MuscleMeat

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
:eek:

Huh wat betekent dat nou weer
Dat als je toch delta krijgt na vaccinatie, dat je evenveel deeltjes virus uitstoot. Of deze net O infectieus zijn weten ze niet, omdat ze bedekt zouden kunnen zijn met antistoffen en daarmee minder snel ziek maken

inmiddels zijn ze er wel achter dat gevaccineerden iig korter besmettelijk zijn.

Ook hier: bij delta niet perfect maar heel wat beter dan ongevaccineerd.

Het betekent dat vaccinatie best goed werkt maar niet perfect is. Des te meer reden om je te laten vaccineren, aangezien de gevaccineerden de beschermingsbuffer moeten zijn voor de ongevaccineerden, of degenen bij wie het vaccin slecht werkt.

Dat als je toch delta krijgt na vaccinatie, dat je evenveel deeltjes virus uitstoot. Of deze net O infectieus zijn weten ze niet, omdat ze bedekt zouden kunnen zijn met antistoffen en daarmee minder snel ziek maken

inmiddels zijn ze er wel achter dat gevaccineerden iig korter besmettelijk zijn.

Ook hier: bij delta niet perfect maar heel wat beter dan ongevaccineerd.

Het betekent dat vaccinatie best goed werkt maar niet perfect is. Des te meer reden om je te laten vaccineren, aangezien de gevaccineerden de beschermingsbuffer moeten zijn voor de ongevaccineerden, of degenen bij wie het vaccin slecht werkt.

Denk je dat je je "vrijheid" terug hebt in de herfst en winter als varianten waarbij zeer kwetsbaren toch ziek gaan worden de kop op steken?

Een vaccin om mutatie te verspreiden gaat niet op, dus met vingertje wijzen naar ongevaccineerden hoeft ook niet meer. Wijs maar met het vingertje naar bewust ongezonden, die vormen een groter probleem. Een probleem wat de overheid creëert door steeds maar weer bedden weg te halen.

Denk je dat je je "vrijheid" terug hebt in de herfst en winter als varianten waarbij zeer kwetsbaren toch ziek gaan worden de kop op steken?

Een vaccin om mutatie te verspreiden gaat niet op, dus met vingertje wijzen naar ongevaccineerden hoeft ook niet meer. Wijs maar met het vingertje naar bewust ongezonden, die vormen een groter probleem. Een probleem wat de overheid creëert door steeds maar weer bedden weg te halen.
Ik heb mijn vrijheid allang terug. Kan zo ongeveer alles doen wat ik wil. Dankzij dat vaccin trouwens.

Varianten gaan we zien. Voorlopig werkt het vaccin ook tegen varianten. En ongetwijfeld komt er een update. Ik sta vooraan om die prik te nemen.

Ooohja dat zou kunnen thanks.

Alleen die zin in hun artikel blijft vaag/niet kloppen
De meeste journalisten begrijpen er zelf geen hol van. Overigens is dat van die antistoffen niet aangetoond. Dat is iets dat ze nu wilden gaan onderzoeken.

Kijk ik heb al een probe van die t*ring aliens in m'n anus gehad en hoef niet ook nog is door mn eigensoort genaaid te worden.

Wat vinden we er van? Alvast een manier om mensen aan het idee te laten "wennen"?

Het kabinet wil geen vaccinatieplicht invoeren, zoals in sommige andere landen nu wel gebeurt. ,,Nederland is daar geen voorstander van’’, zegt demissionair premier Rutte vanmiddag na overleg met de meest betrokken ministers. ,,Op dit moment willen we dat niet, maar je weet nooit hoe de situatie zich ontwikkelt.’’

Wat vinden we er van? Alvast een manier om mensen aan het idee te laten "wennen"?
Zal misschien wel moeten om wat tegenwicht te bieden aan de vaccinweigeraars die het nieuwe normaal willen handhaven en er een mysterieuze agenda op nahouden.

Ik heb me trouwens bedacht, ik ben toch bereid om me te vaccineren - voor de juiste prijs.

Benieuwd of in Frankrijk de vaccinatiegraad in de herfst dankzij dit gestegen is naar 99% , de besmettingen tot een dieptepunt zijn gedaald en alles nog steeds kan en mag voor gevaccineerden.

Ik gok dat dit streven ondanks alle dwang niet gehaald zal worden en ook de gevaccineerden beginnen te mokken. Wellicht wijzen ze dan naar andere landen die nog ongevaccineerden durven toe te laten in de sportscholen.

Ik heb mijn vrijheid allang terug. Kan zo ongeveer alles doen wat ik wil. Dankzij dat vaccin trouwens.

Varianten gaan we zien. Voorlopig werkt het vaccin ook tegen varianten. En ongetwijfeld komt er een update. Ik sta vooraan om die prik te nemen.

Het hangt dus af van je werk en vrijetijdsbesteding of je vrij bent. Je favoriete festival of voetbalclub bezoeken is er nog steeds niet bij.

Dat jij er toevallig geen last van hebt, betekend niet dat iedereen (ondanks vaccin) ook echt vrij is. De overheid bepaald, niet de ongevaccineerden.
Heb geen illusie dat daarna weer alles kan, al kan jou dat waarschijnlijk niks schelen want momenteel mis je even niks, je kan immers weer tijdelijk naar de gym.

Wel gezellig als gevaccineerde lekker wat drinken en van je vrijheid genieten waarbij je continu overal door politie gecontroleerd wordt of je dat wel mag doen.

Het hangt dus af van je werk en vrijetijdsbesteding of je vrij bent. Je favoriete festival of voetbalclub bezoeken is er nog steeds niet bij.

Dat jij er toevallig geen last van hebt, betekend niet dat iedereen (ondanks vaccin) ook echt vrij is. De overheid bepaald, niet de ongevaccineerden.
Heb geen illusie dat daarna weer alles kan, al kan jou dat waarschijnlijk niks schelen want momenteel mis je even niks, je kan immers weer tijdelijk naar de gym.
Voetbal of een festival is geen mensenrecht. Waren er trouwens niet 25.000 mensen bij Ajax-psv trouwens?

Precies. Sinds we weer naar de gym kunnen is de pandemie een stuk minder "mentaal" aanwezig voor ons allen (gok ik). Zodra persoon X zijn privileges zo goed als terug krijgt is het allemaal prima toch? Terwijl persoon Y (ik bijvoorbeeld) m'n festivals mis. Sociale interactie, ontspanning, vrienden die ik anders niet zie zie etc etc. Zo heeft ieder andere einddoelen waar je helaas zelf geen invloed op hebt.

Precies. Sinds we weer naar de gym kunnen is de pandemie een stuk minder "mentaal" aanwezig voor ons allen (gok ik). Zodra persoon X zijn privileges zo goed als terug krijgt is het allemaal prima toch? Terwijl persoon Y (ik bijvoorbeeld) m'n festivals mis. Sociale interactie, ontspanning, vrienden die ik anders niet zie zie etc etc. Zo heeft ieder andere einddoelen waar je helaas zelf geen invloed op hebt.
Dat festival komt wel weer. Maar zolang te veel mensen niet gevaccineerd zijn en/of frauderen met hun codes is het helaas niet mogelijk. Bedank de anti vaxers vooral.

Terug
Naar boven