apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Werken er ook mannen bij jouw werkgever of alleen personen met of zonder baarmoeder?Een collega van mijn, hij was gelijk weer een week ziek.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Werken er ook mannen bij jouw werkgever of alleen personen met of zonder baarmoeder?Een collega van mijn, hij was gelijk weer een week ziek.
Top nieuws. Collin Powell is net overleden aan covid. Mooi.
Eeuwig zal ie branden. Nu nog Bush, Blair en de rest van de ratten.![]()
Amerikaanse oud-minister van Buitenlandse Zaken Colin Powell (84) overleden
De voormalige Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken, diplomaat en voormalig generaal Colin Powell is maandag overleden, laat zijn familie via zijn Facebook-pagina weten. Het overlijden van de 84-jarige oud-politicus is coronagerelateerd.www.nu.nl
Zoek je werk?Werken er ook mannen bij jouw werkgever of alleen personen met of zonder baarmoeder?
Psychologie is een grijs gebied, we snappen nog maar weinig over de hersenen. Hoe kan iets wat in de wetenschap nog weinig begrepen wordt, anti-wetenschap zijn?Als er iets is wat anti wetenschap is, dan is het die woke gekte. Dat je gender bepaald wordt door hoe je je voelt, en niet door je geslachtsdelen, is pure minachting naar de wetenschap.
Er wordt zeker veel gemanipuleerd, goede gegevens vinden en aflezen is een lastig vak. Ook ik ga er vaak de fout in. Maar daar tussinin zijn echt wel degelijke onderzoeken uit te halen. Zelfs de gemanipuleerde wetenschap van de overheid is te ontkrachten, wat hier al vaak gebeurd is. De overheid kan dan wel spelen met getallen en statistieken, dan nog kun je bij een kritische kijk zien welke overdreven zijn en welke wel echt zorgelijk (kunnen) zijn.
Er is wel een verschil tussen kritisch zijn met vraagtekens, en vraagtekens op vraagtekens zetten. Uiteindelijk zul je iets voor waar/niet waar aan moeten nemen nadat je een goede kritische blik er op hebt gehad.Overal je vraagtekens bij zetten. Niets voor waar aannemen en alles toetsen. Kritisch zijn op alles?
Ik heb hier nog geen enkel voorbeeld van "gemanipuleerde wetenschap van de overheid" zien ontkracht worden. Het enige dat ik zie is slechte wetenschap door slechte bronnen 'ontkracht' worden, vaak nog door slechtere bronnen. Dat ad.nl/hln.be schijtjournalistiek schrijft heeft weinig met overheid te maken.Zelfs de gemanipuleerde wetenschap van de overheid is te ontkrachten, wat hier al vaak gebeurd is.
Simpel voorbeeld, er werd nog tot niet al te lang geleden gezegd dat je anderen niet kan besmetten als je gevaccineerd bent.Ik heb hier nog geen enkel voorbeeld van "gemanipuleerde wetenschap van de overheid" zien ontkracht worden. Het enige dat ik zie is slechte wetenschap door slechte bronnen 'ontkracht' worden, vaak nog door slechtere bronnen. Dat ad.nl/hln.be schijtjournalistiek schrijft heeft weinig met overheid te maken.
Ga je naar facebook en het is de sossen, de communisten, extreem rechts, de kapitalisten, de woke community, big pharma, de revolutionairen, de joden inserted in die "gemanipuleerde wetenschap"-premise...
Door wie dan? En dit is geen strik vraag oid.impel voorbeeld, er werd nog tot niet al te lang geleden gezegd dat je anderen niet kan besmetten als je gevaccineerd bent.
Hugoschenko
Simpel voorbeeld, er werd nog tot niet al te lang geleden gezegd dat je anderen niet kan besmetten als je gevaccineerd bent.
Zelfde geldt voor klimaat. Politici die schreeuwen dat we, volgens wetenschappelijk onderzoek, in een klimaatcrisis zitten en de klimaatverandering nu een halt toe moeten roepen, is naast onwetenschappelijk en onjuist redelijk achterlijk.
Hier
En hier
![]()
Gemanipuleerde wetenschap om een groene agenda te pushen. Hier is niks wetenschappelijks aan.
Ik heb hier nog geen enkel voorbeeld van "gemanipuleerde wetenschap van de overheid" zien ontkracht worden. Het enige dat ik zie is slechte wetenschap door slechte bronnen 'ontkracht' worden, vaak nog door slechtere bronnen. Dat ad.nl/hln.be schijtjournalistiek schrijft heeft weinig met overheid te maken.
