Fitness Seller

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Ik ben al wel op plaatsen geweest waar je zou verwachten dat je je QR code moet laten zien, maar ik heb het idee dat veel ondernemers zich er niet aanhouden.

Enige plek waar ik heb tot nu toe heb gezien was bij het restaurant van de HEMA :lol:
Ik denk dat we onderschatten hoeveel ongevaccineerde het niet eens proberen, om bijvoorbeeld uit eten te gaan, naar de bios te gaan of te gaan stappen (tot 12u :o)

Nou vooruit kijkende op wat ons en andere landen nog te wachten staat, want zo'n beetje ieder land in de EU was trager dan de UK.

FCzali3VIAgX8Cg?format=png&name=small.png

tik-tok-motherfucker-samuel-jackson.gif

Bijlagen

Ok, maar wat staat ons dan te wachten, je brengt het zo onheilspellend, waar wil je ons voor waarschuwen?

Geen idee, ik heb geen glazen bol. Maar als je een beetje vooruit wilt kijken naar ontwikkelingen in landen waar de vaccins een beetje als zaligmakend zijn ingezet, dan kijk je naar UK en Israël. Het is naïef om te denken dat zulks niet hier ook gaat gebeuren.

Enige wat ik ermee bedoel te zeggen is voornamelijk; de maatregelen gaan nog wel even duren en helemaal zolang we niet structureel iets aan het probleem in de zorg gaan doen.

Geen idee, ik heb geen glazen bol. Maar als je een beetje vooruit wilt kijken naar ontwikkelingen in landen waar de vaccins een beetje als zaligmakend zijn ingezet, dan kijk je naar UK en Israël. Het is naïef om te denken dat zulks niet hier ook gaat gebeuren.

Enige wat ik ermee bedoel te zeggen is voornamelijk; de maatregelen gaan nog wel even duren en helemaal zolang we niet structureel iets aan het probleem in de zorg gaan doen.
Ouder dan 50, en op de IC en je hebt hogere kans op overlijden

Had dit toch liever anders gezien 😔
Doe mij maar zoveel mogelijk besmettingen in een korte tijd, des te eerder zijn we van dit gezeik af.
Je ziet dat de vaccins niet de oplossing is, dus eigen immuniteit is de enige nuttige oplossing.

Volgende jaar zal er wel een corona pilletje komen, kunnen die dikzakken het tegelijk innemen met hun statines en insuline pillen.

Laatst bewerkt:
Doe mij maar zoveel mogelijk besmettingen in een korte tijd, des te eerder zijn we van dit gezeik af.
Je ziet dat de vaccins niet de oplossing is, dus eigen immuniteit is de enige nuttige oplossing
Zoveel mogelijk besmettingen zijn ze momenteel aan het proberen in Roemenië, gaat ze niet zo goed af.
We blijven een beetje in een cirkeltje; onze zorg kan zoveel mogelijk besmettingen niet aan. Ja te weinig capaciteit, daar is op dit moment geen oplossing voor. Hadden ze beter over na moeten denken.
Vaccins zijn niet de enige oplossing, maar lijken in Nederland momenteel goed te werken tegen ziekenhuis opnames.

Terug
Naar boven