MuscleMeat

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Dus aan iedereen hier die het nog steeds niet snapt. Wordt de f**k wakker. De overheid is er niet voor het belang van de burger. De overheid is niet transparant. Ze roepen individualiteit, maar je bent niets meer dan een belasting betalende slaaf. Als ze zo'n voorstander van individualisme waren, waarom probeert men jou dan al vanaf je geboorte in een keurslijf te stoppen? Immers, wie zijn hoofd boven het maaiveld uitsteekt.. Jouw leven is geen f**k waard voor het collectief. Waarom zou een mensenleven vroeger niets waard zijn, maar jouw leven nu opeens wel? Denk je dat je speciaal bent? Of dat de wereld sinds jouw geboorte 180 graden gedraaid is? De koning heeft de mond vol over mensenrechten, maar de grondwet is op iedereen van toepassing behalve het koningshuis.
Sta eens stil als je op straat of in de supermarkt loopt en kijk om je heen, observeer en zie al die mensen. Het merendeel is wakker aan het dagdromen, op automatische piloot hun basale levensbehoeftes aan het vervullen. Werken, eten, slapen, repeat. Consumeren. Vrijwel niemand staat eens stil, in het moment, om eens na te denken. Soms lijkt het net of het merendeel van de mensen niet in staat is om na te denken, of het gewoon niet wilt, maar gewoon compleet gePavlov't is. Helemaal geconditioneerd. De veilige bubbel. Blue pilled.
Je hebt helemaal gelijk, maar waar heeft de mensheid meer aan, aan individualisten of collectivisten?

Indoctrineren is geen kunst. Kinderen zijn makkelijk kneedbaar en kan je alles wijsmaken. Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst.

Give me the child for the first seven years and I'll give you the man.​
Jesuit maxim​

Ook wel toegeschreven aan Aristoteles.

Frank Herbert schrijft hier ook over in Dune.

A. Omdat indoctrinatie zorgt voor (fanatieke) volgelingen.
B. Omdat voor machtshebbers religie het middel bij uitstek is om controle te houden over de massa en de massa aan te zetten om te vechten, hetgeen nodig is voor expansionisme. Geen enkel middel ter wereld werkt beter om een groot rijk te creëren dan religie. Zie Christendom, zie Islam.
Je hebt vooral een groter idee nodig om mensen zich als onderdeelvan een groep te laten zien, dat kan ook ras, etniciteit, nationaliteit, of enig andere ideologie zijn, religie is daar ook nogal eens voor gebruikt of misbruikt.

Zie Sapiens van Hariri.

Die gebruikersnaam is toeval ;)
Haha nu heb ik hem, top man! Als je van Science fiction houd kan ik je deze boeken zeer aanraden.

91DUejN+hAL.jpg

Volgens mij hebben ze hem gister goedgekeurd voor 65+. Moet wel nog goedgekeurd worden door de CDC

Toch best bijzonder als je kijkt naar de cijfers die nu langzaam aan steeds meer en meer inzicht geven in de situatie m.b.t. de veiligheid van de vaccins. Deze cijfers baseren zich op de studie in Israel. 25% is niet mals imo.

E8ahXxyWYAgTiHc?format=jpg&name=small.jpg

Toch best bijzonder als je kijkt naar de cijfers die nu langzaam aan steeds meer en meer inzicht geven in de situatie m.b.t. de veiligheid van de vaccins. Deze cijfers baseren zich op de studie in Israel. 25% is niet mals imo.

25% increase bij zo een derde booster dosis, of 25% increase in het algemeen vergeleken met andere jaren?

Zijn er absolute cijfers beschikbaar?
Ja, toch wel.

Zijn er absolute cijfers beschikbaar?
Ja, dus :d
En ik zie hier ook niet in of het om het vaccin gaat, over covid zelf of algemeen. De kans op mycarditis is door covid alleen al 7x hoger dan met het vaccin, dus een algehele toename lijkt mij aannemelijk.

25% increase bij zo een derde booster dosis, of 25% increase in het algemeen vergeleken met andere jaren?
Als het gewoon een vergelijking met afgelopen jaren is dan zegt het niet zoveel over de vaccins. Covid aan zich kan hartschade veroorzaken. Misschien dat door covid zelf dus hartaanvallen en hartstilstanden meer zijn dan voorgaande jaren.

