Fitness Seller

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Zoveel mogelijk besmettingen zijn ze momenteel aan het proberen in Roemenië, gaat ze niet zo goed af.
We blijven een beetje in een cirkeltje; onze zorg kan zoveel mogelijk besmettingen niet aan. Ja te weinig capaciteit, daar is op dit moment geen oplossing voor. Hadden ze beter over na moeten denken.
Vaccins zijn niet de enige oplossing, maar lijken in Nederland momenteel goed te werken tegen ziekenhuis opnames.
Als je iedereen in leven wilt houden moet je het inderdaad anders aanpakken.

Wat er ons te wachten staat. Als je de tabellen leest, je bent ouder dan 50, volledig gevaccineerd en meer kans op overlijden toch?

Ja niets nieuws dus inderdaad. Het gaat mij er meer om dat een grote groep de verwachting had dat we inmiddels wel uit de problemen zouden zijn geweest. Hoe vaak hebben we niet gehoord; Nog even doorbijten met zijn allen :lol:
Dit gaat gewoon niet meer weg, boostershots voor iedereen incoming en hopelijk dan eindelijk eens wat aan die zorgcapaciteit veranderen. Anders blijven we bezig. Conclusie, voorlopig zijn we nog wel even bezig.

Zoveel mogelijk besmettingen zijn ze momenteel aan het proberen in Roemenië, gaat ze niet zo goed af.
We blijven een beetje in een cirkeltje; onze zorg kan zoveel mogelijk besmettingen niet aan. Ja te weinig capaciteit, daar is op dit moment geen oplossing voor. Hadden ze beter over na moeten denken.
Vaccins zijn niet de enige oplossing, maar lijken in Nederland momenteel goed te werken tegen ziekenhuis opnames.

Nog wel, geef het een paar maanden. Hopelijk hebben we dan een lente die vroeg inzet, met wat hogere temperaturen, dan kan het wellicht nog een beetje meevallen.

Ok, maar wat staat ons dan te wachten, je brengt het zo onheilspellend, waar wil je ons voor waarschuwen?

Dat we door oudere kwetsbare dikzakken weer volle ic's hebben. Vaccin of geen vaccin, dit is de groep die daar ligt. Geen jonge gezonde ongevaccineerden, waar nu graag naar gewezen wordt.

Zeker alleen maar ongevaccineerden die daar op de ic s liggen 🤣

Bijlagen

• 063B0B9B-BFC2-4A37-B161-C6C06F7F95EE.jpeg
    063B0B9B-BFC2-4A37-B161-C6C06F7F95EE.jpeg
    129,6 KB · Weergaven: 53
  • 8A0B7A5C-B8FB-4268-90C9-B35056D87F7A.jpeg
    8A0B7A5C-B8FB-4268-90C9-B35056D87F7A.jpeg
    57,5 KB · Weergaven: 53
Zeker alleen maar ongevaccineerden die daar op de ic s liggen 🤣

In Israel komen ze daarom nu ook met nieuwe inzichten, die tot andere maatregelen leiden en dus ook nieuwe innovatieve mogelijke behandelingen om een ernstig verloop van de ziekte tegen te gaan;

“The more vaccinated people we will have the less COVID we will have. Nevertheless, vaccination effectiveness reduces so dramatically after four or five months, even after second vaccination, and the third one is not the end of the story — which allowed us to understand that COVID is not going anywhere,” Shai Meretzki, founder and CEO of Bonus Biogroup told The Algemeiner. “The ability to have a therapy which specifically heals severe COVID-19 patients and gets them out of hospitals is amazing, because it means that we can live with the virus.”

Best interessant eigenlijk :)

Bijlagen

Experts boos over uitblijven vitamine D-advies: ‘Alsof het niks interesseert dat mensen dood gaan’
Een grote groep gerenommeerde experts is boos over de afwachtende houding van de overheid over vitamine D. Zij willen dat mensen uit voorzorg vitamine D gaan slikken tegen corona. Steeds meer studies tonen volgens hen aan dat vitamine D ervoor kan zorgen dat de kans dat je corona krijgt kleiner is en dat de infectie milder verloopt.

No fucking shit Sherlock.

Experts boos over uitblijven vitamine D-advies: ‘Alsof het niks interesseert dat mensen dood gaan’
Een grote groep gerenommeerde experts is boos over de afwachtende houding van de overheid over vitamine D. Zij willen dat mensen uit voorzorg vitamine D gaan slikken tegen corona. Steeds meer studies tonen volgens hen aan dat vitamine D ervoor kan zorgen dat de kans dat je corona krijgt kleiner is en dat de infectie milder verloopt.

Ah daarom heb ik nog nooit covid gehad, die 10k IU doen hun werk

Ik heb em opgeschroefd naar 20k IU sinds een paar weken aangezien de herfst begonnen is en iedereen weer begint te snotteren.

Heb nergens last van :).
20k zou ook geen problemen moeten geven hoor. Ik ken een paar mensen die nemen 100k IU voor langere termijn al en die hebben ook nergens last van, maar idk of dat zo verstandig is haha

Ik verbaas me al jaren over het lage vitamine D-advies vanuit de Gezondheidsraad. Naar schatting is 50-80% van de Nederlandse bejaarde bevolking ook vitamine D-deficiënt. Ik slik zelf 2000-4000 IE dagelijks, het kost bijna niks.

Heb het sinds dinsdag te pakken. Lang geleden dat ik goed ziek was, maar zal net wel of net niet in mijn top 10 terecht komen.
Gekregen via neefje van 7 die ook wat ziekjes is, dus zal best een flinke viral load zijn geweest aangezien kinderen er amper wat van merken zodra ze positief testen.
Weekje uitzieken en heb mijn immuniteit weer een boost gegeven.

Vit D, Vit C, Zink kunnen helpen. Voor de rest gewoon uitzieken. Beterschap man. Hopelijk kan je snel weer trainen.

Terug
Naar boven