MuscleMeat

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Ehm, dat is de reden waarom er griepvaccins zijn.

En dat is dus precies de reden dat er geen garantie is dat het werkt, althans dat hoor ik al mn hele leven.

Meen dat m'n pa nooit zo ziek geweest is van de griep als dat jaar dat ie een griepprik had gekregen. Wel wat jaartjes terug, maar toch.

Ik heb ja gestemd, maar dat is onder voorbehoud van dat er geen erge bijwerkingen zijn.

En dat is dus precies de reden dat er geen garantie is dat het werkt, althans dat hoor ik al mn hele leven.

Meen dat m'n pa nooit zo ziek geweest is van de griep als dat jaar dat ie een griepprik had gekregen. Wel wat jaartjes terug, maar toch.
Ja, heb dit zelf ook al meegemaakt een jaar of 6 terug.
3 a 4 dagen hoge koorts, koude douches nemen om toch maar de temperatuur te verlagen.
Koud hebben terwijl de verwarming op maximum staat en je met twee dekens en een dikke pyjama op de bank ligt.
Terwijl het buiten mooi lenteweer is.

Sindsdien nooit meer een griepvaccin genomen.

Of jij als individu wel of niet gaat stemmen, wel of niet gaat werken of simpelweg gezegd over 5 minuten nog leeft is voor de samenleving ook niet interessant.

Iedereen moet die keuze ook zelf moge maken imo, maar mogen scholen, werkgevers (of noem maar op) dan ook de keuze maken of ze oningeënte mensen toelaten? Mogen de ingeënte burgers beslissen dat hun belastingcenten niet gebruikt worden om de oningeënte medemens hdie kennelijk beslist om het virus zelf te trotseren) ondersteunen? Of moet er dan ineens wel weer sprake zijn van solidaritiet?
Als je obese bent moeten mensen toch ook nog voor je betalen met hun belastinggeld als je in het ziekenhuis komt of als je rookt. Of stel je hebt gezopen en gaat auto rijden en er gebeurd iets. Je kan niet zo selectief dat gaan bepalen, wordt nu ook niet gedaan dus als dat zou gebeuren zou het puur een actie zijn om mensen het vaccin te laten nemen

Ten eerste wordt zo'n vaccin nu versneld op de markt gebracht, waardoor ze echt niet de testen uitvoeren die ze eigenlijk moeten uitvoeren om te zien of t veilig is.
En verder zitten er in de nu bestaande vaccins (brmo, dktp, pneumococcen en weet ik wat ze nog de laatste jaren er bij halen) ook al stoffen waarvan bekend is dat ze schadelijk kunnen zijn op termijn.
Corona is sowieso al op een aparte manier ineens opgedoken wat mij aant twijfelen brengt over de oorsprong.
Hierop is nog steeds geen eenduidig antwoord gegeven. Ik persoonlijk zou mezelf ook daardoor niet zomaar wat laten inspuiten.
Wie zegt dat t helpt? De cijfertjes van het almachtige en alwetende RIVM (geïnstrueerd door de farmaceutische maffia)?
Bron?

Ik heb liever een spuitje dan dat ik op de IC belandt en permanente longschade heb, maar wie ben ik.

Laatst bewerkt:
Als je obese bent moeten mensen toch ook nog voor je betalen met hun belastinggeld als je in het ziekenhuis komt of als je rookt. Of stel je hebt gezopen en gaat auto rijden en er gebeurd iets. Je kan niet zo selectief dat gaan bepalen, wordt nu ook niet gedaan dus als dat zou gebeuren zou het puur een actie zijn om mensen het vaccin te laten nemen
Ik heb het gevoel dat daar in de breedte weleens anders naar gekeken gaat worden.

Daarnaast is een obees persoon geen gevaar voor mij.

Waar ik me aan irriteer is dat er dus (niet alleen nu) vele mensen zijn die niet vaccineren, en dus ook een risico voor andere gaan kunnen zijn.

