XXL Nutrition

Peiling Coronavaccin

Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?


  • Totaal stemmers
    57

Bezoekers in dit topic

Toevallig dat jouw vader precies zoooooooo ziek is geworden
Nee niet heel toevallig, hij is van een slecht bouwjaar. Mijn moeder heeft een dagje zere schouder gehad verder niets. Lijkt een beetje op wat het virus doet met mensen, de een gaat er dood aan, de ander heeft niet eens symptomen.
 
Mijn vriendin heeft de 1ste van haar vandaag gehad, ook Pfizer, en zoals ik al verwacht had is het drama :o
 
Moet je nagaan hoe ziek hij van het virus had kunnen worden.
Zou toch lachen zijn wanneer jij je prik krijgt en daarna ogh nee dat is niet leuk laat maar 🤭
 
Droeg opa toen een uniform met runes? 🤭🙈
 
Mijn opa is in '44 uit huis gehaald met een razzia, moest loopgraven scheppen bij Berlijn en is bevrijd door de Russen. Kon nooit een kwaad woord over die lui horen.
 
Zag trouwens voorbij komen dat er 20% meer autisme en adhd is gevonden bij kinderen die als fetus aan paracetamol zijn blootgesteld.

MaAr HeT iS vEiLiG wAnT oP HeEl VeEl MeNsEn GeTeSt

Ik mag het hopen. Dat van mij kan er alleen maar beter op worden. :roflol:
wv6fykr4kek01.jpg

Moet je nagaan hoe ziek hij van het virus had kunnen worden.
Werkt dat zo?
 
Laatst bewerkt:
Zag trouwens voorbij komen dat er 20% meer autisme en adhd is gevonden bij kinderen die als fetus aan paracetamol zijn blootgesteld.
Dat is toch voor een flink deel genetisch?

Nemen moeders met autisme of ADHD vaker paracetamol tijdens de zwangerschap?
 
Misschien toch maar eens vragen aan m'n moeder of ze niet toevallig heel veel paracetamol slikte tijdens haar zwangerschap.
 

We doen het samen!

Dat is toch voor een flink deel genetisch?
Geen idee, maar als iets flink genetisch is kunnen er nog steeds omgevingsfactoren invloed op hebben.
Nemen moeders met autisme of ADHD vaker paracetamol tijdens de zwangerschap?


 
Laatst bewerkt:
Dat is toch voor een flink deel genetisch?


In 2019, researchers from the Psychiatric Genomics Consortium linked variants associated with autism to seven neuropsychiatric conditions, including anorexia, bipolar disorder and schizophrenia. Despite the genetic overlap, though, some of those conditions, such as anorexia and Tourette syndrome, don’t tend to co-occur.

Heb een vermoeden dat die chizzel in mijn familie (langs moeders kant) zit.
 
Mijn vriendin heeft de 1ste van haar vandaag gehad, ook Pfizer, en zoals ik al verwacht had is het drama :o
Ik had alleen last van een test flu snachts en de volgende dag een beetje down, moe en grumpy. Daarna niks aan de hand!
 
Ik had alleen last van een test flu snachts en de volgende dag een beetje down, moe en grumpy. Daarna niks aan de hand!
Maar dat was van de test.
 
Back
Naar boven