Fitness Seller

Peiling Coronavaccin

Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?


  • Totaal stemmers
    57

Bezoekers in dit topic

Niet geholpen worden gaat wel heel ver, maar waarom zou de samenleving de last dragen van jouw corona besmetting als je bewust kiest om een vaccin te weigeren als die er is?
Ja maar waar trek je de streep voor die regel dan? Want zo zijn er tig andere dingen waar je dat op zou kunnen toepassen.

Screenshot_20200507-214628_Chrome.jpg
 
Ten eerste wordt zo'n vaccin nu versneld op de markt gebracht, waardoor ze echt niet de testen uitvoeren die ze eigenlijk moeten uitvoeren om te zien of t veilig is.
En verder zitten er in de nu bestaande vaccins (brmo, dktp, pneumococcen en weet ik wat ze nog de laatste jaren er bij halen) ook al stoffen waarvan bekend is dat ze schadelijk kunnen zijn op termijn.
Corona is sowieso al op een aparte manier ineens opgedoken wat mij aant twijfelen brengt over de oorsprong.
Hierop is nog steeds geen eenduidig antwoord gegeven. Ik persoonlijk zou mezelf ook daardoor niet zomaar wat laten inspuiten.
Wie zegt dat t helpt? De cijfertjes van het almachtige en alwetende RIVM (geïnstrueerd door de farmaceutische maffia)?
 
Wakker worden mensen!

Weinig mensen die weten hoe het zit.... Onderstaande is hoe ik erover denk, maar doe ermee wat je wilt.
De schaduwregering is bezig om tot een wereldregering te komen. Corona virus wordt hiervoor gebruikt om mensen angst aan te jagen
Bill Gates speelt hierin mee als grote financierder van het RIVM en de WHO.
Ook de politiek in NL speelt hierin mee om tot het einddoel te komen.
Het lijkt de bedoeling te zijn dat uiteindelijk iedereen gevaccineerd en gechipt gaat worden, zodat de overheid controle gaat krijgen over iedereen.
Niet gevaccineerd betekend overal buiten gesloten worden (vliegen, creche, ziekenhuis etc)

covid19.jpg


Slaap ze
 
Zou jij je laten vaccineren als ze met een (verplicht?) vaccin tegen Corona afkomen?
Uiteraard. Van die tjappies die tegen vaccineren zijn moeten buiten de samenleving geplaatst worden. Staan ze overigens vaak al geloof ik, of willen ze kennelijk.

Als de groep groot genoeg is maakt het wellicht niet heel veel uit in de praktijk.
"Bij een hoge vaccinatiegraad (95%) treedt ‘groepsbescherming’ op. De kans op een uitbraak van een van de infectieziekten waarvoor wordt gevaccineerd, is dan heel klein. Ongevaccineerde jonge en kwetsbare kinderen en volwassenen die om gezondheidsredenen niet kunnen worden ingeënt (door bijvoorbeeld leukemie), zijn daardoor ook beschermd."
 
Het is ook niet alleen voor jezelf, maar ook voor de besmetting naar anderen toe. Dat is voor mij de grootste reden om het te doen.
Als iedereen zich laat inenten kan jij als niet ingeënte niemand besmetten;)
 
Als iedereen zich laat inenten kan jij als niet ingeënte niemand besmetten;)
Niet iedereen heeft de mogelijkheid om zich te vaccineren, sommige vaccinaties kunnen pas vanaf een bepaalde leeftijd, of je gezondheid laat het niet toe en in sommige gevallen geeft vaccinatie geen 100% immuniteit.
 
Ik laat me niet inenten tegen de griep dus zal me ook niet hier tegen laten inenten. Ik vind het aantal mensen dat besmet is als je naar de gehele bevolking kijkt, dood gaat, en het risico op dood veel te klein om me ervoor te laten inenten. Bovendien heb ik het al gehad waarschijnlijk nadat ik uit madrid terug kwam de dag voor de lockdown in madrid, dus hoogst waarschijnlijk ben ik al immuun
 
Niet iedereen heeft de mogelijkheid om zich te vaccineren, sommige vaccinaties kunnen pas vanaf een bepaalde leeftijd, of je gezondheid laat het niet toe en in sommige gevallen geeft vaccinatie geen 100% immuniteit.
Als het toch geen 100% immuniteit geeft is ik die wel of niet ingeënt is ook niet super significant (tuurlijk als meer mensen dat niet doen veranderd dat de zaak, maar ik vind dat iedereen de keuze moet hebben wat deze met zn lichaam doet)
 
Geen vaccinatie voor mij, voor de griep ook nooit gevaccineerd dat muteert ook elk jaar. Vertrouw de hele situatie voor geen cm meer. Benieuwd of mijn gevoel bewaarheid wordt en er binnen een half jaar 'ineens'een vaccin is.
 
Als het toch geen 100% immuniteit geeft is ik die wel of niet ingeënt is ook niet super significant (tuurlijk als meer mensen dat niet doen veranderd dat de zaak, maar ik vind dat iedereen de keuze moet hebben wat deze met zn lichaam doet)
Of jij als individu wel of niet gaat stemmen, wel of niet gaat werken of simpelweg gezegd over 5 minuten nog leeft is voor de samenleving ook niet interessant.

Iedereen moet die keuze ook zelf moge maken imo, maar mogen scholen, werkgevers (of noem maar op) dan ook de keuze maken of ze oningeënte mensen toelaten? Mogen de ingeënte burgers beslissen dat hun belastingcenten niet gebruikt worden om de oningeënte medemens hdie kennelijk beslist om het virus zelf te trotseren) ondersteunen? Of moet er dan ineens wel weer sprake zijn van solidaritiet?
 
Wakker worden mensen!

Weinig mensen die weten hoe het zit.... Onderstaande is hoe ik erover denk, maar doe ermee wat je wilt.
De schaduwregering is bezig om tot een wereldregering te komen. Corona virus wordt hiervoor gebruikt om mensen angst aan te jagen
Bill Gates speelt hierin mee als grote financierder van het RIVM en de WHO.
Ook de politiek in NL speelt hierin mee om tot het einddoel te komen.
Het lijkt de bedoeling te zijn dat uiteindelijk iedereen gevaccineerd en gechipt gaat worden, zodat de overheid controle gaat krijgen over iedereen.
Niet gevaccineerd betekend overal buiten gesloten worden (vliegen, creche, ziekenhuis etc)

Bekijk bijlage 490219

Slaap ze
Verder liet het bij alle mensen, jong en oud, rijk en arm, slaaf en vrije, een merkteken zetten op hun rechterhand of op hun voorhoofd. Alleen mensen met dat teken – dat wil zeggen de naam van het beest of het getal van die naam – konden iets kopen of verkopen.

Openbaringen 13 vers 16 en 17
Is Bill Gates de antichrist?
 
Of jij als individu wel of niet gaat stemmen, wel of niet gaat werken of simpelweg gezegd over 5 minuten nog leeft is voor de samenleving ook niet interessant.

Iedereen moet die keuze ook zelf moge maken imo, maar mogen scholen, werkgevers (of noem maar op) dan ook de keuze maken of ze oningeënte mensen toelaten? Mogen de ingeënte burgers beslissen dat hun belastingcenten niet gebruikt worden om de oningeënte medemens hdie kennelijk beslist om het virus zelf te trotseren) ondersteunen? Of moet er dan ineens wel weer sprake zijn van solidaritiet?
Prive werkgevers mogen dat, de overheid niet, scholen hangt het er vanaf, als de persoon die zich niet laat vaccineren ook belastingen betaald en het over gemeenschapsonderwijs gaat zie ik niet in waarom de ene meer rechten heeft dan de andere, prive onderwijs is een ander verhaal natuurlijk

Tenzij je ook van mening bent dat als je geen vaccin wil je ook niet meer moet bijdragen aan de maatschappij, dan zijn we het eens :D
 
Laatst bewerkt:
Geen vaccinatie voor mij, voor de griep ook nooit gevaccineerd dat muteert ook elk jaar. Vertrouw de hele situatie voor geen cm meer. Benieuwd of mijn gevoel bewaarheid wordt en er binnen een half jaar 'ineens'een vaccin is.
Ehm, dat is de reden waarom er griepvaccins zijn.
 
Ben al autistisch dus waarom niet (van alle vroegere inentingen? :thinking: )
 
  • Like
Waarderingen: mat
Wakker worden mensen!

Weinig mensen die weten hoe het zit.... Onderstaande is hoe ik erover denk, maar doe ermee wat je wilt.
De schaduwregering is bezig om tot een wereldregering te komen. Corona virus wordt hiervoor gebruikt om mensen angst aan te jagen
Bill Gates speelt hierin mee als grote financierder van het RIVM en de WHO.
Ook de politiek in NL speelt hierin mee om tot het einddoel te komen.
Het lijkt de bedoeling te zijn dat uiteindelijk iedereen gevaccineerd en gechipt gaat worden, zodat de overheid controle gaat krijgen over iedereen.
Niet gevaccineerd betekend overal buiten gesloten worden (vliegen, creche, ziekenhuis etc)

Bekijk bijlage 490219

Slaap ze
ok
 
Back
Naar boven