Zijn hier mensen zo principieel tegen vaccineren dat ze het leven van hun bejaarde ouders ervoor zouden opofferen? Ik denk het niet.
Zolang het virus een ''ver van je bed show'' blijft is het makkelijk om te roeptoeteren dat je je niet laat vaccineren.
Lekker egocentrisch om alleen naar je eigen belang te kijken. We leven in een maatschappij met een behoorlijke generatie 70-plussers. Gunnen we hen geen oude dag? Moeten zij maar sterven zodat wij weer uit eten kunnen?

En nee, ik ben helemaal niet blij met het idee dat er een vaccin geïnjecteerd gaat worden in mijn lijf. Maar als dat betekent dat we daarmee terug kunnen naar ons oude leven, en daarbij niet vele levens van onze bejaarde medemens hoeven op te offeren, is de keuze voor mij simpel.
Daarnaast heb ik best vertrouwen in de veiligheid van een vaccin. Volgens mij is de gemiddelde levensverwachting tot op de dag van vandaag alleen maar gestegen door onder andere het rijksvaccinatieprogramma.

Zijn hier mensen zo principieel tegen vaccineren dat ze het leven van hun bejaarde ouders ervoor zouden opofferen? Ik denk het niet.
Het hele land zit vol met mensen die overtuigd zijn dat "big pharma" je juist ziek maakt met die vaccins zodat ze in de toekomst geld aan jou kunnen verdienen door kanker etc omdat ze dit op facebook hebben gelezen.

JA MENSEN ZIJN ZO DOM.

Wakker worden mensen!

Weinig mensen die weten hoe het zit.... Onderstaande is hoe ik erover denk, maar doe ermee wat je wilt.
De schaduwregering is bezig om tot een wereldregering te komen. Corona virus wordt hiervoor gebruikt om mensen angst aan te jagen
Bill Gates speelt hierin mee als grote financierder van het RIVM en de WHO.
Ook de politiek in NL speelt hierin mee om tot het einddoel te komen.
Het lijkt de bedoeling te zijn dat uiteindelijk iedereen gevaccineerd en gechipt gaat worden, zodat de overheid controle gaat krijgen over iedereen.
Niet gevaccineerd betekend overal buiten gesloten worden (vliegen, creche, ziekenhuis etc)

covid19.jpg

Slaap ze
Welke drugs heb jij op?

Het hele land zit vol met mensen die overtuigd zijn dat "big pharma" je juist ziek maakt met die vaccins zodat ze in de toekomst geld aan jou kunnen verdienen door kanker etc omdat ze dit op facebook hebben gelezen.

JA MENSEN ZIJN ZO DOM.
De verborgen agenda van de Cabal!

Staat op een site van een paramedisch natuurgeneeskundige dus is het zo. https://praktijkuitenthuis.nl/nieuwe-wereld/

Het is ook niet alleen voor jezelf, maar ook voor de besmetting naar anderen toe. Dat is voor mij de grootste reden om het te doen.
Vaccin is er toch voor gemaakt om verspreiding te voorkomen ? Dus als diegene het vaccin heeft gehad en jij niet hoe kan jij hem aansteken ? Dan doet het volgens mij niet goed zijn werking.

“Complotdenkers snappen de complexe wereld niet en verzinnen vervolgens een verklaring voor wat er gebeurt”

De bijsluiter van de vaccins, daar staan de stoffen benoemd zoals oa aluminium.
Maar goed, jouw denkbeeld(En dat van de meesten) is al gevormd door de mainstream media.
Ik zal niet beweren dat ik hier alles over weet, maar ik heb me hier wel meer in verdiept.
En buiten dat zou je nooit de overheid moeten vertrouwen. Iets met macht en geld enzo....

Je snapt natuurlijk ook dat zo'n anekdote niets betekent. Voor hetzelfde geld was ie nog veel zieker geweest zónder die griepprik. Het klopt natuurlijk dat een griepvaccin niet 99 of 100% effectief is, zoals veel andere vaccins. Maar het verlaagt het risico op infectie en de ernst van symptomen aanzienlijk. Daar wordt jaarlijks wetenschappelijk onderzoek naar gedaan om dat te evalueren:

Terug
Naar boven