- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet gek zo'n pauze.The Swedish Public Health Agency has decided to pause the use of Moderna's vaccine Spikevax, for everyone born in 1991 and later, for precautionary reasons. The cause is signals of an increased risk of side effects such as inflammation of the heart muscle or heart sac. However, the risk of being affected is very small.
![]()
Användningen av Modernas vaccin mot covid-19 pausas för alla som är födda 1991 och senare — Folkhälsomyndigheten
Folkhälsomyndigheten har beslutat att pausa användningen av Modernas vaccin Spikevax, för alla som är födda 1991 och senare, av försiktighetsskäl. Orsaken är signaler om ökad risk för biverkningar som inflammation på hjärtmuskel eller hjärtsäck. Risken att drabbas är dock väldigt liten.www-folkhalsomyndigheten-se.translate.goog
Dit is wel makkelijk zeggen, maar waar haal je dat personeel vandaan? En wat doe je de rest van het jaar wanneer er geen gebruik van gemaakt wordt?
Het is wel veilig en vermindert toch deels de griepjes elk jaar, dus het doet wat het doen moet. Als ik dat artikel zo lees willen ze de cijfers iets verlagen, niet volledig wegnemen. Dat weet iedereen wel dat dat niet gaat lukken met een griepprik. Verder besmetten kinderen gewoon heel veel ouderen, dat is ook niet zo gek.Daarnaast is de griepprik niet eens effectief omdat ze gokken in die cocktail op een paar varianten.
En dan de reformatorische groepen binnenin de biblebelt. De moeder van m'n vriendin heeft al best wat klanten verloren de laatste maanden, allemaal vanuit dezelfde reformatorische kerk. Daar wordt gepreekt dat vaccins van de duivel zijn.Nu blijkt dat de laatste dagen vooral op de Biblebelt de besmettingen toenemen lijkt dat vaccineren toch wel te werken en zijn de anti vaxxers buiten de Belt eigenlijk freeloaders.
![]()
Door ze op te leiden? De druk op de zorg zal elk jaar alleen maar toenemen. Het is gewoon een verstandige investering, laat staan voor een land dat zich een zorgstaat noemt.Dit is wel makkelijk zeggen, maar waar haal je dat personeel vandaan? En wat doe je de rest van het jaar wanneer er geen gebruik van gemaakt wordt?
Het is wel veilig en vermindert toch deels de griepjes elk jaar, dus het doet wat het doen moet.
Maar als die ouderen hetzelfde vaccin krijgen als kinderen, wat is dan precies het nut van kinderen ook te vaccineren?Verder besmetten kinderen gewoon heel veel ouderen, dat is ook niet zo gek.
Het echte probleem, de transmissie van influenza is uitermate effectief te verminderen door een lockdown volgens het artikel.Nee dat is het niet, dit is symptoombestrijding. Weet je wat een mooie oplossing is voor IC tekorten?
Meer IC's.
We gaan toch niet kinderen inenten tegen de griep om weer kwetsbare ouderen (die al de griepprik halen lol) te beschermen en de druk op de zorg te verlagen. De wereld op zijn kop.
Daarnaast is de griepprik niet eens effectief omdat ze gokken in die cocktail op een paar varianten.
QR-maatschappij met periodieke lockdowns.Het echte probleem, de transmissie van influenza is uitermate effectief te verminderen door een lockdown volgens het artikel.
Meer besmettingen onder gevaccineerdenNu blijkt dat de laatste dagen vooral op de Biblebelt de besmettingen toenemen lijkt dat vaccineren toch wel te werken en zijn de anti vaxxers buiten de Belt eigenlijk freeloaders.
![]()
Die ICs zijn wel eerst afgebouwd.Dit is wel makkelijk zeggen, maar waar haal je dat personeel vandaan? En wat doe je de rest van het jaar wanneer er geen gebruik van gemaakt wordt?
Dat komt dan waarschijnlijk door de vele oppassende opa's en oma's? Die moeten wel oppassen omdat twee salarissen nodig zijn voor de hypotheek en de kinderopvang en schooltijden zijn ingericht op een 1,5 verdienersmodel.Het is wel veilig en vermindert toch deels de griepjes elk jaar, dus het doet wat het doen moet. Als ik dat artikel zo lees willen ze de cijfers iets verlagen, niet volledig wegnemen. Dat weet iedereen wel dat dat niet gaat lukken met een griepprik. Verder besmetten kinderen gewoon heel veel ouderen, dat is ook niet zo gek.
Triest, zoveel onnodig lijden.En dan de reformatorische groepen binnenin de biblebelt. De moeder van m'n vriendin heeft al best wat klanten verloren de laatste maanden, allemaal vanuit dezelfde reformatorische kerk. Daar wordt gepreekt dat vaccins van de duivel zijn.
Meer besmettingen onder gevaccineerden
![]()
Linkje is pdf
Of omdat ongevaccineerden nu in een sociaal isolement leven.Dat is VK? Ik heb het over NL. I...ordat gevaccineerden zich onkwetsbaar achten.
Ja.die onderste rij, van de 403 ongevaccineerden heeft tussen week 36 en 39, 320 mensen covid gehad, nog 83 te gaan en iedereen heeft het gehad
Ik zal de grafiek wel verkeerd lezen.
Dat overwoog ik ook, maar ik weet niet of en in hoeverre dat in het VK zo is.Of omdat ongevaccineerden nu in een sociaal isolement leven.
Kudde immuniteitdie onderste rij, van de 403 ongevaccineerden heeft tussen week 36 en 39, 320 mensen covid gehad, nog 83 te gaan en iedereen heeft het gehad
Ik zal de grafiek wel verkeerd lezen.

Dat is wel zo. Hopelijk komt er eens een regering dat vooruit kijkt, in plaats van nu. Pandemieën zullen steeds vaker voorkomen met de bevolkingsgroei.Door ze op te leiden? De druk op de zorg zal elk jaar alleen maar toenemen. Het is gewoon een verstandige investering, laat staan voor een land dat zich een zorgstaat noemt.
Daarnaast hebben we dan buffer capaciteit voor toekomstige pandemiën. Regeren is vooruitkijken.
Goede vraag. In principe zou iedereen het inderdaad moeten krijgen, zou niet weten waarom ze alleen voor kinderen kiezen. Griep is veel kutter bij volwassenen. Kan mij niet herinneren als kind langer dan 1 dag ziek te zijn geweest, nu kan ik een week liggen creperen van de griepMaar als die ouderen hetzelfde vaccin krijgen als kinderen, wat is dan precies het nut van kinderen ook te vaccineren?

Je quote doet wat gek.Dat is VK? Ik heb het over NL. I...ordat gevaccineerden zich onkwetsbaar achten.
Dit zal toch ook nauwelijks effectief zijn?We gaan toch niet kinderen inenten tegen de griep om weer kwetsbare ouderen (die al de griepprik halen lol) te beschermen en de druk op de zorg te verlagen.
Wat ik zo lees, zijn daar geen uitzonderingen voor gevaccineerden, juist om die redenDat overwoog ik ook, maar ik weet niet of en in hoeverre dat in het VK zo is.
Ja maar het vaccin werkt niet 100% en als je geprikt bent kan je het nog steeds krijgen, je lichaam is alleen iets beter voorbereid. En niet iedereen kan een vaccin halen omdat ''insert reden'' en en en.Maar als die ouderen hetzelfde vaccin krijgen als kinderen, wat is dan precies het nut van kinderen ook te vaccineren?