Fitness Seller

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Ik heb het draadje niet helemaal gelezen, maar ik laat mij wel vaccineren. Ter bescherming voor mijzelf en mijn omgeving. Ik vind dat wij die verantwoordelijk ook moeten nemen met zijn allen, des te sneller kunnen we weer terug naar de situatie voor corona en kan de economie weer een boost krijgen.

Er zijn mensen in mijn directe omgeving die ontzettend ziek zijn geworden en 1 daarvan is nog steeds aan het revalideren. Kans is klein, maar wel heel naar als je dat overkomt.

Laatst bewerkt:
Mijn linkerschouder deed gisteren pijn tijdens het trainen. Ik vermoed van de vaccinatie enkele dagen eerder. Worth it? Ik weet het nu niet zo zeker meer.

@chrisk

Laatst bewerkt:
Ik heb ook covid19 opgelopen of hooikoorts of een verkoudheidje. Gister ie geval een hele keer trainen overgeslagen. Het was het gelukkig waard.

ben 2 jaar niet ziek geweest dus geen vaccinatie voor mij

Mij helpt het wel want soms zeg ik dingen die niet meegaan met de opinie van twitter/facebook/nos waarvan ik me afvraag of ik niet gewoon heel erg dom ben, maar dan krijg ik toch een paar likes om weer wat zelfvertrouwen uit op te doen.

beelden van @chrisk en z'n likers wanneer chris de discussie eindelijk eens een keer beu is

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.569
Mijn linkerschouder deed gisteren pijn tijdens het trainen. Ik vermoed van de vaccinatie enkele dagen eerder. Worth it? Ik weet het nu niet zo zeker meer.

@chrisk
Bij mij gelukkig alleen in de namiddag en nacht toen hij gezet werd, daarna geen last van gehad.

Ik heb het draadje niet helemaal gelezen, maar ik laat mij wel vaccineren. Ter bescherming voor mijzelf en mijn omgeving. Ik vind dat wij die verantwoordelijk ook moeten nemen met zijn allen, des te sneller kunnen we weer terug naar de situatie voor corona en kan de economie weer een boost krijgen.

Er zijn mensen in mijn directe omgeving die ontzettend ziek zijn geworden en 1 daarvan is nog steeds aan het revalideren. Kans is klein, maar wel heel naar als je dat overkomt.
Ik vind dat jij gewoon voor jezelf moet praten.

ik heb al twee jaar geen auto ongeluk meer gehad, dus ik doe m'n gordel ook niet meer om

ben 2 jaar niet ziek geweest dus geen vaccinatie voor mij
sad colin farrell GIF

Terug
Naar boven