- Waardering
- 11.404
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik kan de bron niet meer vinden, maar er zijn wel data waarin aangetoond is dat meer besmettingen plaatsvinden van ongevaccineerd - ongevaccineerd, maar gevaccineerden worden ook besmet en besmetten anderen in mindere mate. Veel besmettingen vinden plaats op scholen op dit moment, dus tsja, die zijn vooral ongevaccineerd en nemen het mee naar huis, daar krijgt het gezin het, soms ook de gevaccineerde ouders.Ik heb nog geen cijfers gezien dat de meeste besmettingen door ongevaccineerden veroorzaakt worden. Dat meer ongevaccineerden het krijgen is logisch, dat meer ongevaccineerden op de IC liggen is ook logisch. Maar ik heb nog niks gezien wat zegt dat de ongevaccineerden de besmettingen veroorzaken (wel besmet raken). Want voor zover ik weet kom je als onbesmette op weinig plekken zonder qr en besmetten gevaccineerden daar mensen. Zijn daar cijfers van? Want de GGD deed toch van dat backtracken wie het heeft gehad en wie er dan besmet zijn? Zou wel interessant zijn om een soort van map te hebben hoe het virus zich beweegt
Daarnaast is er van heel veel besmettingen niets bekend, dus de getallen waar wat nu precies plaatsvindt wordt met het uitbreiden van de golf onbetrouwbaarder (volgens mij zijn ze de grip op tracing al even kwijt).
Belangrijkste bewijs is dat de besmettingscijfers het hoogst zijn op plekken waar vaccinatiegraad erg laag is, er is een duidelijk correlatie, maar ik heb die niet zelf berekend - kun je doen als je wilt met de gegevens van het coronadashboard. Urk bijvoorbeeld heeft lage vaccinatiegraad en 380 besmettingen per 100k inwoners... denk een record.

Ongetwijfeld een VPN/proxy.