Ik heb mijn post aangepast, ik denk dat je het er nu niet meer mee eens bent.
Die 25% is er toch echt in de honderdtallen, maar of die van Covid komen is natuurlijk de vraag.

De eerste kolom met average van 2 jaren doden, geeft mij al wel een indicatie dat er heel geselecteerde data is gebruikt.

Ik heb mijn post aangepast, ik denk dat je het er nu niet meer mee eens bent.
Die 25% is er toch echt in de honderdtallen, maar of die van Covid komen is natuurlijk de vraag.

De eerste kolom met average van 2 jaren doden, geeft mij al wel een indicatie dat er heel geselecteerde data is gebruikt.
Dan nog ben ik het met je eens. Ik ben kritisch wat betreft elke misleidende interpretatie van cijfers of het nu in mijn straatje past of niet.

Dat is trouwens iets wat ik wel mis bij veel “wakkere” kritische mensen.

Zoals ik het interpreteer is dit een vergelijk met de situatie pre-corona. Dus niet pas na een derde Booster shot.

Als het gewoon een vergelijking met afgelopen jaren is dan zegt het niet zoveel over de vaccins. Covid aan zich kan hartschade veroorzaken. Misschien dat door covid zelf dus hartaanvallen en hartstilstanden meer zijn dan voorgaande jaren.

Mwoah, het aantal mensen gevaccineerd ligt toch vele malen hoger dan het aantal mensen die een natuurlijke besmetting hebben doorstaan. En ik verwacht zelfs dat Israel deze data gescheiden houdt, maar dat is een aanname.

Hier de vertaling van het PDF document, zodat iedereen weet waar dit exact over gaat, dan blijft er weinig ruimte over voor misinterpretatie ;)

The study analyzes MDA readings in the years 2019-2021 and focuses on readings related to cardiac arrest and heart attacks according to
The definitions set by MDA teams in the field.
This period includes:
1.14 months without corona epidemic and without vaccines,
2.10 months of epidemic (two waves)
3.5 months of epidemic with vaccines.
The emerging findings are troubling to say the least.
The study findings:
- In January-May 2021, a 25% increase (compared to 2019-2020) was observed in readings of cardiac arrest and seizures
Heart among 16-29 year olds.
Smaller increases were observed in those aged 40 and over.
- Analysis by segmentation of age and gender strata reveals a higher increase among women, for example over 83% in heart attacks
Among women aged 20-29.
- The increase in case rates increases as the ages get younger.
- The findings are supported by CBS data (Central Bureau of Statistics) which show that in the five months
The first of 2021 applies to ya significantly in mortality and especially at young ages.
- Furthermore, statistical analysis shows that there is a significant correlation between the amount of vaccines given during this period
And the increase in the number of weekly readings of cardiac arrest and heart attacks aged 16-39. In particular, it seems that the correlation
Related to the administration of the second doses of the vaccine and the first doses (and the only doses) to recoverers.
- On the other hand, no statistical correlation is observed with the number verified for corona in the relevant age group.
These data are extremely disturbing, especially in view of the proven link between the vaccine and the risk of myocarditis (myocarditis),
And when it is known from extensive medical literature that myocarditis is a difficult-to-diagnose disease that is often misdiagnosed
As a heart attack, and even with a latent appearance that is a major cause of unexpected mortality from heart attack among young people) 12-20 percent
Of the cases are associated with the occurrence of myocarditis (.
This raises a real concern to give a diagnosis of cardiac side effects of the vaccine among young populations that are
At risk

Mwoah, het aantal mensen gevaccineerd ligt toch vele malen hoger dan het aantal mensen die een natuurlijke besmetting hebben doorstaan. En ik verwacht zelfs dat Israel deze data gescheiden houdt, maar dat is een aanname.

Dat denk ik zelf niet, er waren een jaar geleden al geschat door het RIVM, 4 miljoen besmettingen geweest in NL, veel van deze mensen hebben gewoon niks gemerkt.
Nadeel is dat je alleen door testen met een stok in je neus mag aantonen of je wel of geen Covid hebt gehad en niet door middel van een bloedtest.
Er zijn dus genoeg mensen die én Covid hebben gehad én 2 prikken, waar je er eigenlijk maar 1 zou moeten krijgen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven