AndroidHealthClinic

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64

De ironie.

Als je maar 66% bescherming denkt nodig te hebben. Wil je rond de 95% zitten moet je een andere nemen.
De JJ trial is in een heel ander deel (en later) van de wereld uitgevoerd waardoor "bescherming" een stuk lager uit gevallen is dan dan Moderna/Pfizer omdat andere varianten dominant waren. Als ze allemaal op dezelfde plek en tijd waren uitgevoerd was de statischtisphe effectivitet waarschijnlijk hetzelfde.

Daarnaast zijn alle vaccins 100% effectief tegen ziekenhuis en doden gebleken, en dat is waarvoor je het neemt.

Willem Engel moet met pek en veren het land uitgeschopt worden. Sociopathische engerd, die anderen gebruikt voor zijn 15 minutes of Fame.
Als hij er niet was geweest, dan was er wel een andere googleloog opgestaan. Deze crisis heeft pijnlijk blootgelegd hoeveel van dat soort mensen er is.

Als hij er niet was geweest, dan was er wel een andere googleloog opgestaan. Deze crisis heeft pijnlijk blootgelegd hoeveel van dat soort mensen er is.
En pijnlijk blootgelegd hoeveel mensen van het soort zijn dat daar achteraan loopt.

Ben bang dat he helemaal gelijk hebt. En nog pijnlijker om te zien hoe veel mensen in de bullshit die hij verkoopt trappen.

Hoort dat niet gewoon bij de huidige tijd?

Trollen? Wat eng. Waar kan ik mijn rechten en vrijheden inleveren zodat de overheid die beter weet welke informatie ik veilig tot mij mag nemen mij ervan kan beschermen?

Hoorde laatst van biologen dat de mogelijkheid dat het virus in een lab tot stand is gebracht minder vergezocht is dan het aanvankelijk werd genoemd, en dat mRNA vaccinatie wel eens onbekende langetermijn gevolgen kan hebben. En ik vond de avondklok ook best vervelend. Straks radicaliseer ik :eek:

Trollen? Wat eng. Waar kan ik mijn rechten en vrijheden inleveren zodat de overheid die beter weet welke informatie ik veilig tot mij mag nemen mij ervan kan beschermen?

Hoorde laatst van biologen dat de mogelijkheid dat het virus in een lab tot stand is gebracht minder vergezocht is dan het aanvankelijk werd genoemd, en dat mRNA vaccinatie wel eens onbekende langetermijn gevolgen kan hebben. En ik vond de avondklok ook best vervelend. Straks radicaliseer ik :eek:
Heftige uitdagingen tegenwoordig inderdaad. Postrealisme. Hele bevolkingsgroepen geruimt vanwege massapsychose, maar twee dikke Berta's die Jaap van Dissel bedreigen dat is heftig. Het is mij allemaal wat.

Een lab nee joh

Dat schrijft de Gezondheidsraad in een advies aan minister Hugo de Jonge (Volksgezondheid). De raad baseert zijn conclusies op drie studies die laten zien dat de vaccins van Pfizer/BioNTech en AstraZeneca de overdracht van het virus tussen mensen met 30 tot 50 procent vermindert.

Maar hoe dit op grotere schaal uitpakt, is door de beperkte opzet van de studies nog de vraag. Andere studies laten zien dat vaccinatie de hoeveelheid genetisch materiaal van een virus aanzienlijk kan verminderen en dat een gevaccineerd persoon ook minder lang het virus uitscheidt.
Huh maar 30-50% minder? :eek:

Is dat zeg maar epidemiologisch in de gehele (gevaccineerde) bevolking, of specifiek onder geïnfecteerden die gevaccineerd zijn?

En hoe verdeelt dat zich over de doelgroepen heen? Helpt het jonge gezonde mensen nauwelijks omdat die door hun weerstand vaker minder besmet zijn, en ouderen/zwakkeren des te meer, om gemiddeld op die percentages uit te komen?

... Maar hoe dit op grotere schaal uitpakt, is door de beperkte opzet van de studies nog de vraag.

Andere studies laten zien dat vaccinatie de hoeveelheid genetisch materiaal van een virus aanzienlijk kan verminderen en dat een gevaccineerd persoon ook minder lang het virus uitscheidt.

Ondanks de beperkingen van de studies stelt de Gezondheidsraad dat vaccinatie "in meer of mindere mate" bijdraagt aan het voorkomen van infecties bij anderen.

Er is dus nog veel onduidelijk, maar zelf 30% is nog wel bruikbaar, dat verlaagd een r-factor van 1,4 tot <1.

En daarnaast geven verschillende studies al aan dat de kans op een ernstig ziekte verloop met minimaal 85% afneemt.

Iedereen inmiddels wc papier gehamsterd?
Zwarte schimmel enzo :dunno:
Brb ff naar de AH.

Terug
Naar boven