ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Iedereen wel🤣
Nope
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iedereen wel🤣
Nope
Iedereen hier zou deze docu moeten kijken.11 Jaar later doen we nog steeds niets met zulke informatie. Je vraagt je weleens af wat nog de waarde is van zulke programma's als het vervolgens helemaal niets brengt.
Het is niet de BigMac. Het is het buitengesloten worden van sociale contacten, van het sociale leven, hetgeen misschien wel de belangrijkste ontwikkeling is op die leeftijd.Een BigMac is ook een stuk belangrijker dan een kind op die leeftijd.
Het is niet de BigMac. Het is het buitengesloten worden van sociale contacten, wat misschien de belangrijkste ontwikkeling is op die leeftijd.
Het is fucking misdadig wat de kinderen/jongeren van onze samenleving wordt aangedaan. Maar het blijft vrijwillig hè 😡

I knowIk vergat denk ik mijn emoticon erbij te zetten. Als je iemand niet hoef te overtuigen van de waanzinnige wereld waar we op dit moment in leven, dan is het ondergetekende![]()

11 Jaar later doen we nog steeds niets met zulke informatie. Je vraagt je weleens af wat nog de waarde is van zulke programma's als het vervolgens helemaal niets brengt.
Zou het kunnen zijn dat die informatie inmiddels achterhaald is en er nieuwe inzichten zijn die het belang van de griepvaccins wel ondersteunen?11 Jaar later doen we nog steeds niets met zulke informatie. Je vraagt je weleens af wat nog de waarde is van zulke programma's als het vervolgens helemaal niets brengt.
Ik kijk die programma's niet meer, veel te veel offtopic gezeik.Wie moest er ook zo lachen om dat toneelstukje bij nieuwsuur van de huisarts die melding doet van een overleden 39 jarige covid dode?
Ik kijk die programma's niet meer, veel te veel offtopic gezeik.
En er gaan inderdaad ook mensen van 39 dood aan covid, niks aparts dus.
PS zal wel een zeer gezond persoon van 39 geweest zijn ook.
Slechts 18% van de mensen hebben het gehad, dus zonder te prikken kan het bijna iedereen nog overkomen! Het gevaar is nog lang niet geweken!Waar is eigenlijk het in memoriam topic voor alle aan Covid overleden DBB leden? Wij mogen van geluk spreken dat we er nog zijn, we mogen daar wel even bij stilstaan.
Na het prikje kan het bijna iedereen ook nog overkomen.dus zonder te prikken kan het bijna iedereen nog overkomen!
Ja maar tijdelijk iets minder. Dus blijven prikkennnnNa het prikje kan het bijna iedereen ook nog overkomen.
Jij hebt duidelijk niet de docu gezien. Kijk em anders eerst dan heb je je antwoord. Hij is de moeite waard.Zou het kunnen zijn dat die informatie inmiddels achterhaald is en er nieuwe inzichten zijn die het belang van de griepvaccins wel ondersteunen?
95,1% zitten ze al opSlechts 18% van de mensen hebben het gehad, dus zonder te prikken kan het bijna iedereen nog overkomen! Het gevaar is nog lang niet geweken!
![]()
Corona-antistoffen bij 93% van donors
Inmiddels heeft 93% van de donors van Sanquin antistoffen tegen het coronavirus. Dat concludeert Sanquin Research deze week in de nieuwste ronde van de studie naar de antistoffen.www.sanquin.nl
Heb je daar een linkje/bericht van Sanquin van of gaat dat om de geregistreerde vaccinatiegraad? Ik kon geen nieuwer bericht van Sanquin vinden maar zou het wel graag even lezen als je die hebt...