AndroidHealthClinic

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Ik zit me af te vragen of de zin geformuleerd wordt als in. :wij nederlanders worden wakker (dan zou dt correct zijn). Maar ik gok dat het een tiktok is van een wappie die niet weet hoe dt werkt en waarschijnlijk bedoelt wordT wakker!!!! :emo:

Loopt wakker.
Ik gok dat je echt totaal niks beters kon bedenken dan dit puur om maar een antwoord te hebben.

Wtf man :roflol:

Here, we analyze 28,578 sequenced SARS-CoV-2 samples from individuals with known immune status obtained through national community testing in the Netherlands from March to August 2021. We find evidence for an increased risk of infection by the Beta (B.1.351), Gamma (P.1), or Delta (B.1.617.2) variants compared to the Alpha (B.1.1.7) variant after vaccination.
In contrast to vaccine-induced immunity, no increased risk for reinfection with Beta, Gamma or Delta variants relative to Alpha variant was found in individuals with infection-induced immunity.

Was dit niet een complot theorie? :o

Weet niet wat de complottheorie precies inhoudt maar dit platform bestaat toch al een hele tijd voordat er nog maar sprake was van corona en voor Helena hadden we een ander gelijkaardig platform 👀

Ik zit me af te vragen of de zin geformuleerd wordt als in. :wij nederlanders worden wakker (dan zou dt correct zijn). Maar ik gok dat het een tiktok is van een wappie die niet weet hoe dt werkt en waarschijnlijk bedoelt wordT wakker!!!! :emo:

Loopt wakker.
Klinkt een beetje als propaganda voor de NSB :trollface:

Ik gok dat je echt totaal niks beters kon bedenken dan dit puur om maar een antwoord te hebben.

Wtf man :roflol:
Ik heb het filmpje niet gekeken nee. Was meer de grap dat alle schaapjes altijd zeggen wordT wakker!!!!

Wat nogal typerend is voor de echte die-hard wappie.

Voornamelijk mensen met een hoge bmi op de ic.. terwijl ongezond eten hier goedkoop is en gezond duur. En nu willen ze gyms tot 5 uur open laten blijven. Omgekeerd wereld dit

Here, we analyze 28,578 sequenced SARS-CoV-2 samples from individuals with known immune status obtained through national community testing in the Netherlands from March to August 2021. We find evidence for an increased risk of infection by the Beta (B.1.351), Gamma (P.1), or Delta (B.1.617.2) variants compared to the Alpha (B.1.1.7) variant after vaccination.
In contrast to vaccine-induced immunity, no increased risk for reinfection with Beta, Gamma or Delta variants relative to Alpha variant was found in individuals with infection-induced immunity.
Once a response has been established, it is unlikely that repeat boosting will be able to change its scope, meaning that balanced responses against the four virus serotypes will need to be established with the first vaccine dose.

The danger is that immunity to one strain alone may lead to permanently impaired immune response to the three other serotypes, causing worse and longer illness.

RIP gevaccineerden het was goed jullie gekend te hebben.

Voornamelijk mensen met een hoge bmi op de ic.. terwijl ongezond eten hier goedkoop is en gezond duur. En nu willen ze gyms tot 5 uur open laten blijven. Omgekeerd wereld dit
Gezond eten is niet duur. Fastfood is veel duurder dan zelf koken.

Als ik zelf roti kip kerrie maak ben ik nog geen €2,00 per portie per persoon kwijt. Voor €2,00 heb je misschien net een frikandel zonder saus.

Als ik zelf roti kip kerrie maak ben ik nog geen €2,00 per portie per persoon kwijt. Voor €2,00 heb je misschien net een frikandel zonder saus.
Precies, is echt onzin dat gezond eten duurder is. Ik eet 5000 kcal per dag voor 200€ max per maand, dat is allemaal onbewerkte producten, incl. fruit, noten en groente. Als ik 5000 kcal per dag ongezond binnen probeer te krijgen zit ik echt op een veel hoger bedrag. 200/30 zit je op 6.66€ per dag. Zo n dr oetker pizza zit je tegen de 3€ aan en dat is maar 900 kcal. Heb je goede 5.5 pizza nodig om aan die 5000 kcal te komen, dan zit je al op 16€

Precies, is echt onzin dat gezond eten duurder is. Ik eet 5000 kcal per dag voor 200€ max per maand, dat is allemaal onbewerkte producten, incl. fruit, noten en groente. Als ik 5000 kcal per dag ongezond binnen probeer te krijgen zit ik echt op een veel hoger bedrag. 200/30 zit je op 6.66€ per dag. Zo n dr oetker pizza zit je tegen de 3€ aan en dat is maar 900 kcal. Heb je goede 5.5 pizza nodig om aan die 5000 kcal te komen, dan zit je al op 16€
1 pak van 20 frikadellen a 70 gram per stuk kost 1,99
Per 100 gr 275 kcal.
1,4 kg = 3850 kcal
En dat is onbereid...

Nou heeft dat mijn voorkeur helemaal niet. Maar vers (en imo lekkerder) is echt wel duurder. :o

Kan je een voorbeeld geven wat je dan eet voor 7 euro per dag?

Als wij een pasta maken zit ik al op 15 euro. Hou niet van flauw eten. En dat is dan enkel het avondeten, moet ontbijt, lunch en het drinken nog komen.

1 pak van 20 frikadellen a 70 gram per stuk kost 1,99
Per 100 gr 275 kcal.
1,4 kg = 3850 kcal
En dat is onbereid...

Nou heeft dat mijn voorkeur helemaal niet. Maar vers (en imo lekkerder) is echt wel duurder. :o
Zou wel kunnen, maar zolang je iets anders drinkt dat kraanwater moet je niet zeuren over de kosten van voedsel.

Dat is de vergelijking met takeaway en zelf koken, niet echt fair natuurlijk. Als ik roti bestel ben ik meer kwijt dan 2 euro denk ik.

overigens zijn de macro's van een frikandel zonder saus nog niet eens zo slecht

Ok ben een luie fl**ker haal alles gesneden en A-merk maar kom hier op uit bij jumbo, voor een hele simpele pasta:

pasta, 1 euro
gesneden kip 600 gram, 6 euro
pot basilico, 3,50
gesneden groente 2,00
champignons 2,00
gesneden uien 1,50

Liefst heb ik dan een marinara met garnalen, witvis en mosselen er door en kom je nog een paar euro hoger uit.

Dan nog verder op de dag een pak melk, beetje fruit, kwark, brood, blikje monster, beleg en je komt makkelijk op 800 per maand met 2 personen.

Voor 10,- per dag kan je mij niet wijsmaken dat je lekker en gevarieerd kan eten met 2 personen.

Whey er nog bij?

Dat is de vergelijking met takeaway en zelf koken, niet echt fair natuurlijk. Als ik roti bestel ben ik meer kwijt dan 2 euro denk ik.

overigens zijn de macro's van een frikandel zonder saus nog niet eens zo slecht
Ja hoor, komt die dikke powerlifter weer frikandellen promoten...

Je vergeet nogal een belangrijk onderdeel van het probleem: dikke mensen zijn meestal ook lui.

Terug
Naar boven