AndroidHealthClinic

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
“Het risico dat je een natuurlijke infectie niet overleeft is heel erg aanwezig."

Dan is het risico dat ik mijn volgende autorit niet overleef ook heel erg aanwezig. Mijn vraag is dan wel welke percentage heel erg aanwezig is. Heel erg aanwezig, wat is dat eigenlijk?
@Steks is heel erg aanwezig op dit forum.

Zijn kansen op vaccindoden ook heel erg aanwezig?

Hier wat beter verwoord:

200 (3).gif

Bij dezen dan toch :p
Ja ik vond em wel grappig om te posten in hindsight. Maar toen dacht ik, meh, gaan die mensen weer zeuren over statistiek enzo. Vond de rust wel lekker dit weekend.

David Bremmer 1 apr. 2021
Proefpersonen zijn tussen december en februari/maart getest. In de usa. Delta was toen nog geen nieuws. De Britse variant, Beta, was toen in de uk een dingetje.

Dus waarschijnlijk klopt dit verhaal wel. Alleen met Delta was geen rekening gehouden.

Proefpersonen zijn tussen december en februari/maart getest. In de usa. Delta was toen nog geen nieuws. De Britse variant, Beta, was toen in de uk een dingetje.

Dus waarschijnlijk klopt dit verhaal wel. Alleen met Delta was geen rekening gehouden.

Zo’n mutatie was natuurlijk ook niet te voorspellen met het kleine beetje kennis dat virologen, immunologen en epidemiologen in huis hebben :rolleyes:

Zo’n mutatie was natuurlijk ook niet te voorspellen met het kleine beetje kennis dat virologen, immunologen en epidemiologen in huis hebben :rolleyes:
Natuurlijk wel. Alleen niet precies welke. Trouwens wel een van de redenen waarom ‘gain of function’ research gedaan wordt.

Is geen rocket science natuurlijk met zulke hoge vaccinatie cijfers verschuift dat automatisch, eender welke mutatie. Die zijn nu eenmaal in de meerderheid dus zullen die ook in grotere getalen de getroffenen vormen nu daar.

Terug
Naar boven