XXL Nutrition

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Is geen rocket science natuurlijk met zulke hoge vaccinatie cijfers verschuift dat automatisch, eender welke mutatie. Die zijn nu eenmaal in de meerderheid dus zullen die ook in grotere getalen de getroffenen vormen nu daar.
Ah ik dacht dat we er met het vaccin uit zouden komen. Was blijkbaar wat naief van mij.

Ah ik dacht dat we er met het vaccin uit zouden komen. Was blijkbaar wat naief van mij.
blink.gif

Ik haal hier niet uit of hierin de percentages gevaccineerden vs ongevaccineerden al verwerkt zijn, tevens zou je ook aan onderliggende kwalen eneeftijd kunnen denken.

Als rond de 80% gevaccineerd is, maar die komen tot ongeveer de helft, dan werkt het toch heel goed? Ook is het relevant wat het gevolg is van besmetting, als die gevaccineerde helft amper klachten heeft, maar van de ongevaccineerden de meerderheid in het ziekenhuis beland, wat zegt het dan?

Ik haal hier niet uit of hierin de percentages gevaccineerden vs ongevaccineerden al verwerkt zijn, tevens zou je ook aan onderliggende kwalen eneeftijd kunnen denken.

Als rond de 80% gevaccineerd is, maar die komen tot ongeveer de helft, dan werkt het toch heel goed? Ook is het relevant wat het gevolg is van besmetting, als die gevaccineerde helft amper klachten heeft, maar van de ongevaccineerden de meerderheid in het ziekenhuis beland, wat zegt het dan?
Het is een wederkerend iets, dat betekenisloze gebruik van losstaande percentages.

Mentat het is geweldig allemaal. Als je de waanzin niet ziet, dan zie je het niet :ds:

Nouja, vaccinatie verlaagt kans op ziek worden, verlaagt de kans dat je naar het ziekenhuis moet, verkleint enorm de kans op ic opname en voorkomt vrijwel volledig doodgaan aan covid. Werkt dus prima, maar perfect is het niet.

@inVorm , als je met getallen wilt aantonen dat het vaccin minder goed werkt dan men had gehoopt (of dat we simpelweg zijn voorgelogen) doe het dan goed. Nu zijn jou pogingen nog slechter dan van diegene die je wilt ontkrachten, terwijl je bij juist gebruik van de op dit moment voorhanden zijnde cijfers daadwerkelijk jouw punt kan waarmaken.

Succes met lezen. Laat maar even weten waarom eea niet zou kloppen. Graag met een enkel grafiekje aub. Een Facebook post of YouTube filmpje uit twijfelachtige bron is ook prima natuurlijk. 🤣

Succes met lezen. Laat maar even weten waarom eea niet zou kloppen. Graag met een enkel grafiekje aub. Een Facebook post of YouTube filmpje uit twijfelachtige bron is ook prima natuurlijk. 🤣
Zijn dit weer van die ' wij van WC eend' onderzoekjes? :D

Kijk ik vind het al een tijdje lachwekkend allemaal (ja, klote voor mensen die ziek worden van covid, vetzucht kanker en alle andere nare aandoeningen)

Heel even wel serieus Sparks, wat doe jij nu om de kwetsbaren uit je omgeving te beschermen tegen verkoudheidsvirussen?

Zijn dit weer van die ' wij van WC eend' onderzoekjes? :D

Kijk ik vind het al een tijdje lachwekkend allemaal (ja, klote voor mensen die ziek worden van covid, vetzucht kanker en alle andere nare aandoeningen)

Heel even wel serieus Sparks, wat doe jij nu om de kwetsbaren uit je omgeving te beschermen tegen verkoudheidsvirussen?
Heb je het gelezen? Dit gaat over hoe het vaccin werkt bij diverse varianten van corona.

Verkoudheid, kanker, vetzucht, allemaal geen onderdeel van dit topic over Corona vaccins. Dikke mensen hebben wel meer reden om een vaccin te nemen trouwens.

Nouja, vaccinatie verlaagt kans op ziek worden, verlaagt de kans dat je naar het ziekenhuis moet, verkleint enorm de kans op ic opname en voorkomt vrijwel volledig doodgaan aan covid. Werkt dus prima, maar perfect is het niet.

De vraag is of het voldoende werkt om alles compleet los te laten. Dat is imo het doel. Dat het over het algemeen werkt is heel mooi, maar alles weer los kunnen laten lijkt mij de bedoeling. Dan pas heeft het echt helemaal gewerkt.

Ben echt benieuwd, Matla heeft de hoogste vaccinatiegraad dacht 96% uit mijn hoofd. Benieuwd als daar alles mag, ook volle feestzalen in de winter wat dat doet met de cijfers.
Ik vrees dat een effectiviteit van zo'n 80% nog lang niet voldoende wordt geacht om beurzen en festivals toe te staan.

Ben echt benieuwd, Matla heeft de hoogste vaccinatiegraad dacht 96% uit mijn hoofd. Benieuwd als daar alles mag, ook volle feestzalen in de winter wat dat doet met de cijfers.
Ik vrees dat een effectiviteit van zo'n 80% nog lang niet voldoende wordt geacht om beurzen en festivals toe te staan.
In theorie zou dat juist voorkomen/beperken dat je antistoffen afnemen

Ik heb er nog steeds geen problemen mee dat ouderen of zwakkeren op deze manier van de planeet verdwijnen. Is weer een beetje tegengas tegen al dat inteelt volk met een IQ < 100 dat zich maar voort blijft planten. Een beetje equilibrium is helemaal niet misplaatst.

Terug
Naar boven