Het scheelt dat dit de enige fout was en verder alles goed ging 🤡En dat was direct ontkracht toen er meer data beschikbaar was. Vandaar de zin "met wat er nu bekend is".
Je verwart foute conclusies op basis van lack of data met manipulatie.
Als ik het me goed herinner riepen ze gewoon wat WHO zei dat we moesten geloven terwijl uit allerlei beelden en klokkeluiders en Chinese lockdown wel duidelijk was dat het onder mensen verspreidde.En dat was direct ontkracht toen er meer data beschikbaar was. Vandaar de zin "met wat er nu bekend is".
Je verwart foute conclusies op basis van lack of data met manipulatie.
Het was een cruciale fout, maar je pas aan goede epidemiologie doen als een aantal besmettingen hebt dat het riskant begint te worden, niet ervoor. Daarentegen is de groei wel exponentieel dus komt die fout teringhard terug.Het scheelt dat dit de enige fout was en verder alles goed ging 🤡
Hoe kan je nu spreken over geluk van die mensen, als er helemaal geen cijfers bekend zijn?Psychologie is een grijs gebied, we snappen nog maar weinig over de hersenen. Hoe kan iets wat in de wetenschap nog weinig begrepen wordt, anti-wetenschap zijn?Gender heeft sowieso al een andere definitie dan die jij aankaart. Je geslacht/sekse wordt gedefinieerd door je geslachtsdelen etc, gender duidt op het psychologisch aspect. Er zijn interessante casussen binnen de wetenschap hierover. Denk bijvoorbeeld aan intersekse kinderen waarvan één geslachtsdeel verwijderd heeft moeten worden, die zich achteraf toch als het andere geslacht voelen. Ondanks dat de hele hormonale ontwikkeling normaal verloopt als dat van een jongen/meisje, zonder dat deze mensen nog zo achterlijk veel blootgesteld werden aan dat iedereen tegenwoordig transgender moet zijn. Nou slaat de explosieve groei aan genderdysforie helemaal nergens op en komt het waarschijnlijk door de intense aandacht die er aan gegeven wordt. Iets wat ook aangegeven werd in een studie in de VK, waar de lockdown voor veel de-transities zorgde. Met als mogelijk discussiepunt dat de mindere blootstelling aan dat het allemaal de normaalste zaak van de wereld is, het heeft kunnen stimuleren. Maar dat betekent niet dat het niet bestaat. Genoeg mensen die omgebouwd zijn en nu een stuk gelukkiger zijn. Zelfs als het nep zou zijn, wie ben jij om een ander zijn geluk af te nemen als hij/zij zich niet meer depressief voelt na zijn uiting en aanpassing? Ik ken een paar transgenders die gelukkiger zijn dan ooit. Eéntje heeft zelfs de keuze gemaakt om uit haar familie getrapt te worden door uit de kast te komen en om te bouwen.
Nou nee, beelden en klokkenluiders uit een totalitaire, ontransparante staat zeggen niet veel over de besmettingsgraad. Lijkt me eerder hindsight is 20/20-fenomeen.Als ik het me goed herinner riepen ze gewoon wat WHO zei dat we moesten geloven terwijl uit allerlei beelden en klokkeluiders en Chinese lockdown wel duidelijk was dat het onder mensen verspreidde.
Eerste resultaat bij het Googlen naar 'Transgender happiness ncbi': https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6974860/Hoe kan je nu spreken over geluk van die mensen, als er helemaal geen cijfers bekend zijn?
Tweede, iets minder positief, gezien ze nog steeds meer risico hebben op een slechte quality of life (QoL): https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5925023/Conclusion:
Transsexual individuals after surgery experienced more happiness and mental health than those before surgery.
Verder mag pas ergens over spreken als er cijfers zijn? Ik ken een paar transgenders die mentaal flink hebben geworsteld en sinds de transitie gelukkig zijn. Zelfs eentje die er bewust van was daardoor uit de (Turkse) familie getrapt te worden. Dat is geen keuze die je zomaar maakt omdat je ff anders wilt zijn.Conclusions
Medical gender-affirming interventions are associated with better mental wellbeing but even after successful medical transition, trans people remain a population at risk for low QoL and mental health, and the nonbinary group shows the greatest vulnerability.
Dit is dus ook weer een enkele casus. Zoals ik al zei is het een flink grijs gebiedje, waar we op dit moment nog te weinig kennis over hebben. Maar er zijn wel resultaten dat mensen er gelukkiger door zijn. Daarom vind ik dat voorzichtigheid belangrijk is, maar wel de openheid bewaard blijft. Hopelijk leren we snel beter onderscheid te kunnen maken in wat oprecht is en wat een misverstand is.