij 2300 gain ik.1700kcals is erg laag voor iemand van jouw postuur dikkie. Hoe komt dat zo ?
Ik maintain op ~3200kcals. Wel dik verschilIk moet laag voor enig resultaat en bij 2300 gain ik.
Voor de rest heb ik een redelijk sedentaire levensstijl en kom ik nog niet dagelijks aan de 4000 stappen.
Yep kan er niets aan doen het is wat het is.
Zes laag en 1 hoog per week gezienMijn hoge dag is 3023 kcal -> 276 gram Protein, 390 gram Carbs, 69 gram Fat.
En ik doe 3 laag 1 hoog.
Bij mij? Dan zitten er rustdagen tussen waar ik een hoge dag heb.Zes laag en 1 hoog per week gezien
la-la-la-ho-la-la-la ?
(nee, ben niet aan het zingen)
Oke 👍Bij mij? Dan zitten er rustdagen tussen waar ik een hoge dag heb.
Nee gewoon doortellen. 3 laag dan 1 hoog en weer 3 laag en 1 hoog. Gaat niet passen in een week hahaha.1 hoge dag per 4 dagen en niet per week, als ik het goed begrijp? @NobodySpecial
Ja precies wat ik zeg, je hebt dus meer dan één hoge dag per week, namelijk 1 hoge dag per 4 dagen.Nee gewoon doortellen. 3 laag dan 1 hoog en weer 3 laag en 1 hoog. Gaat niet passen in een week hahaha.