Fitness Seller

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Laatst bewerkt:
Screenshot_20210519-200430_Gallery.jpg

Volgens mij behoor ik ook tot die 1,4 miljoen Nederlands tussen 18 en 60 die tot de risicogroep behoren. Ik gebruik een tweetal auto-immuun medicijnen die het afweersysteem zouden kunnen verzwakken. In het eerste jaar dat ik begon met die medicatie, kreeg ik een uitnodiging om een griepprik te halen, maar daar heb ik toen geen gebruik van gemaakt. Daarna heb ik nooit weer een uitnodiging gekregen voor de griepprik, en nu heb ik dus ook geen uitnodiging gekregen van de huisarts om vervroegd een afspraak te kunnen maken voor het coronavaccin. :(
Man, man, man, hier zakt je broek toch van af? Hier zou ik ook nog tussen kunnen zitten...
https://www.ad.nl/binnenland/prikui...0-kwetsbare-mensen-nog-niet-bezorgd~a727d1f4/

Laatst bewerkt:
Ach een weekje meer of minder maakt toch niks uit.
Gewoon bellen om een afspraak te maken, de brief schijnt niet echt nodig te zijn.
Voor mij persoonlijk maakt het inderdaad niet veel uit, voel me verder gezond. Maar toch kan ik me hier enorm over opwinden. Je zult maar die vrouw zijn die in het artikel wordt geïnterviewd, die zich wel erg kwetsbaar voelt en wacht op die brief.

Genoeg mensen die nog langer moeten wachten, samen moeten we het doen.

Vandaag m’n Janssen prikkie gehad.

Laatst bewerkt:
Geen idee eigenlijk. Ik kon kiezen welke ik wilde bij m’n werkgever.

Terug
Naar boven