- Waardering
- 27.743
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vaak wel en soms 2 hoge dagen in één week. Het werkt prima.Ja precies wat ik zeg, je hebt dus meer dan één hoge dag per week, namelijk 1 hoge dag per 4 dagen.![]()
Eindelijk snap ik waarom je hier op deze manier post.
kom je wel laat achter dan 😂Eindelijk snap ik waarom je hier op deze manier post.
Btw in de week erop volgend ook weer 2 hoge dagen. 🤪3x laag
1 x hoog
3x laag is 7, 7 dagen per week.
1x hoog
3x laag
1x hoog
3x laag zitten 2 dagen laag in de afgelopen week. (2 hoog, 5 laag deze week)
Met alleen basisschool kom ik hier op uit.
Oke, dat is ook handiger voor ons oudjes 😘Ik tel gewoon tot 4 en start dan weer opnieuw. Ik laat me niet kaderen door een week. 😋😋
Ik vind het niet het allerbeste materiaal. Maar je kan er prima trainen voor een keertje.
Nooit gelukt. Zit ergens een fout in. Het updaten start en wordt daarna onderbroken. Als je tijdens het starten het stickie eruit haalt dan geeft het systeem aan dat de update onderbroken is.
🙈 no shit Sherloc. Dat heb ik gedaan om te checken of de update wel start.
Deed Mike Mentzer ook niet en het is niet goed afgelopen met hem.Btw in de week erop volgend ook weer 2 hoge dagen. 🤪
Ik tel gewoon tot 4 en start dan weer opnieuw. Ik laat me niet kaderen door een week. 😋😋
Van een andere orde grote.Deed Mike Mentzer ook niet en het is niet goed afgelopen met hem.