apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Ja als iemand elke dag frikandellen eet mischien wel ja. Maar wie gaat nou elke dag thuis frikandellen frituren?1 pak van 20 frikadellen a 70 gram per stuk kost 1,99
Per 100 gr 275 kcal.
1,4 kg = 3850 kcal
En dat is onbereid...
Nou heeft dat mijn voorkeur helemaal niet. Maar vers (en imo lekkerder) is echt wel duurder.![]()
.Ik bedoel te zeggen. Ik kan voor €60 euro per maand elke avond van de week een gezonde maaltijd op tafel zetten. De meesten die ongezond eten zijn te lui om te koken, dus die halen die frikandel bij de snackbar ipv het zelf te bereiden. En dan zit je al snel op een tientje voor een maaltijd. Patatje oorlog, kroketje, broodje frikandel speciaal. Misschien nog wat frisdrank erbij.
Juist, dus die gaat niet elke dag van de week thuis frituren maar die haalt kant en klare troep of besteld troep. En dan wordt het allemaal een stuk duurder.Ja hoor, komt die dikke powerlifter weer frikandellen promoten...
Je vergeet nogal een belangrijk onderdeel van het probleem: dikke mensen zijn meestal ook lui.
€10 voor 1 persoon per dag is echt makkelijk te doen. Dan zit je op €300 per maand voor gezond eten. Ontbijt, lunch, snackie en diner. Makkelijk. Ik zit op €200 per maand.Voor 10,- per dag kan je mij niet wijsmaken dat je lekker en gevarieerd kan eten met 2 personen.