MuscleMeat

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Dit is dan bij mensen die nog nooit eerder klachten van Pfeiffer hebben gehad, of juist eerder al het virus (merkbaar) onder de leden hebben gehad?

Dit is wel een hele mond vol, kunnen we dat niet korter verwoorden?

Wat dacht je van iets met langdurig en covid?

Eigenlijk dus gewoon een gevalletje niets aan de hand, doorlopen aub? :p

De ziekte van Pfeiffer kan bijna nooit kwaad en gaat vanzelf over. Hoelang je klachten hebt, is niet te voorspellen. Meestal blijft het bij een keelontsteking die binnen een paar weken over is. Heel soms kan er weken tot maanden moeheid blijven.

Als eenmaal is aangetoond dat je Pfeiffer hebt, is verdere controle niet nodig. Controle van het bloed heeft geen zin. Je kunt je nog steeds ziek voelen, terwijl het bloed geen afwijkingen meer laat zien.

Het komt bijna nooit voor dat iemand na Pfeiffer de ziekte nog een keer krijgt.

Blijkt long covid een hoax te zijn.
Durf niet te zeggen dat het een hoax is. Maar long covid cijfers zijn imo nietszeggend als je onverklaarbare vermoeidheidsklachten voor covid negeert

Durf niet te zeggen dat het een hoax is. Maar long covid cijfers zijn imo nietszeggend als je onverklaarbare vermoeidheidsklachten voor covid negeert

De vraag is of die resterende 27% dan substantieel minder vermoeidheidsklachten heeft ten opzichte van de 73%(!) positief geteste personen voor EBV. Wel interessante ontwikkeling, op zijn minst zeer bijzonder te noemen.

*let's activate the sleeper cells :roflol:

Dit is dan bij mensen die nog nooit eerder klachten van Pfeiffer hebben gehad, of juist eerder al het virus (merkbaar) onder de leden hebben gehad?
EBV/pfeiffer loop je eens op en dan blijft het virus in je en wordt weer actief wanneer het immuunsysteem druk is. In de studie staat geloof ik dat 95% van de mensen het heeft, en dus bij driekwart in dit geval door covid weer actief werd.
Dit is wel een hele mond vol, kunnen we dat niet korter verwoorden?

Wat dacht je van iets met langdurig en covid?
ebv is toch echt korter.

EBV/pfeiffer loop je eens op en dan blijft het virus in je en wordt weer actief wanneer het immuunsysteem druk is. In de studie staat geloof ik dat 95% van de mensen het heeft, en dus bij driekwart in dit geval door covid weer actief werd.

ebv is toch echt korter.

Dat zou dus kunnen impliceren dat je na een doorgemaakte besmetting van EBV, eigenlijk je gehele leven een sterk immuunsysteem moet hebben om er geen last van te krijgen? Of is het zo dat CoVID zelf iets activeert? Anders zouden bijvoorbeeld mensen die Chemo ondergaan, ook vergelijkbare cijfers moeten laten zien, om maar een specifiek voorbeeld te noemen.

Dat zou dus kunnen impliceren dat je na een doorgemaakte besmetting van EBV, eigenlijk je gehele leven een sterk immuunsysteem moet hebben om er geen last van te krijgen? Of is het zo dat CoVID zelf iets activeert? Anders zouden bijvoorbeeld mensen die Chemo ondergaan, ook vergelijkbare cijfers moeten laten zien, om maar een specifiek voorbeeld te noemen.
Dat eerste, het kan door allerlei ziektes en belasting van het immuunsysteem weer als het ware de ruimte krijgen om actief te worden. Bij chemotherapie ook zeker ja, maar weet niet of het perse zo vaak gebeurt.

Some triggers include stress, a weakened immune system, taking immunosuppressants, or hormonal changes such as menopause.

ebv is toch echt korter.
EBV-covid, want aangeven waardoor getriggered, spreek je uit met meer lettergrepen dan long covid.

Als dit soort onderzoeken ervoor zorgen dat dit voorkomen kan worden zou nog mooier zijn.

EBV-covid, want aangeven waardoor getriggered, spreek je uit met meer lettergrepen dan long covid.

Als dit soort onderzoeken ervoor zorgen dat dit voorkomen kan worden zou nog mooier zijn.
Het is wel duidelijk waardoor men hier wordt getriggerd, dat hoef je er niet bij te zeggen.

"Pfeiffer" mag ook wel denk ik.

• Like
Waarderingen: Vonk
Wanneer komen de eerste Pfeiffer vaccins uit de fabrieken rollen?

• Haha
Waarderingen: Vonk
De colombiaanse variant in die Belgische verpleegtehuizen, RS virus, influenza,... Door lockdowns gaat het van kwaad naar erger 😖

Zal wel aan mij liggen, dat ik bij colombiaanse verkoudheid aan iets anders denk :o
Heb die colombiaanse nooit wat gevonden, was meer van de vitamine a :fluit:

Terug
Naar boven