- Waardering
- 10.232
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Die Jappen waren dan inderdaad ook het geval van zware schijt aan alles wat leeft. Dat stukje geschiedenis ken ik, gelukkig zijn het nu een stel softies en meer van de hentai en anime. Er zit wel verschil in een wereldoorlog en stiekem iets doen, het is geen geheim dat het gebeurd is. Als zoiets stiekem gedaan zal worden, zal het vroeg of laat ook geen geheim meer zijn.Je onderschat China. En de andere grootmachten trouwens ook. In Amerikaanse lvl4 biolabs wordt al decennia geëxperimenteerd met het 'bewapenen' van o.a. virussen.
Tijdens WWII waren de Jappen al flink bezig met het experimenteren met biologische wapens. Unit 731 was een beruchte plek waar de Jappen vanalles uitprobeerden op o.a. krijgsgevangenen. In 1940 gooiden de Jappen bommen met daarin met de pest geïnfecteerde flooien op China waarop een pest epidemie uitbrak. De pest, anthrax, cholera en andere pathogenen werden gebruikt als wapen.
Tuurlijk waren dat andere tijden. Niemand kan nu ook ongemerkt zulke wapens in die vorm gebruiken. Maar technologie vordert. En china is evil. Maar het zou mij ook niks verbazen als het gewoon een f**k-up was waarbij dit virus perongelijk vrij is gekomen uit het lab. Het is niet de eerste keer dat zoiets gebeurd.
Google Unit 731 en check docu's erover. Een flinke aanrader. Veel mensen hebben hier nog nooit van gehoord. De shit die daar gebeurde laat wat Mengele deed op kinderspel lijken.
Ook zijn we er denk ik meer bewust bij hoe gevaarlijk het wapen is, ik heb het idee dat die Jappen daar niet over nagedacht hebben. Een flinke epidemie/pandemie veroorzaken vergroot de kans op mutaties, de pest is al vaker gemuteerd en uiteindelijk in de zwaar besmettelijke en dodelijke variant van tegenwoordig terecht gekomen. Gezien je daar geen controle over hebt, is het wel een oke wapen om klakkeloos te gebruiken tijdens oorlog, maar minder effectief wanneer je één of meerdere landen stiekem kapot wilt maken. Tijdens een oorlog dump je je grenzen dicht en hoop je de sterkste te zijn, dan komt het je eiland niet in (extra voordeel voor Japan). Als je het stiekem doet, kun je moeilijk je land dichtgooien om te voorkomen dat het terug komt. Dat valt ook weer op.
Wanneer er wereldwijd een pandemie ontstaat en Japan of Australië toevallig kort vooraf het land op slot heeft gezet, denk ik dat de rest wel weet wat er gebeurd is. Behalve Noord-Korea
. Alleen met je buren in vlammen, heb je nog steeds risico. Ze hebben geen voordeel van een eiland.

.