Voor nieuw personeel, het huidige heeft gefaald.Ben je helemaal een haartje betoeterd!
Oh wacht, ik zit in het onderwijs..
JAJAJAJAJAJAJAAAAA DOEN!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor nieuw personeel, het huidige heeft gefaald.Ben je helemaal een haartje betoeterd!
JAJAJAJAJAJAJAAAAA DOEN!

De overheid heeft geen Corona nodig om mensen slecht te behandelen, zie de toeslagenaffaire. De bestuurscultuur in Nederland is rot en de overheid wordt steeds incompetenter. Daarom maak ik me ook wat minder zorgen om Corona an sich.
Het negeren van referenda, een demissionair kabinet dat al 9 maanden demissionair is , het nauwelijks democratisch gehalte van de EU en de draai naar autocratische types in Hongarije en oost Europa, gebrek aan bescherming van de Europese grenzen en naïviteit richting Rusland en China vind ik zelf grotere problemen dan tijdelijke maatregelen mbt Corona. Maar daar interesseert de hele bubs zich niet voor - want lekker goedkoop pakketjes van de ali.
Ben je helemaal een haartje betoeterd!
JAJAJAJAJAJAJAAAAA DOEN!

Heb je allemaal volkomen gelijk in.
Eigenlijk zijn de manier waarop corona-maatregelen door worden doorgedrukt slechts symptomatisch voor een grote reeks onderliggende oorzaken, zoals je hierboven al noemt.
In dat opzicht roepen we het over onszelf af, met het schouderophalen, negeren en de onverschilligheid daarbij.
Als ik voor mezelf spreek, koop ik bijvoorbeeld uit principe geen 'ali dingetjes' en andere Chinese troep, maar ik ben een van de weinigen merk ik om me heen.
Ah, de "daar heb ik recht op, want daar heb ik voor betaald en ik ben eigenlijk nooit ziek, dus het mag wel"-mensen.Ken er ook zat die nu opeens maar massage afspraakjes bij de fysio gaan halen want ze hebben nog behandelingen over die op "moeten".
@Steks Lijkt mij zo iemand. En dan ook nog een klacht indienen nadien.Ah, de "daar heb ik recht op, want daar heb ik voor betaald en ik ben eigenlijk nooit ziek, dus het mag wel"-mensen.
Die weten veel over rechten, maar minder over plichten.
Zonde van mijn tijd.@Steks Lijkt mij zo iemand. En dan ook nog een klacht indienen nadien.
Ah, de "daar heb ik recht op, want daar heb ik voor betaald en ik ben eigenlijk nooit ziek, dus het mag wel"-mensen.
Die weten veel over rechten, maar minder over plichten.
Ik dacht dat ondernemers hardwerkende bloed eerlijke mensen waren die constant genaaid werden door de overheid.Aan de andere kant wordt je natuurlijk overal ook wel weer genept waar je bij staat. Mijn huis is af, veel laten doen. Overal weer bijlappen, stelposten waar je niks mee kan. Een extra stopcontactje, 175 euro bijvoorbeeld. En zo een hele waslijst met nepperij.
Laatst de auto naar de garage gebracht, moest een propje in de band die leeg liep. Echt 5 minuten werk. Wordt gewoon 25 euro op de rekening gezet bij de grote beurt die verder nog is gedaan. Ben je vaste klant.
Op een gegeven moment ben je er wel klaar mee zelf overal de hoofdprijs voor betalen zonder te klagen. Vroeger maakte je nog weleens mee dat iets uit service werd gedaan, dat is echt compleet verleden tijd.
Ik dacht dat ondernemers hardwerkende bloed eerlijke mensen waren die constant genaaid werden door de overheid.
Waarschijnlijk komt het merendeel van de spullen uit je huis uit China.
. Voor de rest wel gelijk. Ali en Wish is veel troep.Waarschijnlijk komt het merendeel van de spullen uit je huis uit China.
Denk je dat het uit Duitsland komt, komt 80% van de onderdelen gewoon uit China. Voor de rest wel gelijk. Ali en Wish is veel troep.

Ze hebben in Noord Korea wel weinig covid besmetting, hun maatregelen lijken goed te werken. Misschien hier ook invoeren?Misschien juist flink investeren in China zodat zij zich ook naar onze standaard kunnen ontwikkelen. Is ook het lelijke van Noord Korea, sancties en economische uitsluiting maken het er ook niet beter op.
Er zijn er die dat wel zouden willen ja, zolang het maar voor ze afgedwongen wordt door de staat.Ze hebben in Noord Korea wel weinig covid besmetting, hun maatregelen lijken goed te werken. Misschien hier ook invoeren?
Zit in de aard van het beestje.Er zijn er die dat wel zouden willen ja, zolang het maar voor ze afgedwongen wordt door de staat.
Die maatregelen hadden ze voor covid ook al.Ze hebben in Noord Korea wel weinig covid besmetting, hun maatregelen lijken goed te werken. Misschien hier ook invoeren?