Fitness Seller

Coolbuilder's log

Bezoekers in dit topic

Hhaha snap ik man. Als ik geen shoots had dan zou ik zeker niet zo weinig carbs blijven eten. Eerder tussen de 200-300 gram.
Als je het voor een doel doet en je wil het graag genoeg, dan kan jij het ook ;)

als ik genoeg massa heb wil ik het een keertje de kans geven maar cutten vanaf 93kg tot 85 zie ik niet zitten. Dat ik sport mogen ze ook zien wanneer ik een shirt aan heb:D
 
als ik genoeg massa heb wil ik het een keertje de kans geven maar cutten vanaf 93kg tot 85 zie ik niet zitten. Dat ik sport mogen ze ook zien wanneer ik een shirt aan heb:D
Hahaha gast even serieus. 85kg 1m78 6%. Dat gaan ze zeker zien in een shirt...het zit allemaal in je hoofd dat ze dat niet zien.
Ik zit niet depleted op lengte -100 en -3, jij op lengte -100 en +7 dan. En ik geloofde het eerst niet, zelfs bij mij wordt het in een shirt gezien:roflol:
 
Filmpje laadt bij me niet maar pics wel.

Goed fysiek
 
bij mij ook geen filmpje te zien btw
 
natty.jpg

Wat grappig dat ik dit allemaal online kan inzien. Dat natty test though...Gimme 29 nmol/l
 
Verklaard wel waarom je shape zo bovengemiddeld is.

Zou toch ergens wel benieuwd naar de mijne zijn! Ik schat 8.8:roflol:
 
Verklaard wel waarom je shape zo bovengemiddeld is.

Zou toch ergens wel benieuwd naar de mijne zijn! Ik schat 8.8:roflol:
Thanks man.. Idk, of dat zo werkt..
Dan schat ik jou op 19.9. Denk dat je jezelf zwaar onderschat man. Jij zal altijd flinke strijd hebben of niet? Komt doordat je beheert wordt door Marvin 1, de jij die alles wil vreten wat los en vastzit en marvin 2, de Marvin die super dedicated is:D. Of zie ik dat verkeerd man...:D
 
Wanneer je test binnenin de referentie waarde gaat het bar weinig verschil maken voor muscle development of je in de onder/boven range zit.
Dus tussen het hebben van 9nmol/L testosterone of 29nmol/L testosterone zit weinig verschil qua massagains? Is dit niet een grote factor waarom je bij het ouder worden makkelijker vet aanzet en moeilijker spier aanzet? Omdat je test vaak van de upperrange naar de lowerrange gaat naarmate je ouder wordt? Tuurlijk heb je ook nog met andere hormonen/factoren te maken die veranderen als je ouder wordt, maar zo werkt dat toch?
 
Sommigen die aan trt moeten stellen het precies zo af om de uiterste referentiewaarde te hebben, en dat ziet er dan al gauw uit en lift als een genetisch wonder zoals coolbuilder.

Het verschil tussen 8 en 30 kan live changing zijn.

Maar het is nogal wat anders dan echte kuurtjes die 10x zoveel geven en waar je kilo's boven je potentieel van aankomt.
 
Sommigen die aan trt moeten stellen het precies zo af om de uiterste referentiewaarde te hebben, en dat ziet er dan al gauw uit en lift als een genetisch wonder zoals coolbuilder.

Het verschil tussen 8 en 30 kan live changing zijn.

Maar het is nogal wat anders dan echte kuurtjes die 10x zoveel geven en waar je kilo's boven je potentieel van aankomt.

Mensen die aan trt moeten hebben een te lage testosteronwaarde. Dan maakt het idd wel wat verschil (vooral qua gevoel) als je trt je aan de bovenste grens brengt.

Maar iemand die perfect gezond is en tegen de lagere referentiewaarden zit, zal niet veel merken als hij plots tegen de hogere referentiewaarden zit ;)
 
Mensen die aan trt moeten hebben een te lage testosteronwaarde. Dan maakt het idd wel wat verschil (vooral qua gevoel) als je trt je aan de bovenste grens brengt.

Maar iemand die perfect gezond is en tegen de lagere referentiewaarden zit, zal niet veel merken als hij plots tegen de hogere referentiewaarden zit ;)
Het maakt ook verschil tov mensen die gezond zijn maar net binnen de referentiewaarden vallen, alleen geen 10kg extra boven natuurlijk potentieel. Referentiewaarden zijn ook al vaak naar beneden bijgesteld en tellen voor alle leeftijden dus wat nu de ondergrens is hoort voor een jonge man niet gezond te zijn.
 
Criteria is eigenlijk simpel: binnen de referentiewaarden (ook al is dat tegen de ondergrens) + goed gevoel = alles in orde... als je je niet lekker voelt, dan kan een hogere testosteronwaarde aangewezen zijn.
Denk dat het ook wel live changing kan zijn als dat net je progressie voorbij beginnerstatus tegenhoud, dat je dan eindelijk weer vooruitgang kan maken naar je potentieel wat voor iemand met van nature 30-35 vanzelfssprekend is en in z'n eerste jaar gehaald werd.
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Dus tussen het hebben van 9nmol/L testosterone of 29nmol/L testosterone zit weinig verschil qua massagains? Is dit niet een grote factor waarom je bij het ouder worden makkelijker vet aanzet en moeilijker spier aanzet? Omdat je test vaak van de upperrange naar de lowerrange gaat naarmate je ouder wordt? Tuurlijk heb je ook nog met andere hormonen/factoren te maken die veranderen als je ouder wordt, maar zo werkt dat toch?
Hoe het zit met vet aanmaak durf ik niet te zeggen, je testosteron dropt naar mate je ouder wordt maar zo zijn er nog tig andere hormonen. Wanneer je een kuur met 500mg test zou doen zou je faaaaar beyond de upper range van referentie waarde komen. Vandaar dat de upperrange en lowerrange weinig verschil maakt in potentie tot spiergroei.
 
Hoe het zit met vet aanmaak durf ik niet te zeggen, je testosteron dropt naar mate je ouder wordt maar zo zijn er nog tig andere hormonen. Wanneer je een kuur met 500mg test zou doen zou je faaaaar beyond de upper range van referentie waarde komen. Vandaar dat de upperrange en lowerrange weinig verschil maakt in potentie tot spiergroei.
Hmm die beredering klinkt wel geloofwaardig, alleen je onderbouwt voor mij niet het woordje weinig ermee...Maar misschien weet JW hier meer van:)
 
Nette guns bro !

:bow2:
 
Back
Naar boven